Opettakaa lapsillenne että poliisin käskyjä pitää aina totella eikä pakoon saa pyrkiä missään tilanteessa!
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä näin 15 vuoden jälkeenkin, miltä poikani näytti, kun poliisi päätti, että mopo on viritetty. Kaksi poliisia purki mopon kotiportilla käytännössä kokonaan, ällisteli, että ei se pahus ole viritetty ja jätti sitten pojan ja palaset siihen. Harmittelivat vielä paikalle saapuneelle isälle, että annettaisiin sakot, jos keksittäisiin, että mistä, olisikohan roskaaminen hyvä syy, kun tässä on tätä metallinpalasta kadulla.
Ruuvi-Reinoilla virkaintoa asennella lukkoja uusiksi ja ruuvata koukkuja toisten parvekkeiden kattoon. Toki kotirauhaa samalla rikkoen. "Kiitos" jo etukäteen! Huumeita ei ole vielä löytynyt suureksi pettymykseksi, epäilemättä.
Ovat kuitenkin päässeet itse varkaisiin. Mikähän sakko siitä kirjoitetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun siviiliautolla ajetaan päälle, ei käy mielessä, että kas, sehän on metsästävä poliisi.
Hälytysvalot ja poliisin pysäytysvalo tietenkin raukalle täysin tuntemattomat. Jopa minä heikkonäköisenä erotin siniset vilkut autossa
Kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta. Ei voi tietää mitä vilkkuvalot tarkoittaa koska ajoi ilman ajo-oikeutta
Narsistikyttä tyhmine apulaisineen on varastanut saranaöljyn. Se maksaa 11 euroa Motonetissa, mutta kyttä voi rottiensa kanssa säästää rahojaan vaikka douppiin. Tai kaljaan.
Mulle tuli tuosta videosta hyvä ja turvallinen olo. Poliisilla on vielä pari kikkaa takataskussaan, eikä paskanjauhajat ja räkänokat sanele mitä tehdään. Sossutädit tietenkin pyörtyi jonoon, kun kullannupulle annettiin vähän lokasuojasta perseelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni poliisi ei toiminut oikein, vaarallinen pysäytys ja se rakennus taisi olla rautainen jos mopo poika olisi siihen osunut olisi voinut vakavasti vammautua tai jopa kuolla.
Taponyritys, tuhosi samalla yksityistä omaisuutta kun vaaransi liikenteen.
Ei antanut pysähtymiskäskyä (sininen valo ei ole käsky pysähtymiselle).
Raudoitti laittomasti, siirteli potilasta.
Tää poliisi teki kaikki virheet.
Toivottavasti kyttä saa kunnon tuomion ja menettää virkansa.
Hesarin keskustelupalsta täynnä vinkumista, että kamalaa kun pieni lapsi ajettu ojaan. Että ei voi olettaa, että kullanmuru ihan hanskaa, miten liikenteessä käyttäydytään kun on niin pieni eikä harkinta vielä toimi kovin hyvin. Sille pienelle lapselle on kuitenkin annettu mopo, annettu sen virittää se ja annettu sen lähteä kaahailemaan ja aiheuttamaan häiriötä ja vaaratilanteita. Jos oletuksena on, ettei harkinta tai osaaminen riitä liikenteeseen, niin sitten äidin tai isän pitäisi taluttaa taaperoa kädestä pitäen tämän rientoihin. Ei katsoa läpi sormien tuollaista perseilyä.
Hyvä juttu, ettei pienokaiseen sattunut kovin pahasti, mutta toivon hartaasti, että hän ja kaverinsa saivat kunnon säikähdyksen, toivottavasti kevari hajosi pahasti ja toivottavasti jatkossa käyttäytyvät liikenteessä niin kuin liikenteessä kuuluu käyttäytyä.
Joudun työssäni välillä olemaan tekemisissä teini-ikäisten poikien kanssa ja he kyllä tietävät tasan tarkkaan kaikki oikeutensa, mutta eivät piittaa tippaakaan velvollisuuksistaan tai muiden säällisestä kohtelusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli tuosta videosta hyvä ja turvallinen olo. Poliisilla on vielä pari kikkaa takataskussaan, eikä paskanjauhajat ja räkänokat sanele mitä tehdään. Sossutädit tietenkin pyörtyi jonoon, kun kullannupulle annettiin vähän lokasuojasta perseelle.
Sulle tuli tapon yrityksestä kiva olo??
