Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin määrä viiskymppisten suhteessa?

Vierailija
09.08.2026 |

Miltä vaikuttaa jos seksiä lähinnä viikonloppuisin, yleensä 2 eri kertaa pe-su välillä. Lisäksi joskus viikolla, ei ihan joka viikko. Eli noin 2-3 kertaa viikossa. Yli viiskymppinen pari, yhdessä noin viitisen vuotta. Seksi tapahtuu sohvalla, suihkussa, sängyssä, lattialla.. ja on monipuolista. Tuo määrä vaan mietityttää.. itse sytyn aina jos mies aloittaa, haluaisin useammin mutta tuo miehen ns perusmaksimi. Voin vietellä hänet mutta jos halu ei lähde hänestä eli spontaania halua ei ole niin tulee tunne, että enemmänkin tekee minun mieliksi.. saisiko määrää luontaisesti aktivoitua vai olenko onnellinen että seksi on näinkin hyvää vielä tässä iässä, suht pitkässä suhteessa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole onnellinen että on 2-3 kertaa viikossa, ihan mutu- tuntumalla väitän että suurella enemmistöllä viisikymppisiä, pitkässä parisuhteessa olevilla on vähemmän seksiä kuin on teillä.

Moni ikäisesi halukas nainen kadehtii sinua, samoin kuin moni ikäisesi halukas mies muistelee kaiholla aikaa jolloin rouvaa seksi kiinnosti tai että jopa oli seksin suhteen itse aloitteellinen.

Vierailija
2/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on todella hyvä määrä. Koita olla kiitollinen siitä mitä on ja hoitele loput tarpeet itse. 

Todella harva ton ikänen haluaa tai kykenee joka päivä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytynyt samaan määrään ja todennut, että hyvä näinkin. Oltava onnellinen siitä mitä on.

Vierailija
4/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on jo tosi hyvä määrä yli 50 v suhteissa. Kerta viikkoon on yleensä vaan meillä. 

Vierailija
5/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuo sopisi oikein hyvin. En halua itse spontaanisti kovin usein, en ole koskaan halunnut (partnerit ovat vaihtuneet, 2 pitkää parisuhdetta takana, kolmas aluillaan). Se että on läheisyyttä muuten ja kiintymys ja hyvä keskusteluyhteys merkitsee mulle enemmän. 

Vierailija
6/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta sellainen 3-4 kertaa viikkoon olis sopiva ja hyvä..  sanoisin että joka toinen päivä. Hän on joskus kokenut painostavaksi tuon määrästä puhumisen/minun tarpeeni ja sanonut ’ettei ole kone’. Olen sittemmin ottanut ns iisimmin asian kanssa.

Mutta sitä ajattelinkin et se on meillä

kuitenkin säännöllistä, monipuolista ja mies hyvinkin innostuneena/ihastuneena sitä kanssani harrastaa. Puhumme myös seksistä paljon, ja kokeilemme uusia juttuja. Ap

Vierailija
7/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan viiskymppinen pariskunta (yhdessä 28 vuotta kohta) ja seksiä on 1-2 kertaa viikossa. Viikon lomilla kun ollaan ihan kahdestaan pannaan joka päivä.

Vierailija
8/8 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta viikkoon enintään seksiä ja harvenemaan päin. Oikeastaan ihan sopiva määrä mulle, koska vaimolla ei ole mielenkiintoa juuri muuhun kuin peruspanoon ja esileikiksi pillunnuolentaa, aina samalla kaavalla. Ihan mukavaa toki että häntä seksi edelleen kiinnostaa tasaisesti, mutta tuo tahti jättää mulle varaa tyydyttää itseni omien fantasioiden parissa kerran tai pari viikkoon. Ei aina loppuun asti edes, koska musta pelkkä kiihottuminenkin on oikein mukavaa. Olen aika tyytyväinen.

M56 / N54

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kolme