Oliko Michael JAckson lapsiin päin?
Omasta mielestäni ei ollut. Ajojahdin kohde kun niin rikas ja menestynyt.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoo dokumentissa, että nukkui samassa sängyssä vaikka kuinka monen 12-vuotiaan kanssa.
Vaikka kartanossa oli ainakin 30 huonetta mihin majoittaa lapsivieraita ja vanhempia.
Mutta ei, samassa sängyssä oli oltava ja ainakin yksi lapsi osasi täydellisesti kuvailla Michaelin erikoisen muotoisen peniksen. Michael käytti miljoonia, että oikeudenkäyntejä ratkaistiin oikeuden ulkopuolella.
Ei ole normaalia että aikuinen mies valitsee viettää vapaa-aikaansa pikkupoikien kanssa, jotka eivät ole hänen omia lapsiaan eikä kukaan normaali isä vaatisi poikaansa nukkumaan samassa vuoteessa. Lisäksi kyse ei ollut edes mistään ammattillisesta suhteesta kuten miesopettaja koulussa tai mies valmentaa pojista koostuvaa urheilujoukkuetta tai laulukuoroa.
Michael Jacksonin aikalaisella Princellä oli huomattavasti terveempi suhtautuminen aikuisiin naisiin, sillä hänellä oli vuosien varrella useita tyttöystäviä ja hän ehti olla kahdesti naimisissa. Hän teki myös musiikkia useiden naissuojattiensa kanssa ja hänen bändissään The Revolution oli kaksi vakituista naismuusikkoa, toinen kitaristina ja toinen kosketinsoittajana.
Ei ollut, siksi häntä vastaan hyökättiinkin, ilmeisesti kuuli Hollywoodin lapsitähdiltä kamalia tarinoita koska luottivat häneen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut mikään pedofiili.Hänestä haluttiin vaan hyötyä.
Monet rikkaat ja kuuluisat ihmiset kuvittelevat olevansa lakien yläpuolella ja selvitä hankalissakin paikoissa maksamalla riittävän paljon asianajajille ja uhreille. Jälkikäteen on tullut esiin monia tapauksia seksuaalisista ahdisteluista ja pahemmistakin tapauksista, jotka eivät olleet aiemmin selvillä. Esimerkiksi Bill Cosbylla on nykyisen huomattavasti pahempi maine kuin hänen esittämällään roolihahmolla 1984-1992 esitetyssä tv-sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Kateellisten panettelua. Ainahan se menestyvä ja menestynyt pitää jotenkin yrittää ampua alas.
Monet rikkaat ja menestyneet ihmiset kuvittelevat olevansa lakien yläpuolella aina siihen asti kun jäävät kiinni housut kintuissa.
Ajattelee niitä laulun sanoja nyt ainakin eri tavalla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse sanoo dokumentissa, että nukkui samassa sängyssä vaikka kuinka monen 12-vuotiaan kanssa.
Vaikka kartanossa oli ainakin 30 huonetta mihin majoittaa lapsivieraita ja vanhempia.
Mutta ei, samassa sängyssä oli oltava ja ainakin yksi lapsi osasi täydellisesti kuvailla Michaelin erikoisen muotoisen peniksen. Michael käytti miljoonia, että oikeudenkäyntejä ratkaistiin oikeuden ulkopuolella.
Itse olen pienenä lapsena siis pikkutyttönä ollut aikuisten miesten kanssa saunassa myös uimahalleissa ja hitsi kun en tajunnut katsoa niitä peniksiä ja piirtää kuvia, nimittäin olisi voinut vaatia rahaa.
Olitko myös heidän sängyissään yötä, vai mistä tuli mieleen?
Moniko mamma fanituskiimoissaan olisi antanut oman lapsensa Michaelin sänkyyn? Niinpä.
Mieleltään lapsi. Henkinen kehitys jäänyt pahasti jälkeen. Syitä lienee aikainen ura ja julma väkivaltaine ja röyhkeä ahne isä. Veljetkään ei kovin kilttejä olleet. Kaikki halusivat päästä lahjakkaan tähden rahoihin käsiksi ja moni pääsikin.
En usko että oli pedofiili vaan pieni poika joka tunsi olevansa lasten kanssa rauhassa ja samaistui heihin. Peter Pan syndrooma.
Se seitsemäs taivas-sarjan pappi-isää näytellyt ukko oli myös lastenahdistelija. Ei olisi uskonut.
Peter Pan päivällä ja itse piru yöllä?
Ei vieraita lapsia tarvitse kuitenkaan omaan sänkyyn ottaa. Siihen on vain yksi syy ja se on seksuaalinen. Pervo eikä mikään Peter Pan.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Michael Jackson oli lapsekas. Vähän sellaisella kehityksessä jälkeenjääneellä tavalla hän oli jäänyt pikkupojaksi itsekin.
Pedarit nimenomaan on jumissa lapsuuden kehitysvaiheissa kun yleensä heillä itsellään ei ole ollut lapsuutta. Siksi tuntevat vetoa lapsiin.
Vierailija kirjoitti:
FBI tutki ainakin 10 vuotta. Kotietsintä tehty. Kaikki tietokoneet takavarikoitu. Koskaan ei löytynyt pienintäkään todistetta mistään rikollisesta.
Löytyi mm. kirjoja joissa lapsista eroottisia alastonkuvia. Miksi kellään ei-pedarilla olisi sellaisia kirjoja?
Minkälainen aikuinen mies ottaa lapsia yökylään ja nukkuu samassa sängyssä 5-10 vuotiaiden kanssa?
Ei hajuakaan, mutta se oli itse ikuinen lapsi. Ikä on vain numero?
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen, että Michael Jackson oli lapsekas. Vähän sellaisella kehityksessä jälkeenjääneellä tavalla hän oli jäänyt pikkupojaksi itsekin.
Tosi taitavasti groomaava pedari, joka sai ton nyyhky tarinansa menetetystä lapsuudesta läpi. Nykypäivänä olisi kärynnyt heti, kun lapset olisi laittaneet vanhemmilleen ja tiktokkiin maikkolin munankuvia nevörländistä.
No kuka helllvetti antaa lapsensa yöpyä aikuisen miehen luona?? Mä kääntäisin mun huomion vanhempiin. Ei tulis kuuloonkaan että äitinä toimisin noin. Ehkä siinä tapauksessa että olisin kans mukana ja yövyn lapseni kanssa huoneessa jossa on ovessa takalukitus ja tietenkin myös vessa.
Mä en tiedä oliko Jackson pedofiili vai ei, mutta eiköhän lasten vanhemmat niitä pedareita ja hyväksikäyttäjiä ole?
Näkeehän sen videoiltakin, että suhtautuu lapsiin seurustelukumppaneina. Meni mm sormuskaupoille jonkun pojan kanssa.
Mutta näköjään miljönääriltä ei vaadita minkäänlaista moraalia. Meidän pitäisi vain olla kiitollisia huvipuistosta. Kuvottava pedofiili.
Itse olen pienenä lapsena siis pikkutyttönä ollut aikuisten miesten kanssa saunassa myös uimahalleissa ja hitsi kun en tajunnut katsoa niitä peniksiä ja piirtää kuvia, nimittäin olisi voinut vaatia rahaa.