Millainen on teidän top 4 lempivaatteet joita käytätte melkein aina?
Kommentit (25)
Mustat farkut tai muut housut. Musta toppi, kesällä lyhythihainen, talvrlla pitkä-. Musta takki. Mustat kengät.
Työvaatteet 😍 kesällä melkein aina päällä 😎
Versonpuodin jemmatakki on mun luottovaate.
-Perustopit ja slimfit t-paidat muiden vaatteiden alla.
-Farkut, joissa vähän strechia
-tennarit: kesällä kangastennarit, kostealla kelillä nahkatennarit ( merkkikengät)
Eli näköjään basic-vaatteet on ne yleisimmin käytössä olevat
Keltainen takki, punainen mekko, siniset legginsit ja pinkki oloasu. Rakastan värejä. Käytän vain värikkäitä vaatteita.
Valtavan iso ja löysä t-paita, joka voisi olla minimekko kokonsa puolesta, alaosista lempparini on neulottu tummansininen hame, jossa on erilaisia lumihiutalekuvioita ja vähän yllättäen en ole pystynyt luopumaan parista raidallisia pikkareita, koska ne ovat niin mukavat.
Matalavyötäröiset levenevät farkut ja joku vatalonmyötäinen tpaita. Töissä sitten esim suorat housut ja jokin vähän piermpi pusero.
Mä tykkään kaikista vaatteistani ja käytän kaikkia tasaisesti. Lisäksi neulon ja virkkaan kokoajan uusia. Joten mahdoton nimetä lempparia.
Alushousut. Estävät pierujälkiä tietokonetuolissa.
Ulos lähtiessä laitan enemmän päälle.
Kollarit ja huppari/ T-paita
Trikootoppi ja ohuemmat trikoohouusut kesällä
Tykkään muukavista, jostavista ja hengittävistä vaatteista.
Aina käytössä ja mukana:
-Musta silkkitoppi. Menee neuletakin alle ja on siisti ja juhlava itsessään, tai arkinen. Laadukas materiaali, joten kestää. Ostin käytettynä viisi vuotta sitten ja pesen käsin. Kuivuu tunnissa, joten matkoillakin voi pesaista päivällä ja saa hetken päästä käyttöön.
-neuletakki
-Mustat farkut, bootcut lahje. Sopii töihin ja vapaalle, mukava ja hyvännäköinen.
- Vaalea pitkähihainen puuvillapaita, jossa kuvioita. Istuu hyvin päälle ja sopii joka tilaisuuteen. Ostin kuusi vuotta sitten ja olen huolissani, koska kuluu niin, etten enää voi pitää. Ostaisin samanlaisen jos vaan jostain saisin. Ehdotin tuotteen myyjällekin, että toisivat kyseisen mallin uudelleen kauppaan, mut eivät innostuneet.
Farkkuleggingsit, polvipituinen trikoomekko jossa on taskut, paksu pitkähihainen trikoopaita jossa on jotain "timantti"koristelua, iso harmaa villatakki jotain tekokuitua. Tuo viimeksimainittu on lempivaatteeni, vaikka yleensä inhoan tekokuituja ja harmaata väriä. Mutta siinä on kätevät taskut (vaatteessa pitää olla taskuja!) ja se on miellyttävä päällä, koska on aika painava ja laskeutuva.
Bokserit ja t-paita on lähes aina.
Nyt kesällä:
1. T-paita tai toppi, ohut tai avonainen helteellä, kylmällä puuvillaneule päälle
2. Shortsit tai bikerit, kaikki materiaalit käy
3. Kylmällä säällä 1/1 collarihousut
4. Treenitrikoot/caprit, jos oon tulossa/menossa puistojumppaan
Kengät, mitkä vaan saa nopeesti jalkaan: fliflopit, balleriinan malliset lenkkarit (en muista nimeä), kun pitää päästä aina nopeasti ulos, jos aurinko paistaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kesällä:
1. T-paita tai toppi, ohut tai avonainen helteellä, kylmällä puuvillaneule päälle
2. Shortsit tai bikerit, kaikki materiaalit käy
3. Kylmällä säällä 1/1 collarihousut
4. Treenitrikoot/caprit, jos oon tulossa/menossa puistojumppaan
Kengät, mitkä vaan saa nopeesti jalkaan: fliflopit, balleriinan malliset lenkkarit (en muista nimeä), kun pitää päästä aina nopeasti ulos, jos aurinko paistaa.
Ja ostaisin enemmän mekkoja, jos löytäisin klassisen kauniita ja naisellisia. Nyt käytän, mitä komerosta löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Matalavyötäröiset levenevät farkut ja joku vatalonmyötäinen tpaita. Töissä sitten esim suorat housut ja jokin vähän piermpi pusero.
pierumpi pusero?
1.shortsit joissa on isot taskut, mahtuu puhelin, silmälasikotelo nappikuulokekotelo jne.
2. lyhyt välikausi takki
3. verkkatakki, pitää vähän tuulta
Vierailija kirjoitti:
Keltainen takki, punainen mekko, siniset legginsit ja pinkki oloasu. Rakastan värejä. Käytän vain värikkäitä vaatteita.
Mäkin ostan aina kesäksi värejä. Muulloin möllötän neutraaleissa sävyissä esim. harmaassa ja t.sinisessä ja mustassa. Talvella on vain yksittäisiä päiviä, kun kaipaan väriä piristykseksi.
1. Mekot ilman muuta erityisesti näin kesällä
2. siistit tunikamekot (ei nanso tai muumi) caprien tai polvipituisten trikoiden kanssa
3. talvella kotona oloasu ja villasukat
4. ohueksi hiutunut lempiyöpaita ja fleeceaamutakki
Jos nyt sukkia ja alusvaatteita ei lasketa, niin
1. Ihan perus siisti yksinään puuvillapaita
2. Kesällä puuvilllahame, kylminä kuukausina vastaavasti farkut
3. Kylminä kuukausina yksi tietty villatakki
4. Didricksonin pitkän mallinen kuoritakki.
Arjessa olen aika tylsä peruspukeutuja. Maltillisia värejä ja käytännöllisyys edellä. Juhlaan sitten on vaikka mitä kivaa kaapin syövereissä.