Tein taas sen virheen etten ottanut särkylääkettä ajoissa
Nyt menee koko viikonloppu migreenissä. Miten tämän saa pois? :(
Kommentit (16)
Lisätietona niille joita aihe kiinnostaa, päästäkseen soluihin vesi tarvitsee joko suolaa tai sokeria.
Vähön sama homma itsellä. Olen niin lääke vastainen, että usein odotan jospa menisi oho. Ei mene.
Teenkö mä ihan suolavettä ja miten? Olen niin epätoivoinen, että voin kokeilla mitä vain.
Mitä lääkettä olet nyt ottanut? Muista kokeilla myös kahvi ja suolainen syötävä.
Vierailija kirjoitti:
Vähön sama homma itsellä. Olen niin lääke vastainen, että usein odotan jospa menisi oho. Ei mene.
Jep. Mä en käsitä miksi pitää aina odottaa. Kun ei se tosiaan ohi mene ja joka kerta se on migreeniä, vaikka ajattelee, että jos tämä nyt onkin vain perus pääkipu mikä menee ohi.
Kokeile Norqvistin Wäinö-teetä, näköjään siipalla auttaa, jos perinteinen kaksi Treoa ei ole auttanut. Myös luontaistuotekaupasta löytyvät väinönputkiuutteen tipat vesilasilliseen auttaa.
Onko teillä kokemusta sumatriptaanista?
Onko sulla aurallista vai auratonta migreeniä ap?
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Auralliseen älyän aina heti ottaa lääkettä. Tämä auraton, joka nyt on, on vaikea. Kun sitä aina jää seurailemaan, että jos ei tulekaan ja jos meneekin ohi. Sitten kestää kolme päivää, kun ei enää lääke auta. Mä olen ihan onneton tämän lääkehomman kans.
Olen nyt ottanut kaksi tulehduskipulääkettä, aamulla klo 5 ja toisen jotain tunti sitten. Ei taida enää panadol auttaa? Olisi pitänyt varmaan sekin ottaa heti ensimmäisen kanssa..
ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekä että. Auralliseen älyän aina heti ottaa lääkettä. Tämä auraton, joka nyt on, on vaikea. Kun sitä aina jää seurailemaan, että jos ei tulekaan ja jos meneekin ohi. Sitten kestää kolme päivää, kun ei enää lääke auta. Mä olen ihan onneton tämän lääkehomman kans.
Olen nyt ottanut kaksi tulehduskipulääkettä, aamulla klo 5 ja toisen jotain tunti sitten. Ei taida enää panadol auttaa? Olisi pitänyt varmaan sekin ottaa heti ensimmäisen kanssa..ap.
Lääkäri suositteli koviin kipuihin ibuprofeenin ja parasetamolin yhdistämistä, on tehokkaampaa niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nyt ottanut kaksi tulehduskipulääkettä, aamulla klo 5 ja toisen jotain tunti sitten. Ei taida enää panadol auttaa? Olisi pitänyt varmaan sekin ottaa heti ensimmäisen kanssa..ap.
Lääkäri suositteli koviin kipuihin ibuprofeenin ja parasetamolin yhdistämistä, on tehokkaampaa niin.
Niin se olisi. En tiedä miksi en nyt ottanut heti molempia. Otan kunhan on kulunut tarpeeksi monta tuntia näistä kahdesta. ap.
Taas sen virheen? Mutta mitään et migreenin hoidosta ole aiemmista kerroista oppinut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota se panadol. Syö suolaista
Mullakin jos on päänsärkyä oottelen pari tuntia jos menisi ohi. Eipä mene. Mikä siinä on, että tietää kun tulee särkyä niin lääke auttaa. Kai olen jotenkin lääkevastainen.
Särkylääkkeen teho o voimakkaampi kofeiinin kanssa.
Juo paljon vettä, 1-2 litraa, enemmänkin jos on tarvis. Huolehdi myös suolatasapainosta ja voit ottaa myös palan sokeria jos keho pyytää sitä. Nesteytys on tärkein ja suolavesi on ensimmäinen asia mitä sairaalassakin annetaan kaikille.