Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdoin pitkästä aikaa petivaatteet ja mietin että tykkääkö naiset vielä nykyään noista "kotihommista"?

Vierailija
09.08.2026 |

Kun näin miehenä huomasin että se vaihto oli jotenkin hankalaa ja ei menannut luonnistua kovinkaan nopeasti. Jopa tyynyliinojen laitto oli vähän, ei ne mitenkään sujahtanut sinne. Naisethan noista hommista on ennen tykännyt kovasti, mitä sukulaisnaisia muistelen. Mutta miten nykyään? Onnistuuko nuo hommat jos joskus hankkisin vaikka sen naisen itselle :)

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap rölli vai oikeasti niin yksinkertainen että tekee vauvapalstalle aloituksen siitä kun on KERRANKIN vaihtanut lakanat. Ja me onnettomat vastataan hänelle.

Vierailija
22/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko niitä on vaihdellut aina silloin kun käy. Nyt vaihdoin itse kun ei enää pääse käymään.

ap

Voi jumalauta tätä keski-ikäisten miesten uusavuttomuutta. Että ihan sisko? Onko äiti kuollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdetaan kerran viikossa petivaatteet ja miehen otan hommaan mukaan. Kumpikin laittaa puolensa ja yhdessä laitetaan lakana. Ei se kivaa hommaa ole, mutta pakollista. Paskaisissa lakanoissa ei viitsi nukkua ja kun seksiäkin melkein joka ilta niin kyllä ne viikossa on vaihtokunnossa. Joskus harvoin ovat kaksi viikkoa, mutta silloinkin vaihdan tyynyliinat kuitenkin. Tulee finnejä jos ei vaihda. 

Vierailija
24/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne sulta tuntuu onnistuvan, vaikka kuulostat tumpelolta jos tyynyliina on muka vaikea vaihtaa. Miksi sen naisen pitäisi se tehdä?

Vierailija
25/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko on tykännyt siivota. On siis itse sanonut. Jotkut naisista tykkää siivota kovasti edelleen. Vähän sama tuo kun miehet rassaavat autoja tai seuraavat urheilua vapaaehtoisesti.

ap

Vierailija
26/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä me yhdessä tai mies yksin vaihtaa meillä lakanat. Mulla on niin lyhyet kädetkin, että on aikamoinen kurkottelu esim yksinään pussilakanaa vaihtaa. Onnistuisi tietenkin jotenkin.

Vierailija
27/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvi miettiä, että mistä naiset tykkää. Sun pitää vaan osata pitää itsestä huolta tai nukkua sit paskasissa lakanoissa. 

Pesukoneeseen laitto on paljon helpompaa kuin pussilakanan vaihto. Ap, naista et löydä ennen kuin osaat pitää kotisi kunnossa.

Vierailija
28/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiii eiiii, taas naisia kiusataan! - luin vain ap:n aloituksen - ja naiset joutuvat puolustamaan taas itseään. 

Vierailija
29/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko niitä on vaihdellut aina silloin kun käy. Nyt vaihdoin itse kun ei enää pääse käymään.

ap

Tosiaan käy helposti niin, ettei "enää pääse käymään", jos kyläily on isännän kodin siivoamista.

Vierailija
30/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä me yhdessä tai mies yksin vaihtaa meillä lakanat. Mulla on niin lyhyet kädetkin, että on aikamoinen kurkottelu esim yksinään pussilakanaa vaihtaa. Onnistuisi tietenkin jotenkin.

Pussilakanan vaihtoon käytän apuna hiusklipsejä, pussilakanan yläpäässä kiinnitän niillä peiton ja se helpottaa huomattavasti. Ei lyhyt nainen muuten saa siitä tolkkua.

Vierailija
31/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää olko noin urpoja, tämä oli ihan selvä trolli.

Vierailija
32/32 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pussilakanan vaihtoon käytän apuna hiusklipsejä, pussilakanan yläpäässä kiinnitän niillä peiton ja se helpottaa huomattavasti. Ei lyhyt nainen muuten saa siitä tolkkua.

Älä nyt saa kaikkia muitakin näyttämään ihan kädettömiltä... 🤦

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi