Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksihän rumilla naisilla on usein isot luomurinnat?

Vierailija
08.08.2026 |

Lähes jokainen isotissinen kaunotar paljastuu silikonitissiksi, mutta rumilla naisilla on ihan oikeasti isot rinnat.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisilla naisilla on luonnollisesti isommat rinnatkin, onhan ne isolta osalta rasvakudosta. Mutta niin kuin me olemme tällä palstalla oppineet, että ylipaino/lihavuus varsinkin naisella = ruma. 

Ai niin mä ruma nainen jolla on piänet tissit olen myös ylipainoinen, eli ei mennyt nyt ihan nappiin sun luulosi.

Vierailija
22/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ylipainoisilla naisilla on luonnollisesti isommat rinnatkin, onhan ne isolta osalta rasvakudosta. Mutta niin kuin me olemme tällä palstalla oppineet, että ylipaino/lihavuus varsinkin naisella = ruma. 

Ai niin mä ruma nainen jolla on piänet tissit olen myös ylipainoinen, eli ei mennyt nyt ihan nappiin sun luulosi.

Onko sulla vientiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit kasvot ja pienet rinnat ainakin minulla on tuonut miehiä jonoksi asti. Ihan on aina saanut vain valita miehen ja minusta on jopa tapeltu. Kukaan ei ole ikinä haukkunut rintojani. A-kuppi on eli pienin, oman nyrkin kokoiset rinnat. Lantio on leveä ja perse muhkea ja paino on just ylipainon ja normaalipainon rajalla.

Vierailija
24/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauniit kasvot ja pienet rinnat ainakin minulla on tuonut miehiä jonoksi asti. Ihan on aina saanut vain valita miehen ja minusta on jopa tapeltu. Kukaan ei ole ikinä haukkunut rintojani. A-kuppi on eli pienin, oman nyrkin kokoiset rinnat. Lantio on leveä ja perse muhkea ja paino on just ylipainon ja normaalipainon rajalla.

Hieno fantasia Veeti.

Vierailija
25/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hirveitä lehmiä ja sehän sitten näkyy.

Vierailija
26/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ovat hienot muodokkaat rinnat. Muuten olen susiruma. Silti olen joutunut hätistämään typeriä miehiä kimpustani pois. Miksi rinnat ovat niin tärkeä asia? 

Sitä ei voi nainen ymmärtää koska ei ole mies.

No voisitko valistaa?

Vierailija
27/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on rinnat tosi isot ja kerran olin juhlissa  jossa oli nainen jonka rinnat oli kokoa ämpäri, varmaan kuopikoko jotain K-->..  Ihan valtavat. Tunsin itseni rusi aksi. Ei ihme että a kuppiset ovat nyrpeitä isorintaisten lähellä.

Vierailija
28/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat ovat ruman naisen pelastus, saa silti miehen.

Ketäpä kiinnostaa sellainen mies, jolle tärkein asia naisessa on tissien koko. Kuulostaa aika keskenkasvuiselta jäbältä.

Vierailija
29/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on rinnat tosi isot ja kerran olin juhlissa  jossa oli nainen jonka rinnat oli kokoa ämpäri, varmaan kuopikoko jotain K-->..  Ihan valtavat. Tunsin itseni rusi aksi. Ei ihme että a kuppiset ovat nyrpeitä isorintaisten lähellä.

Moni mekko näyttää pienirintaisen päällä tyylikkäämmältä kuin isorintaisella. Syvään uurrettu kaula-aukko voi isorintaisella näyttää helposti jopa irvokkaalta, kun taas pienirintaisella sama leikkaus näyttää elegantilta ja harkitulta.

Vierailija
30/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isot rinnat ovat ruman naisen pelastus, saa silti miehen.

Ketäpä kiinnostaa sellainen mies, jolle tärkein asia naisessa on tissien koko. Kuulostaa aika keskenkasvuiselta jäbältä.

"En mää sun kaa muuten ois mut kun sul on isot tissit" Juu, ei kiitos. 😂

Vierailija
31/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ruma nainen ja ei mulla ole isoja rintoja

Vierailija
32/32 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni isorintainen haluaisi pienennysleikkaukseen. Sitä ei julkisella tehdä ilman PAINAVIA syitä. Jos on vara, niin toki voi tehdä mitä lystää.

Itse pienentäisin ja "kohottaisin" C-kupista B- kuppiin. Tärkeintä kuintenkin, ettei ole sairautta. Taas tuli postissa hyviä uutisia maammografia tuloksesta. Eikä näitä tissejä onneksi tarvi kenellekään näyttää. Hirveä kompleksi näistä.