"Ennen en edes tiennyt, että Suomi oli maa. En ollut kuullut siitä mitään aikaisemmin, Vargas nauraa."
Kertoo hyvin miten mitätön maa Suomi on kansainvälisesti. Harva ihminen maailmassa on edes kuullut Suomesta.
https://www.iltalehti.fi/asumisartikkelit/a/ee88091e-1ba0-45f1-8337-9c0…
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
En ollut minäkään aikaisemmin kuullut tästä Vargaksesta, minä totean nauraen. Tasoissa ollaan.
Hän ei ole kuullut sinusta vieläkään, miksi et soita hänelle ja esittele itseäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vargasin mielestä ongelma Suomessa asuessa syntyy kesällä, sillä asunnot on suunniteltu pitämään sisällään lämpöä.
– Herra Jumala, se on hirveää! Asun kerrostalon kuudennessa kerroksessa, ja aurinko paistaa suoraan asuntooni. Kello kahden jälkeen asuntoni muuttuu saunaksi.
Vargas kertoo myös kärsivänsä helteen aiheuttamista iho-ongelmista. Suomessa kesät ovat varsin kosteita, mikä pahentaa oireita yhdistettynä lämpöön.
Hänkin on huomannut miten paskoja asuntoja Suomessa rakennetaan.
Iho ongelmat johtuvat paskaisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa vähän erästä rehevää brassinaista, jota paneskelin kuluneena kesänä. Kivaa oli. Lattarinaiset jumaloivat pohjoismaisia miehiä.
Olin vaihdossa aikoinaan Argentiinassa ja ai että sitä pillun määrää näin hyvännäköisenä 190 cm blondimiehenä. :D
Näihin voi liittyä sosioekonomisia paineita. Kuvitellaan että jossain muualla on paremmin, jossain mihin voi päästä esim avioliiton kautta.
80-luvulla olimme taidetapahtumassa nuorisojärjestö Komsomolin vieraana Leningradissa. Sikäläiset miehet jotka halusi loikata länteen, jahtasi meitä tyttöjä kuin olisi ollut koko elämä kyseessä. Ei ollut kivaa.
Vierailija kirjoitti:
No ihmekös tuo, eipä keskiverto suomalainenkaan tunnistaisi jotain Oseanian tai Keski-Amerikan pikkuvaltiota?
Ja moniko suomalainen tuntee maansa?
Valitettavasti tuhannet ma tut ovat kuulleet Suomesta ja suunnanneet tänne.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tuhannet ma tut ovat kuulleet Suomesta ja suunnanneet tänne.
Miksi vain Suomelle haitalliset ihmiset tuntee Suomen?
Mulla on valkoinen iho, mutta todella tummat silmät. Aivan kuin Rydmanilla. Tummat silmät periytyneet suvussa pitkään, ihan suomalaisia ollaan.