Onko tässä mielestänne takana jotain isompaakin kiinnostusta, jos ihminen käyttäytyy näin?
Tiedän ettei kukaan teistä voi tietää, mutta mitä ajattelisitte omalla kohdallanne?
Ollaan ns. kavereita, mutta tapaamme oikeastaan vain hänen työpaikallaan. Siellä tulee aina halaamaan, halaa todella tiukasti, ei meinaa päästää irti. Sen jälkeen kun jutellaan, silittää välillä käsivarttani, katsoo tiukasti silmiin. Kun teen lähtöä, halaa uudelleen ja sanookin ettei halua päästää irti ollenkaan.
On varattu, samoin minä. Alkuun ajattelin että on vaan läheisyydestä pitävä, tosin sanoo ettei helposti tutustu ihmisiin. Mutta nyt tämä läheisyys ja kosketus on lisääntynyt niin paljon, ettei tunnu enää aivan tavalliselta?
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi varattua pakenee dopamiinitripille, sen sijaan että katsoisi kotona, miksi se oma suhde on mennyt niin etäiseksi ja vähän kiinnostavaksi, että ollaan henkisesti uskottomia.
Käytä tilanne hyväksesi ap ja lopeta konfliktin välttely ja epäterve miellyttämisen tarve ja mahdollinen oman kumppanin arvostelu ja KORJAA OMA SUHTEESI omaan kumppaniisi.
Jos et halua korjata tai oma kumppanisi ei halua korjata, niin henkisesti kypsä ihminen eroaa ja menee eteenpäin, eikä jää feikkaamaan parisuhdetta.
Oma suhteeni on täysin kunnossa, ei mitään vikaa, päinvastoin. Hänen suhteestaan en tiedä ollenkaan. Muuta kuin että naimisissa on ja asuvat yhdessä. Ap
Et siis halua eroon nykyisestä suhteestasi, mutta pelleilet tulella toisen kanssa. Ok, taitaa sinulla olla Ap pientä elämänkoulua tiedossa. Tsemppiä matkaan.
Höpsis. Mieheni tietää kyllä aivan kaiken, eikä häntä haittaa jos tämä etenee. Olisi sallittua. Ap
Eli teillä on avoin suhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksi varattua pakenee dopamiinitripille, sen sijaan että katsoisi kotona, miksi se oma suhde on mennyt niin etäiseksi ja vähän kiinnostavaksi, että ollaan henkisesti uskottomia.
Käytä tilanne hyväksesi ap ja lopeta konfliktin välttely ja epäterve miellyttämisen tarve ja mahdollinen oman kumppanin arvostelu ja KORJAA OMA SUHTEESI omaan kumppaniisi.
Jos et halua korjata tai oma kumppanisi ei halua korjata, niin henkisesti kypsä ihminen eroaa ja menee eteenpäin, eikä jää feikkaamaan parisuhdetta.
Oma suhteeni on täysin kunnossa, ei mitään vikaa, päinvastoin. Hänen suhteestaan en tiedä ollenkaan. Muuta kuin että naimisissa on ja asuvat yhdessä. Ap
Et siis halua eroon nykyisestä suhteestasi, mutta pelleilet tulella toisen kanssa. Ok, taitaa sinulla olla Ap pientä elämänkoulua tiedossa. Tsemppiä matkaan.
Höpsis. Mieheni tietää kyllä aivan kaiken, eikä häntä haittaa jos tämä etenee. Olisi sallittua. Ap
Vain samaa sukupuolta olevien kanssa avoin. Muuten ei. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain samaa sukupuolta olevien kanssa avoin. Muuten ei. Ap
Jopas jotakin. Vaikka ei tällainen kai nykyaikana ole edes harvinaista. 😂
Kateellinen olen minullakin naisihastus, tapahtuisipa jotain tuollaista
N
Peluri. Varmasti on kiinnostusta, mutta tuollaisia ihmisiä pitää varoa. On varattu ja käy päälle suoraan sanottuna.
No onhan tuossa nyt selkeästi kiinnostusta ja ihastusta. Etkö todellakaan ole älynnyt?
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen olen minullakin naisihastus, tapahtuisipa jotain tuollaista
N
Toivotaan! Ap
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuossa nyt selkeästi kiinnostusta ja ihastusta. Etkö todellakaan ole älynnyt?