Vierailija kirjoitti:
sama juttu. olen niin kyllästynyt teinipoikien t*rrorismiin. ihanaa kun joku kerrankin vähän ojentaa, siis joku sellainen jolla on siihen mahdollisuudet. me muut emme saa edes hipaista näitä jani-pettereitä vaikka he kuinka sikailisivat ja sikailevista teinipojista kasvaa vain sikailevia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Sikojen käskyjä ei tarvitse totella, näin olen opettanut pojalleni.
Poikasi tulee pärjäämään elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun siviiliautolla ajetaan päälle, ei käy mielessä, että kas, sehän on metsästävä poliisi.
Hälytysvalot ja poliisin pysäytysvalo tietenkin raukalle täysin tuntemattomat. Jopa minä heikkonäköisenä erotin siniset vilkut autossa
No mutta jos on sokea mopokuski, niin eihän ne valot hälytä silloin :)
Poliisi teki aivan oikein kun pysäytti kiilaamalla on outoa että jos teet työsi joudut itse oikeuteen eivät nmä karkuun lähtijät muuten usko jos heitä ei pysäytetä
Vierailija kirjoitti:
Oikeusvaltiossa ihmisen hengen ja terveyden takeena on myös lainsäädäntö, johon viranomaiset ovat toiminnassaan sidottuja. Emme ole mikään Venäjä, onneksi.
Suomen viranomaiset on pahempia kuin Venäjällä, ja näköjään muitakin fasistiloisia löytyy.
joo tässä on hyvin päässyt unohtumaan mikä on vanhempien vastuu kun alaikäsillä on crossipyörät, joilla ei saa ajaa teillä, tai ne viritetyt mopot. Pahimmillaan mukulien liikennesääntötietämys on kehitysmaa tasolla. toivottavasti nyt vanhemmat kotona miettii mikä on heidän rooli näissä keisseissä, ja tarvittaessa ottaa välittävän vanhemman vastuu.
Vierailija kirjoitti:
Poliisi teki aivan oikein kun pysäytti kiilaamalla on outoa että jos teet työsi joudut itse oikeuteen eivät nmä karkuun lähtijät muuten usko jos heitä ei pysäytetä
Kiilaispa seuraavaksi sut, natsihuora.
Vierailija kirjoitti:
Ei yrittänyt pakoon, poliisi aikaa pysähtymiseen 2 sekunttia ja ajoi päälle.
Liikenteenvaarantaminen ja taponyritys poliisilta.
Näitkö pidemmän videon. Toinen poika hiljentää heti, kun poliisiauto ilmeisesti lähtee perään, mutta toinen vain lisää vauhtia ja seuraukset tiedämme.
Jännästi hyvinnyt kaikki muut videot tyypin kanavalta.
Sinänsä harmi. Niistä sai aika hyvän käsityksen miksi tälläinen kuski pitää liikenteestä poistaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkuneuvon kuljettaminen oikeudetta. Ei voi tietää mitä vilkkuvalot tarkoittaa koska ajoi ilman ajo-oikeutta
No jos isukki ei ollut opettanut!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei yrittänyt pakoon, poliisi aikaa pysähtymiseen 2 sekunttia ja ajoi päälle.
Liikenteenvaarantaminen ja taponyritys poliisilta.
Näitkö pidemmän videon. Toinen poika hiljentää heti, kun poliisiauto ilmeisesti lähtee perään, mutta toinen vain lisää vauhtia ja seuraukset tiedämme.
Niinpä. odotti varmaan voivansa myöhemmin nauraa räkäisesti ja rehennellä muille sankariteoillaan, mutta ei mennyt ihan putkeen. Kumpikaan pojista ei varmaan mikään huippuyksilö, mutta ainakin on selvää, kumpi todellinen darwin-palkintoehdokas.
Erittäin hyvä että edes jotkut poliisit uskaltavat pysäyttää terroristeja. Olisi ollut parempi jos pojalle olisi tullut kolhu, jonka parantaminen veisi muutaman kuukauden. Ainakaan ei heti olisi uudestaan pahanteossa. Olkaamme kiitollisia noille jepareille. Huligaanit pitäisi saada kuriin, mutta yleensä ollaan liian pehmeitä.
Kerrankin voi olla poliisin tekniikoista samaa mieltä. Harvassa ilmiössä on niin vähäjärkisiä debiilejä ryhmässä kuin mopomiitissä.
Nyt pääsee isit ja äidit rääkymään, kun pikku kullan nuppu ajoi satasta ojaan.
Iskän kanssa viritetty mopo ja YouTube täynnä kaahausta.
Saa ainakin joku nukkua rauhassa nyt.