Onko tässä mielestänne takana jotain isompaakin kiinnostusta, jos ihminen käyttäytyy näin?
Tiedän ettei kukaan teistä voi tietää, mutta mitä ajattelisitte omalla kohdallanne?
Ollaan ns. kavereita, mutta tapaamme oikeastaan vain hänen työpaikallaan. Siellä tulee aina halaamaan, halaa todella tiukasti, ei meinaa päästää irti. Sen jälkeen kun jutellaan, silittää välillä käsivarttani, katsoo tiukasti silmiin. Kun teen lähtöä, halaa uudelleen ja sanookin ettei halua päästää irti ollenkaan.
On varattu, samoin minä. Alkuun ajattelin että on vaan läheisyydestä pitävä, tosin sanoo ettei helposti tutustu ihmisiin. Mutta nyt tämä läheisyys ja kosketus on lisääntynyt niin paljon, ettei tunnu enää aivan tavalliselta?
Kommentit (63)
Kyllä ajattelisin että hyvin vahvaa kiinnostusta on ja hassua ettet itse ole tätä tajunnut. Annatko kaikkien käyttäytyä sinua kohtaan samalla tavalla, tapahtuuko useinkin?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ajattelisin että hyvin vahvaa kiinnostusta on ja hassua ettet itse ole tätä tajunnut. Annatko kaikkien käyttäytyä sinua kohtaan samalla tavalla, tapahtuuko useinkin?
Itse asiassa koskaan ei kukaan ole ennen näin käyttäytynyt. Ylipäätään kukaan nainen ei ole näin paljon koskettanut. Edes parhaat ystävät. Ihmisiä vaan on erilaisia, niin en nähnyt asiaa niin selkeästi, etenkin kun pelkäsin pettyväni. Ap
Niin. Mutta jos suhteessanne tuo olisi sovittu olevan ok ja sallittua molemmille, niin mies ei saisi korvilleen, eikö? Yhdessä sovitut säännöt on se mikä ratkaisee. Ap