Mies kuvaile unelmiesi nainen!
Kommentit (28)
Antelias mutta samalla tiukka, hyvä imuroimaan, B-ajokortti b-ajoa varten.
110 senttinen ja kuuromykkä, jolla on lättäpää.
Ekat kommentoijat saisivat ainakin hyvät matchit toisistaan 😅🤦
Isotissinen ja -perseinen viinakaupan omistajatar. Tykkää kusileikeistä.
Hoikka, ei juuri muita vaatimuksia.
Isot silmät, pieni nenä, suikkarin suu ja pikajuoksijan vartalo.
Vierailija kirjoitti:
Rintava, persevä ja antava!
Tuota antavuutta ei voi painottaa liikaa. Kunhan on naisen näköinen ja antava niin siinä on ainakin hyvä alku. Sen verran tarkennan että tarkoitan oikeaa naista. Tuon pystyy käsittämään väärin jos on kieroutunut mieli. Minä en myönnä enkä kiistä sitä millainen mieli minulla on.
Miten äijät on sinkkuja ja kitisee ettei naista löydy, jos antaminen on melkein ainoa kriteeri 😂
Noita kapakkaruusuja on baarit pullollaan, joka kokoluokkaa, sinne vaan potkaisemaan ja varmasti heruu.
Vierailija kirjoitti:
Av-mamma 100 kg+
Tällaisia puolet Suomen naisista.
Vierailija kirjoitti:
Oma rakas vaimoni. 💓
Cute. 🤩
Minulla ei ole unelmien naista, vaan täydellinen nainen on ihan todellinen. Epätodellista hänessä on lähinnä se, että hän on jo kymmenen vuotta ollut tässä vierelläni ilman mitään kiirettä pois.
Vierailija kirjoitti:
Antelias mutta samalla tiukka, hyvä imuroimaan, B-ajokortti b-ajoa varten.
Eli pumpattava malli postimyynnistä on palstalaisten unelma.
Sellainen johon minulla ei ole mahdollisuuksia. Minulle riittää kunhan on kaksi jalkaa ja pillu.
Naisellinen nainen joka tykkää ja osaa pitää kodista sekä perheestään huolta. Älykäs mutta silti rento jonka kanssa on helppo keskustella. Henkisesti terve ja positiivinen luonne.
Ulkoisesti sopusuhtainen ja naisellinen ruumiinrakenne ja muutenkin naisellinen eli oikeissa paikoissa muotoa mutta muuten siro rakenteinen. Monet
latinot ja etelä-aasialaiset naiset on kauniita minun silmääni.
Sellainen kuin Bones-sarjan Dr. Brennan.