No kun. Tämä on mennyt niin, että ihastuin päätä pahkaa kun tutustuttiin. Hän ilmeisestikään ei, joten otin etäisyyttä henkisesti ja fyysisesti. Kun hän on alkanut kosketella niin en sallinut itselleni kuvitella, että se olisi merkki mistään. Siis etten jälleen pety. Mutta nyt, olen alkanut ajatella ettei nyt oikeasti taida olla enää aivan sattumaa. Pakko oli kysellä muidenkin mielipiteitä että en nyt yksin kuvittele olemattomia! 😀 Ap
No ei nuo ole asioita, joita sanotaan pelkälle kaverille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun. Tämä on mennyt niin, että ihastuin päätä pahkaa kun tutustuttiin. Hän ilmeisestikään ei, joten otin etäisyyttä henkisesti ja fyysisesti. Kun hän on alkanut kosketella niin en sallinut itselleni kuvitella, että se olisi merkki mistään. Siis etten jälleen pety. Mutta nyt, olen alkanut ajatella ettei nyt oikeasti taida olla enää aivan sattumaa. Pakko oli kysellä muidenkin mielipiteitä että en nyt yksin kuvittele olemattomia! 😀 Ap
Ahaa no tämä muuttaa tulkintaa. Hän on nauttinut huomiostasi ja kiinnostuksestasi, vaikka ei itse ole kiinnostunut. Kun olet vetäytynyt, hänelle on tullut tarve kokeilla, saisiko sinut vielä kiinnostumaan.
Hyi yök, jos töissä joku aina tolla tavalla lääppis. Ei ole asiallista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Hyi yök, jos töissä joku aina tolla tavalla lääppis. Ei ole asiallista käytöstä.
Et lukenut koko ketjua, ap nimenomaa toivoo tuota lääppimistå, on itse ihastunut. Jos tarkoitat työkavereiden näkökulmasta, olet kyllä oikeassa. Asiallisempaa olisi halailla ja kosketella joissain muualla kuin työpaikalla. Ap tosin valiuttaa, ettei ketään ole ollut näkemässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa no tämä muuttaa tulkintaa. Hän on nauttinut huomiostasi ja kiinnostuksestasi, vaikka ei itse ole kiinnostunut. Kun olet vetäytynyt, hänelle on tullut tarve kokeilla, saisiko sinut vielä kiinnostumaan.
Ei hän tiennyt minun kiinnostuksestani mitään. En sitä millään tavalla osoittanut. Nähdään muutenkin satunnaisesti, niin ei tiedä sitäkään että olen tarkoituksella vältellyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et lukenut koko ketjua, ap nimenomaa toivoo tuota lääppimistå, on itse ihastunut. Jos tarkoitat työkavereiden näkökulmasta, olet kyllä oikeassa. Asiallisempaa olisi halailla ja kosketella joissain muualla kuin työpaikalla. Ap tosin valiuttaa, ettei ketään ole ollut näkemässä.
Valittaa? 😂 Miksi mua edes kiinnostaisi, näkeekö joku hänen työkaverinsa meidät vai ei? Joku sanoi että on kiusallista työkavereille, siihen kommentoin etten usko yhdenkään työkaverin koskaan meitä edes nähneen. Että ei tarvitse nyt heitä surra tässä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valittaa? 😂 Miksi mua edes kiinnostaisi, näkeekö joku hänen työkaverinsa meidät vai ei? Joku sanoi että on kiusallista työkavereille, siihen kommentoin etten usko yhdenkään työkaverin koskaan meitä edes nähneen. Että ei tarvitse nyt heitä surra tässä. Ap
Kiva, että kiva sulla on hauskaa! Kirjoitin, tai tarkoitin kirjoittaa, kuten ehkä ymmärsitkin, että ap vakuuttaa, ei valita..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva, että kiva sulla on hauskaa! Kirjoitin, tai tarkoitin kirjoittaa, kuten ehkä ymmärsitkin, että ap vakuuttaa, ei valita..
No jos nyt itse katsot mitä kirjoitit, niin tuosta todellakin lukee ennemmin "valittaa" kuin "vakuuttaa". Ei käynyt mikään vakuuttaminen mielessäkään. Ehkä kannattaa tarkistaa kirjoituksensa ennen lähettämistä, ettei niin levitä väärinkäsityksiä?
Olisi ahdistunut, jos joutuisin vieraan rutistelemaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyi. "Silittää välillä käsivarttani, katsoo tiukasti silmiin. Kun teen lähtöä, halaa uudelleen ja sanookin ettei halua päästää irti ollenkaan."
Ja sinä varattuna annat hänen tehdä tämmöistä?
Omassa suhteessani tuossa ei ole mitään kiellettyä. Ap
Omassa suhteessani mies saisi korvilleen, jos saisin tietää jostakin tällaisesta työpaikalla.
Tuollainen käytös on outoa, se tyyppi haluaa hallita sinua. En suostuisi enää olemaan kahdestaan samassa tilassa ilman muiden seuraa.
Mutta toivot siis voivasi pitää vähän hauskaa tämän naisen kanssa? Vai ajattelitko ehdottaa miehellesi kolmen kimppaa? Niinkuin joku jo varoitteli, jos aiot miehesi kanssa pysyä, niin varo ettet polta näppejäsi tuossa leikissä.