Seksi ei ole seurustelun päätarkoitus
Että saa seksiä kun seurustelee. Kyllä sitä tekee kaikkea muuta enemmän kun harrastaa seksiä. Seksi on pieni osa eurustelua eikä siihen kulutettu aika ole kovin iso siihen verrattuna mitä muuta tehdään parisuhteessa. Luuleeko naiset että miehet on seksin takia parisuhteessa. Ei se seksi ole minulle tärkeintä vaan kaiken muun kokeminen yhdessä elämän aikana.
Kommentit (30)
Minkä muunkaan kuin seksin takia sitä ollaan parisuhteessa? Nainen pelkkänä kaverina on kaveri eikä kumppani.
Eiköhän sen päätarkoituksen päätä ihan ne kaksi ihmistä jotka kussakin suhteessa ovat. Kuka sinä olet norsunluutornista toisten suhteisiin puuttumaan ja ohjeistamaan?
Vierailija kirjoitti:
Minkä muunkaan kuin seksin takia sitä ollaan parisuhteessa? Nainen pelkkänä kaverina on kaveri eikä kumppani.
Täällä mitään keskustelua kannata yrittää.
Sulla on varmaan ollut koti, vanhemmat ja kotikasvatus. Olet oppinut elämänarvoja. Vaikuttaa että arvostat naisia ja tyttöjä ihmisinä, eikä kulutustavaroina ja hyödykkeinä.
Seksi kuuluu normaaliin ja terveeseen seurusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos että teit tämmöisen HYVÄN ALOITUKSEN. Oletan että olet mies.
Mies olen ja seurustelen. En minä alkanut seurustelee että saisin seksiä vaan etä saisin kokea kaikenlaista elämässä naisen kanssa. Matkustelua ja samoilua metsissä ja pitkiä pyöräreissuja. Toki elämä on arkea ja työntekoa aika paljon mutta sitten on sitä muuta tekemistä myös. Seksiä saisi varmaa yhden illan mutta mitä iloa yhdestä yöstä olisi kun ei voi kokea muuta naisen kanssa.
T: ap
Eiköhän se luontoäiti ole ajatellut, että vetovoima/ihastuminen/rakastuminen/seurusteleminen johtaa seksiin ja sitä kautta lisääntymiseen...
En voi ymmärtää että onko jotkut miehen naisen kanssa vain seksin takia. Mitä teet seksin jälkeen, jäät yksin ja mietit miten saat seksiä myöhemmin. Parisuhteessa saa seksiä mutta se on pieni osa sitä elämää kun elää toisen kanssa. Paljon enemmän tehdään muuta. T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies olen ja seurustelen. En minä alkanut seurustelee että saisin seksiä vaan etä saisin kokea kaikenlaista elämässä naisen kanssa. Matkustelua ja samoilua metsissä ja pitkiä pyöräreissuja. Toki elämä on arkea ja työntekoa aika paljon mutta sitten on sitä muuta tekemistä myös. Seksiä saisi varmaa yhden illan mutta mitä iloa yhdestä yöstä olisi kun ei voi kokea muuta naisen kanssa.
Kiitos. Nyt vaan jaa tätä oivallustasi myös muille miehille. Sitä kaivataan kipeästi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se luontoäiti ole ajatellut, että vetovoima/ihastuminen/rakastuminen/seurusteleminen johtaa seksiin ja sitä kautta lisääntymiseen...
Kyllä, juuri näin. Tuossa järjestyksessä. Se seksi on seurausta siitä, että molemmilla on hyvä, kunnioitettu ja turvallinen olo olla toisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sulla on varmaan ollut koti, vanhemmat ja kotikasvatus. Olet oppinut elämänarvoja. Vaikuttaa että arvostat naisia ja tyttöjä ihmisinä, eikä kulutustavaroina ja hyödykkeinä.
Minulla oli aika huono kotikasvatus. Mun vanhemmat joi paljon alkoholia ja muutin 15 vuotiaana omilleni koska ei kotona vaan voinut elää. En siis saanut juuri mitään kotikasvatusta, ei ollut sääntöjä eikä mistään parisuhteista puhuttu. Vanhempani sitten erosikin. T: ap
Vessassakäyntikään ei kuulu seurusteluun, mutta teen sitä seurustelun aikana. No se oli tyhmä esimerkki. Mutta, suutelu, kädestäpitäminen eivät myöskään ole mikään iso osa seurustelua. Niihin menee varsin vähän aikaa koko suhteesta.
Seksi on loistava liima parisuhteelle. Se luo yhteenkuuluvuutta, läheisyyttä ja rakkautta, jotka puolestaan luovat otollisia hetkiä seksille. Uskoisin seksin olevan todella tärkeä osa parisuhdetta ja parisuhteen mittari ei ole pelkästään aika. Uskoisin, että seksi ajan kuluessa pysyy miehelle tärkeämpänä kuin naisille.
Mikä oli aloituksen tarkoitus?
Esimerkiksi kotityöt. Jos mies ei niitä suostu tekemään niin sanoisin että mies on naisen kanssa seksin takia. En keksi syytä miksei mies voi tehdä kotitöitä Tein kotitöitä vaikka tein 12 tuntisia työpäiviä itse.
En halua olla missään tekemissä ei-sukulaisnaisten kanssa, jos he eivät pidä minua seksuaalisesti viehättävänä. Silti on totta, että ajallisesti seksi eli kitka ja kosketukset ovat ajallisesti pieni osa parisuhdetta.
Jos naiskaveri ei pidä miestä kuumana, kaverisuhteessa mies tulee kohtaamaan epäkunnioitusta naisen puolelta. Naisen kuuluu olla valmis seksiin mieskaverin kanssa, että kunnioitus säilyy.
Se ON päätarkoitus!!!
Eihän nyt helvetti kukaan täysipäinen mies ala yhtäkään naista katselemaan tai sietämään, jos ei ole pilluhommia!
HULLU!!!
Eikä avioliiton panohommiini taida vuodessa kovinkaan montaa kymmentä tuntia mennä, joten taidan lähteä verkoille siellä saanti on varmempi.
Kyllä seksi on parisuhteen tarkoitus. Ihan jo siksi että seksi johtaa yleensä lisääntymiseen. Ei kai kukaan parisuhteessa olisi ilman seksiä. Kauheasti pitää tehdä kompromisseja ja muutenkin sietää ikäviä asioita. Jos ei olisi sitä huumaa ja liimaa jota seksiksikin sanotaan, en itse ainakaan olisi koskaan parisuhteeseen päätynyt. Terveisin nainen.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla missään tekemissä ei-sukulaisnaisten kanssa, jos he eivät pidä minua seksuaalisesti viehättävänä. Silti on totta, että ajallisesti seksi eli kitka ja kosketukset ovat ajallisesti pieni osa parisuhdetta.
Jos naiskaveri ei pidä miestä kuumana, kaverisuhteessa mies tulee kohtaamaan epäkunnioitusta naisen puolelta. Naisen kuuluu olla valmis seksiin mieskaverin kanssa, että kunnioitus säilyy.
Eli ajattelet naisia vain seksin kautta etkä tasavertaisina ihmisinä. Tunnen mukavia miehiä, joita arvostan ja joiden kanssa voin viettää aikaa ilman, että haluaisin seksiä heidän kanssaan. Jos taas huomaan, että miestä kiinnostaa vain minun seksuaalisuuteni niin en halua olla kaveri sellaisen kanssa.
Olen aina ollutkin enemmän kullin perään, tykkään katsella netistä kuvia ja ihastella myös omaani.
T:ap