Naiset eroavat, koska haluat synpatiaa suvulta ja kavereilta
Oletteko muut huomanneet saman asian? Mies ei välttämättä ole edes pettänyt. On ollut hyvä kumppani ja isä. Käynyt töissä. Silti suhde päätyy eroon. Epäilen että naiset aloittavan eroprosessin saadakseen synpatiaa ja huomiota.
Kommentit (31)
Naiset sympatisoi keskenään koko ajan. Mies kadehtii sitäkin koska sillä itsellään ei ole minkäånlaisia ystäviä.
Miten voisikaan olla, kun luuseri nysvää netissä muna kourassa kunnes kuolee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen eroprosessin keskellä. Ero tulee siksi, että mies ei tee mitään muuta kuin pelaa koneella. Mukava mies muuten, mutta en mä halua elämääni haaskata tällaiseen.
Ihan sovussa erotaan vaikka surullista tämä onkin.
Sympat täältä. Minulla kaveri, pelaaminen kaiken edelle.
Se on riippuvuus. Siinähän äijät kuolette sukupuuttoon hakatessanne näppistä, haaveillen runkkuroboteista.
Ap, kykenitkö edes inttiin? Et?
Sitten ihan tosissaan ihmetellään kun Suomessa ei ole naisvihaa 🤔
Vierailija kirjoitti:
Naiset haluavat vain hyvän kunppanin.
Ja ansaitsevat sen.
Huono mies (ap) joutaa jäädä yksin ulisemaan.
Ihania nuo nykyaikaiset ritalilliset miehet. Kun voi käyttää lausetta "mies ei välttämättä ole edes pettänyt" niin tietää millainen kultakiNpale romantikko on kyseessä. 😍
Ap kerjää huomiota. Runkkaa niin että kipsilevyseinä sulaa vuokraläävässä.
Kyllä täytyy olla erinomainen kumppani, jos ei ole kerta pettänyt ja käy töissä. Mistä tuollaisia kultakimpaleita oikein löytyy?
Vierailija kirjoitti:
Joskus miehet eroavat, koska eivät saa tarpeeksi pinppiä. Tai kunpikin on kyrpiimtynyt suhteeseen. Joskus toinem naimem on syypäämä.
Onko alkoholistin kirjoitelmat karkoittanut useitakin miehiä elämästäsi?
Ei kyllä me naiset halutaan ero pitkän harkinnan jälkeen ja yleensä siksi että koko arki on yksin hoidettava. Ex kävi töissä, ajoi kerran viikossa nurtsin ja kuvitteli että teki riittävästi perheen eteen. Ei jaksanut huolehtia enää loppuajasta edes että minäkin laukean seksissä. Hitto minäkin käyn töissä ihan yhtä lailla ja elätin perhettä. Miksi miehille työ on jotenkin vammauttavaa ja heidän pitää saada vain maata sohvalla loppupäivä? Naiset siivoaa, kokkaa, huolehtii lasten jutut, kaveri synttäreille lahjat, kummankin suvulle joululahjat, pyykit ja että miehellä on juhliin sopivat vaateet.. Enkä sano että kaikki miehet on tämmöisiä mutta ehkä 65% mun tuntemista. Ja se on tosi surullista.
Naiset eroaa koska mies on paska, piste.