Naiset joille tehdään koko ajan aloitteita
Onko sellaisia oikeasti? Minulle kukaan mies ei ole tehnyt aloitteita baareissa koskaan. Jotkut naiset täällä kuitenkin väittävät, että heille ehdotellaan joka puolella koko ajan.
Kommentit (22)
Olin nuorena tämmöinen. Kun täytin 45, kukaan ei ollut enää kiinnostunut. Paitsi tietty ne miehet, jotka ihastuivat ulkonäön sijasta persoonaani - mutta ne ovat vähemmistö. Joka paikassa kun olin vielä jotain 43 miehet tulivat puhumaan, ylitin katua - joku juoksi perään, yritin ostaa ruokaa Lidlistä - joka kerta joku alkoi jutun ja kysyi numeroa. Kolme kertaa yritetty iskeä kassalla kun ladon ruokaa kassiin. Tietty töissä ja opiskelupaikoissa, sekä nuoremmat että vanhemmat, myös naiet.
Ei se tee musta onnellisempaa. Olen nähnyt parisuhteissani miehen sitoutumiskyvyttömyyden ja sen, että innostuakseen s eksistä mies haaveilee erilaisista naisista. Olen tullut petetyksi ja nyt elän yksin. En kaipaa lisää sellaista paskaa elämääni. Mutta olen onnellinen :) elän maalla eläinlaumani kanssa, rakastan niitä ja luontoa. En kaipaa enää ketään viemään uskoa ihmiseen.
N56
Niin minäkin olin ja sama juttu. Minun ujous näkyi varautumisena ja epäluuloisuutena eikä se ollut miehistä houkuttelevaa. Miehet kuvittelee, että ujo nainen hihittelee posket punaisena ja vilkuilee kiinnostuneena ja lähtee heti mukaan.