Mistä tunnistaa hienon naisen?
Hieno nainen ei koskaan ole aloitteellinen romanttisessa mielessä, vaan odottaa miehen lähestyvän itseään. Hieno nainen voi hienovaraisilla signaaleilla, kuten katseellaan ja hymyllään, viestiä miehelle, että suhtautuisi mahdolliseen lähestymiseen myötämielisesti.
Kommentit (54)
Sen tunnistaa siitä, että se on hieno.
On naimisissa/avoliitossa juristin, pankkiirin tai lääkärin kanssa.
Hyvistä geeneistä valmistettu kroppa kunnossa. Hyvä peppu ja terhakkaat rinnat. Vaatteet hyvällä maulla valittu. Ei peppuvakoon kiskottuja housuja.
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole penistä.
Tuon kriteerin täyttää kaikki naiset ja osa sukupuolittomista, muunsukupuolisista ja miehistä.
Sen pieru ei haise, vaan tuoksuu ihanalta.
Hymyilee kauniisti kun mies on lauennut hänen suuhunsa ja kasvoille.
Ei irtosuhteita eikä salasuhteita harrasta.
Hieno nainen seurustelee vain herrasmiehen kanssa.
Hänen sanavarastossa ei ole "mä en ainakaan"
Riippuu tarkoitetaanko ylimielistä pröystäilijää joka "hienossa" ammatissa kovat arvot pyrkii polkemaan ja kontrollimaan toisia ja varmistamaan oman hyötynsä ja menestyksensä. Vai lämmintä karismaattista hienotunteista kypsää ulkoa ja sisältä kaunista ihmistä. Vain jälkimmäinen näistä on minulle hieno ihminen ja nainen.
En tiedä. En ole sellaista missään kohdannut.
Hieno nainen seurustelee, vain valkoisen miehen kanssa ja on ylpeä siitä, ettei ole yhtäkään seksikokemusta mustan kanssa.
Käytöstavoista ja luonnollisuudesta.
Kuka nyt muutenkaan menee miehiä lähestymään jossain? Tietysti toimitaan noin, kuin aloituksessa.
En ole edes nuorena ja innokkaana mennyt livenä koskaan ketään miestä/poikaa lähestymään. Kyl se on mystinen kuikuilu ja muualle katselu jos jotain.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tarkoitetaanko ylimielistä pröystäilijää joka "hienossa" ammatissa kovat arvot pyrkii polkemaan ja kontrollimaan toisia ja varmistamaan oman hyötynsä ja menestyksensä. Vai lämmintä karismaattista hienotunteista kypsää ulkoa ja sisältä kaunista ihmistä. Vain jälkimmäinen näistä on minulle hieno ihminen ja nainen.
Jälkimmäinen laji on lähes sukupuuttoon kuollut.
Mistä tunnistaa typerän alotuksen?
Vierailija kirjoitti:
Sillä ei ole penistä.
Sillä on naisen kromosomit ja -luusto joita naisia larppaavilla miehillä ei ole.
Sillä ei ole penistä.