Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

3v: ltä lähtee hiuksia paljon kun ottaa käteen tupon ja vetää ilman suurempaa kiskomista,

Vierailija
24.05.2007 |

voiko olla joku vitamiinin puutos?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kasvun hidastuminen eikä sitä meidän lapsella kyllä ole. Lähinnä tulisi joku vitamiininpuutos mieleen kun lapsi syö niin hirveän huonosti tuoreita kasviksia vaikka joka päivä tarjoankin :/

Vierailija
2/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen hiuksen elinkaari on n. 3 vuotta. Myöhemminkin niitä hiuksia lähtee enemmän n. 3 vuoden välein, mutta ei niin korostetusti, koska kuitenkin tuo elinkaari vaihtelee jopa vuodella. tuo ensimmäinen " sulkasato" vain on sellainen huomattava.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä hiukset oli aika hentoiset ennen leikkausta, vahvistuivat selvästi sen jälkeen. Koska lapsen tukka oli tosiaan ohut eikä kasvanut nopeasti niin ensimmäinen leikkauskin tehtiin varmaan vasta 2,5 vuotiaana.

Mitään hiustenlähtöaikaa en kyllä muista meillä olleen.

Vierailija
4/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mitään hiustenlähtöaikaa en kyllä muista meillä olleen.

Vierailija
5/5 |
24.05.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vain tuntuu siltä, kun ne usein jo ohuiksi kuluneet latvanhuitulat saadaan pois. Hius on kuollutta kudosta, kasvun ja hiustenlähdön syyt löytyvät päänahan alta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi