Seksi ei ole seurustelun päätarkoitus
Että saa seksiä kun seurustelee. Kyllä sitä tekee kaikkea muuta enemmän kun harrastaa seksiä. Seksi on pieni osa eurustelua eikä siihen kulutettu aika ole kovin iso siihen verrattuna mitä muuta tehdään parisuhteessa. Luuleeko naiset että miehet on seksin takia parisuhteessa. Ei se seksi ole minulle tärkeintä vaan kaiken muun kokeminen yhdessä elämän aikana.
Kommentit (30)
joillekin bimboille se vaikuttaa olevan numero uno. mikäli juttu ei luista, tarjotaan.. korvikkeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on parisuhteen tarkoitus. Ihan jo siksi että seksi johtaa yleensä lisääntymiseen. Ei kai kukaan parisuhteessa olisi ilman seksiä. Kauheasti pitää tehdä kompromisseja ja muutenkin sietää ikäviä asioita. Jos ei olisi sitä huumaa ja liimaa jota seksiksikin sanotaan, en itse ainakaan olisi koskaan parisuhteeseen päätynyt. Terveisin nainen.
Hieman mustavalkoinen ajatus, että seksin pitää olla parisuhteen tarkoitus ja vaihtoehtona tälle on suhde ilman huumaa. Oman näkemykseni mukaan seksi ja siihen liittyvä intohimo ja huuma ovat tärkeitä osia kokonaisuutta joka muodostaa parisuhteen, mutta ei parisuhteen primääritarkoitus. Kuten parisuhteen ei tarvitse olla yhtä kompromissia ja "ikäviä asioita".
Mielestäni rakkaus ja siitä syntynyt parisuhde on tavallaan ystävyyden ylin muoto. Ensin tapaa henkilön joka tutustumisen myötä osoittautuu itsellesi täysin ainutlaatuiseksi ja loputtoman mielenkiintoiseksi ihmiseksi, jonka kanssa on valmis jakamaan kaiken. Ihminen jonka kanssa muodostuu vahva henkinen ja fyysinen yhteys. Vaikka seksi ja intohimo on tärkeä ja nautinnollinen osa parisuhdettani, kyllä se kokonaisvaltainen kumppanuus vaimoni kanssa on silti se tärkein minulle.
Aseksuaalit ovat toki oma rotunsa, mutta muiden kohdalla seksuaalisuus on keskeinen osa parisuhdetta ja sen yhteensopimattomuus on varmaan merkittävin syy suhteiden päättymiselle.
Miespareilla tämä on yleistä mutta et heteroilla.. en ihmettele jos ihmiset käy vieraissa.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi kotityöt. Jos mies ei niitä suostu tekemään niin sanoisin että mies on naisen kanssa seksin takia. En keksi syytä miksei mies voi tehdä kotitöitä Tein kotitöitä vaikka tein 12 tuntisia työpäiviä itse.
T: ap
Jokainen normaali ihminen huolehtii kotitöistä sukupuolesta riippumatta. Ei se ole mikään "suostumis"kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan ollut koti, vanhemmat ja kotikasvatus. Olet oppinut elämänarvoja. Vaikuttaa että arvostat naisia ja tyttöjä ihmisinä, eikä kulutustavaroina ja hyödykkeinä.
Minulla oli aika huono kotikasvatus. Mun vanhemmat joi paljon alkoholia ja muutin 15 vuotiaana omilleni koska ei kotona vaan voinut elää. En siis saanut juuri mitään kotikasvatusta, ei ollut sääntöjä eikä mistään parisuhteista puhuttu. Vanhempani sitten erosikin. T: ap
Heitit vanhempasi bussin alle silmää räpäyttämättä. Empaattinen ihminen ei tee noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi kotityöt. Jos mies ei niitä suostu tekemään niin sanoisin että mies on naisen kanssa seksin takia. En keksi syytä miksei mies voi tehdä kotitöitä Tein kotitöitä vaikka tein 12 tuntisia työpäiviä itse.
Jokainen normaali ihminen huolehtii kotitöistä sukupuolesta riippumatta. Ei se ole mikään "suostumis"kysymys.
Paitsi että miehet välttelee siivoamista vaikka keksimällä tekosyitä miksei jaksa siivota.
Parisuhteessa voi toki lapsia tehdä ne jotka niitä lapsia haluaa. Melkoinen mies jos tekee lapsen sen takia että saa kerran seksiä.. Monet toki jättää naisen heti kun lapsi alulla. Tiedän miehen joka sai kerran seksi. Siitä tuli lapsi ja se mies ja nainen ovat olleet yhdessä sen jälkeen.
Näin nelikymppisenä, elämää ja naisia kokeneena herrasmiehenä voin sanoa vain sen, että jos et itse pane muijaasi, niin joku muu varmasti panee.
Olen aina antanut ekoilla treffeillä, mutten enää. En tiennyt ettei saa.