Miksi maksaa itsensä kipeäksi Eppujen keikasta kun sen näki ilmaiseksi vuonna 1985 Heinolassa Jyrää-konsertissa?
Minä olin tässä(kin) asiassa kaukaa viisas ja laitan säästyneet rahat sijoituksiin - NIH!
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh hwh hhvhvhfhh,Katson aihetta poiketen Hurriganesen elokuvan 1977 kuumat kundit , joten mopot menkää nukkumaan.
Mä pääsin vuonna 1975 Hurriganesin keikalla niiden takahuoneeseen ja sain kaikilta kolmelta nimmarin Beavers-farkkuihini ja niitä farkkuja ei sitten pesty piiitkään aikaan. Mitäpä siihen sanot?
Lopulta kuitenkin pesit? Eli arvostit farkkuja enemmän kuin nimmareita. Fiksu päätös, tosin huutokauppakeisari varmaan olisi ostanut nimmaribiiverssisi vitosella tällä vuosituhannella, jos et olisi pessyt niitä.
Mua vähän harmittaa kun en lähtenyt katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä "näin" Eppu Normaalin ja Sielun Veljet Ämmänsaaressa joko 1985 tai 1986. Ei ollut minkään korkuista esiintymislavaa, joten soittajista näki vain päät.
Ei noina vuosina ollut mitään mahista lähteä katsomaan, mutta olen kateellinen.
En ole keikkoihin, urheiluun ym. pannut senttiäkään rahaa , tyhmät omaisuuden maksaa sirkushuveista.
Monta hyvää biisiä ei kuullut vuonna 1985, kun niitä ei ollut vielä tehty.
Vierailija kirjoitti:
Ei kun parhaat tehtiin 50-70 luvulla, sitten alkoin tulemaan tuutin täydeltä sontaa.
Vierailija kirjoitti:
En ole keikkoihin, urheiluun ym. pannut senttiäkään rahaa , tyhmät omaisuuden maksaa sirkushuveista.
Heh, itse koen käyttäneeni rahaa harvoin viisaammin kuin hyviin teatteriesityksiin ja keikkoihin. Elävä musiikki lähietäisyydeltä on ihan parhaita asioita mitä rahalla saa. Stadion-keikkoja taas en oikein ymmärrä, kun akustiikka yleensä huono, ei näe paljon mitään ja aina saa ainakin Suomessa jonottaa joka paikkaan. Lisäksi suomalaisilla stadion-luokan keikoilla on se ikävä kansallispiirre, että puolet väestä on paikalla ilmeisesti pakosta tai firman piikkiin eivätkä ole itse musiikista kiinnostuneita vähääkään. Seisoskelevat ja vetävät kaksin käsin vetistä lageria.
Vierailija kirjoitti:
Mutta parasta olikin ennakoida ja spekuloida millaisia ne uudet biisit jonain päivänä tulisivat olemaan.
Minä näin Eput Nurmeksessa Mikonniemen urheilutalolla joskus 80-luvun loppupuolella. Ihme kyllä, muistan keikan oikein hyvin, vaikka ikää minulla oli ehdottomasti alle 16 vuotta. Eputkin olivat nuoria ja notkeita.
Muistan samalta keikkapaikalta useita muitakin osittain jo kuopattuja suomalaisen rockscenen "legendoja". Niistä olen käynyt aikuisena kuuntelemassa uudelleen vain Melrosea. Ei oikein aikuisena enää napanneet nämä "koko kansan suosikit".