Merkonomit!!! Missä olette töissä? millaista työtä ja millaisella palkalla?
Kommentit (15)
olen lähihoitaja, eli saman tasoinen koulutus kuin merkonomilla. Ja töissä ollut 7v kaupungilla.
Ja palkka sen 1700e.
Huvittaa vaan, kun noissa Superin ja Tehyn taistelujen aikana niin ahneiksi haukuttiin joka tuutissa !
Eli älkää nyt hoitsut vetäkö hernettä nenään yksittäisistä kirjoituksista.
Ekonomiahan toi sun koulutus vastaa.
lisineen bruttopalkka siinä 1500€/kk. Hakemuksista huolimatta en ole päässyt noihin kaupungin toimistotyöntekijöiden nälkäpalkkoihin käsiksi. Enkä kyllä yksityisensektorinkaan.
vaan vastaa merkanttia eli on alempi koulutus. Ei sinänsä muuta sitä tosiseikkaa että naisvaltaisilla aloilla on paskat liksat, mutta...
Missäs nykyään saa merkantin paperit ja miten pitkä se koulutus on? Kymmenen vuotta sitten merkonomin paperit sai peruskoulupohjalla kolmessa vuodessa ja yo-pohjalla kahdessa vuodessa. Onko nekin muuttuneet?
vaan vastaa merkanttia eli on alempi koulutus. Ei sinänsä muuta sitä tosiseikkaa että naisvaltaisilla aloilla on paskat liksat, mutta...
Vierailija - 2.10.2008 13:06 (ID 783171)
HEI, älä lähis nyt itseäsi halvalla myy.
Ekonomiahan
HAH, OSAATPA ARVOSTAA LH! Odota ku n olet niiden hoidettavan..eiköhän arvostuskin muutu...
,palkka 2200/kk + hyvät edut, tyytyväinen olen työ kevyttä ja joustavaa
Työ hirvittävän hektistä ja kuluttavaa. Palkka noin 2100e/kk + lounassetelit.
Merkantteja ei enää valmistu mistään, eli se koulutus on poistettu. Itse olen merkantti ja nyt luin itseni työn ohella vuodessa merkonomiksi. Helppoo kun heinänteko.
N. 2500 eur/kk (olen hoitovapaalla, en tiedä tarkkaa tulevaa palkkaani).
edes yhdyssanaoppia? Voehan viddu...
kirjanpitäjä oikeesti noin hyvin???
Kokoussihteerinä kaupungilla, liksa 1980/kk lisineen.
T: Hoitsu 1700e kuussa (ikälisän kanssa)