Stubb ja Niinistö Eppu-faneja?
Kommentit (43)
Niin. Suosikkini on tämä eppu-orkesteri ollut pitkään jo.
T: Sale
Barkov ainakin näytti siltä että oli tuotu paikalle aseella uhaten.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole yhtään populismia?
Maksoiko pressa edes lippunsa itse? Vai meneekö kaikki veronmaksajien piikkiin? Myös posse ja turvamiehet?
Ei ne mitään maksa itse. Ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole, mutta niin nyt on vaan pakko sanoa jos ei halua kansan vihaa niskoilleen. Sama juttu Loirin kanssa.
Sanoa? Siellä töröttivät keikalla. Olikohan Tarja ja Penakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän ole yhtään populismia?
Maksoiko pressa edes lippunsa itse? Vai meneekö kaikki veronmaksajien piikkiin? Myös posse ja turvamiehet?
Ei ne mitään maksa itse. Ikinä.
No töissähän ne tavallaan on aina.
Vierailija kirjoitti:
Barkov ainakin näytti siltä että oli tuotu paikalle aseella uhaten.
Niin näytti 😅
Jennillä ei kyllä ole minkäänlaista tilannetajua pukeutumisen suhteen. Iltalehtikin jo pottuili vaaleanpunaisesta pussihihaisesta prinsessahörsöstä. Oli varmaan eka kerta tätä lajia hänelle. Hah!
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi Jenni olla se fani Niinistön perheessä.
Aika väkinäisen oloinen Niinistö oli, rouva lienee "pakottanut" konserttiin.
Stubb ilmestyy kuin vieteriukko yhtäkkiä tilaisuuksiin.
Niinistö on tietysti vaimonsa takia ja vaimonsa taas kirjailija puolen ihmisiä . Stubbi yllättää .
Vierailija kirjoitti:
Entisistä kapinoitsijoista tuli kapitalisteja.
Epuilta on tullut vuoden -90 jälkeen vain kaksi albumillista kokonaan uutta musiikkia, muuten se on esittänyt, julkaissut ja versioinut koko ajan vain sitä vanhempaa musiikkia. No ei kai sitä sen ihmeempää kunnianhimoa tarvitse olla, kun maksavaa yleisöä on löytynyt. Mutta tämä olisi melkein sama, jos Beatlesin hajottua Paul McCartney olisi lopettanut kokonaan uuden musiikin tekemisen, ja kierrellyt vain esittämässä vanhoja Beatles-ralleja.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin lähellä on tällainen rahvaan musiikki heidän sydäntään ollut jo pitkään.
Onkohan oikeasti?
En tykkää eppu normaalista jotenkin viduttaa kuunnella laahaavaa melankolia riimittelyä. Sama fiilis juicesta. Kännissä kuuntelisin en ikinä selvinpäin ei pysty vapaaehtoisesti masentelemaan elämä tarpeeksi rankkaa muutenkin.
Eppuja soitettiin kaikissa opiskelijabileissä aikoinaan ja muös Juicea
Eiköhän tamperelaiset kokoomusvaikuttajat, ainakin Ikonen siellä näytti olevan pressaseurassa, ole liput lahjoittaneet jostain edustusvaroista kokoomuspressoille. Olisi ollut noloa ellei olisi kelvannut eivätkä olisi tulleet, joku toimistosihteeri olisi tiedon vuotanut medialle ja sitten olisi syytetty elitismistä ja paheksuttu syvästi.
EESTIIN Eestin kaipaan sinne perkeleesti . Mekin osattiin tää itkuvirsi.
Kävikö niin kuin Ruisrockissa, että rahvas maksaa lipuista ja poliitikot herrastelevat ilmaiseksi? Täytyy myöntää, että olen bändiin kovin pettynyt.
Missä Tarja Halonen, missä Minja Koskela? Pelkkiä kokoomuslaisia katsomossa?
Jos kansa selviää, menee viralta joka maan isä. Sillä sen joka teitä äänestää, täytyy olla kännissä.