Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tässä mielestänne takana jotain isompaakin kiinnostusta, jos ihminen käyttäytyy näin?

Vierailija
09.08.2026 |

Tiedän ettei kukaan teistä voi tietää, mutta mitä ajattelisitte omalla kohdallanne?

Ollaan ns. kavereita, mutta tapaamme oikeastaan vain hänen työpaikallaan. Siellä tulee aina halaamaan, halaa todella tiukasti, ei meinaa päästää irti. Sen jälkeen kun jutellaan, silittää välillä käsivarttani, katsoo tiukasti silmiin. Kun teen lähtöä, halaa uudelleen ja sanookin ettei halua päästää irti ollenkaan.

On varattu, samoin minä. Alkuun ajattelin että on vaan läheisyydestä pitävä, tosin sanoo ettei helposti tutustu ihmisiin. Mutta nyt tämä läheisyys ja kosketus on lisääntynyt niin paljon, ettei tunnu enää aivan tavalliselta?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyi. "Silittää välillä käsivarttani, katsoo tiukasti silmiin. Kun teen lähtöä, halaa uudelleen ja sanookin ettei halua päästää irti ollenkaan."

Ja sinä varattuna annat hänen tehdä tämmöistä?

Omassa suhteessani tuossa ei ole mitään kiellettyä. Ap

Omassa suhteessani mies saisi korvilleen, jos saisin tietää jostakin tällaisesta työpaikalla.

Tuollainen käytös on outoa, se tyyppi haluaa hallita sinua. En suostuisi enää olemaan kahdestaan samassa tilassa ilman muiden seuraa.

Niin. Mutta jos suhteessanne tuo olisi sovittu olevan ok ja sallittua molemmille, niin mies ei saisi korvilleen, eikö? Yhdessä sovitut säännöt on se mikä ratkaisee. Ap

Vierailija
62/63 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ajattelisin että hyvin vahvaa kiinnostusta on ja hassua ettet itse ole tätä tajunnut. Annatko kaikkien käyttäytyä sinua kohtaan samalla tavalla, tapahtuuko useinkin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ajattelisin että hyvin vahvaa kiinnostusta on ja hassua ettet itse ole tätä tajunnut. Annatko kaikkien käyttäytyä sinua kohtaan samalla tavalla, tapahtuuko useinkin?

Itse asiassa koskaan ei kukaan ole ennen näin käyttäytynyt. Ylipäätään kukaan nainen ei ole näin paljon koskettanut. Edes parhaat ystävät. Ihmisiä vaan on erilaisia, niin en nähnyt asiaa niin selkeästi, etenkin kun pelkäsin pettyväni. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän