đ€ Inhoaako kukaan muu Eppuja kuin minĂ€?
En pidÀ heidÀn musiikistaan, en lyriikoistaan, en esiintymisistÀÀn enkÀ heidÀn ulkoisesta habituksestaan.
Kommentit (64)
RAHAJUMALA se tÀÀllÀ hallitsee sehÀn mÀÀrÀÀ .
Vierailija kirjoitti:
EihÀn sillÀ SyrjÀllÀ ole edes lauluÀÀntÀ.
SillÀ?
S market myy venÀlÀinen kurkku .... Ollaan nyt Suomessa .
Ap lienee tÀmÀ Joel Hokkan fani.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisten pahuudesta huolimatta JEESUS NOUSI KUOLLEISTA JA SE ON SE ILOSANOMA . SĂ SAAT OLLA ILOINEN .
ĂlĂ€ lĂ€ssytĂ€.
Vierailija kirjoitti:
ORTODOKSKIRKKO on esimerkki vain me meille asenteesta.
Opettele kirjoittamaan!
Monotonista ja se jalan vemputusđ
Jos ei tykkÀÀ, niin onko pakko rienata. Itse olen kolmevitonen ja arvostan Eppuja. En minĂ€kÀÀn aloita ketjuja, joissa haukun esim. jotain Arttu Wiskaria, jonka musiikkia en voi mitenkÀÀn sietÀÀ. đ€ą
En ole koskaan pitÄnyf. Erityinen inhokki on baariikÀrpÀnen, ÀllöttÀvÀt sanat ja sÀvel.
Stubbin yritti pilata Ratina keikkaa lÀsnÀolollaan puuttui vain KAI paita.
Itse en arvosta bÀndejÀ, jotka tekevÀt biisejÀ viinanjuonnista tai huumeista.
EnsimmÀinen poikaystÀvÀ oli Eppu-fani, joten jouduin kuuntelemaan niitÀ ihan liikaa. Eron jÀlkeen ei onneksi ole tarvinnut. En nyt inhoa, mutta en vaan ymmÀrrÀ hehkutusta. BiiseistÀ tulee masentunut olo.
En ihnoa mutten erityisesti pidÀkkÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo neljÀkymmentÀ vuotta ihmetellyt laulajan jÀttimÀistÀ pÀÀtÀ.
NÀen sinut mielikuvissani seisomassa lavan edessÀ, suu pysyvÀsti auki.
En oikein ymmĂ€rrĂ€ nĂ€itĂ€ stadionkonsertteja. Ălytön mÀÀrĂ€ ihmisiĂ€ laulaa yhteislauluna kappaleita. MinĂ€ jos menen keikalle, haluan kuulla artistin/bĂ€ndin laulavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo neljÀkymmentÀ vuotta ihmetellyt laulajan jÀttimÀistÀ pÀÀtÀ.
NÀen sinut mielikuvissani seisomassa lavan edessÀ, suu pysyvÀsti auki.
Siihen avoinna olevaan monttuun joku voisi tirvasta, nÀyttÀÀ sen verran typerÀltÀ.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmĂ€rrĂ€ nĂ€itĂ€ stadionkonsertteja. Ălytön mÀÀrĂ€ ihmisiĂ€ laulaa yhteislauluna kappaleita. MinĂ€ jos menen keikalle, haluan kuulla artistin/bĂ€ndin laulavan.
Kun sinÀ et kÀy keikoilla, sinulla ei ole edes varaa
Mulla oli teininĂ€ eli öö 30v sitten Eppujen Aknepop - kasetti (kyllĂ€, kasetti đ) ja hitsi se on kuunneltu ihan nauhan venymiseen asti! Myöhempikin tuotanto oli ihan jees mutta en oo fanittanut kyllĂ€kÀÀn enkĂ€ oikein jaksa tai ymmĂ€rrĂ€ tĂ€tĂ€ hypetystĂ€ ja vĂ€hĂ€n jo Ă€rsyttÀÀ.
Ei ole koskettanut, vaikka olen heidÀn ikÀluokkaansa. Arvostan silti heidÀn pitkÀÀ muusikonuraansa..