Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miettikää nyt oikeasti ajatuksella.

Vierailija
09.08.2026 |

Suomalaiset ovat sotineet itsenäisyyden puolesta. Suomalaiset ovat tämän maan jälleenrakentaneet itseään ja hyvää elämää varten. Suomalaiset tekivät tämän maan eteen ison työn. 

Nyt suomalaiset joutuvat muuttamaan pois omasta kodista missä on asunut esimerkiksi vuosikymmeniä. Vaihtaneet paikkakuntaa koska siellä on turvatonta asua. 

Eli miksi tällaista pitäisi sietää? Ei se mene niin, että tämä kansa rakentaa ja muut tulevat ja tekevät mitä huvittaa. Te jotka puolustelette niin te ette ole nähneet tätä karua puolta mitä nykyään tapahtuu Suomessa. 

Mitä seuraavaksi? Nauseeko kansa samalle rintamalle puolustamaan maatansa vai annetaanko tämän pahuuden levitä kiltisti eteenpäin? Haluaisin itse elää sovussa ja rauhassa kaikkien kanssa, mutta eräät tahot eivät tähän suostu. 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasistinen aloitus. 

Ala korvata tuo käyttämänäsi sana sanalla realistinen. 

Vierailija
22/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erilaisuus pelottaa. Avoimin mielin. Kyllä ne suomalaisetkin ovat aiheuttaneet ongelmia juopottelullaan. Ruotsissakin olivat aivan tuiskeessa ja ongelmissa, silloin kun lähtivät töihin sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erilaisuus pelottaa. Avoimin mielin. Kyllä ne suomalaisetkin ovat aiheuttaneet ongelmia juopottelullaan. Ruotsissakin olivat aivan tuiskeessa ja ongelmissa, silloin kun lähtivät töihin sinne.

Niin kännissä joskus jotain. Tuliko ongelmia kun tallustelivat kadulla selvinpäin? Pieksivätkö kantaruotsalaisia lapsia huvikseen keskellä päivää? Sitähän minäkin. 

Vierailija
24/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 fiksua

2 todellisuudesta irtaantujia

Vierailija
25/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olen pohtinut. Alkaako meno suurimmissa kaupungeissa olemaan jo liian huono?

Vierailija
26/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin olen pohtinut. Alkaako meno suurimmissa kaupungeissa olemaan jo liian huono?

Alkaa. Ihmiset muuttavat maalle turvaan. 

Vierailija
27/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghetto Gospel

Vierailija
28/28 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä, että muutos tapahtui vuonna 2015 jolloin rouva Merkel oli sitä mieltä, että kaikki vaan Eurooppaan kuka ikinä haluaa. Asuin silloin Saksassa ja meno alkoi villuttaa t-viivojen kanssa. Nyt on vielä pahentunut kun autoilla ajetaan ihmismassoihin festareihin ja joulumarkkinoille ym. tai puukotellaan missä vaan ja milloin vain. Aikoinaan mennessäni Saksaan asumaan, siellä oli miljoonia ulkomaalaisia Gastarbeitereita jotka olivat kaikki töissä autotehtaissa ja perustelivat ravintoloita ja kauppoja ym. Elämä oli aikalailla rauhallista muutaman vuosikymmenen kunnes tuli vuosi 2015. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan