Rovaniemelle ei kannata mennä omalla autolla.
Fix bussilla pääsee vähän yli 30 eurolla. Jos menis omalla autolla niin bensaaan menisi 150 euroa vähintään.
Kommentit (25)
Tämä on totta, jos on liikkeessä yksin. Mutta kun minulla on viisi lasta, niin ei taida tulla bussi enää halvemmaksi? Ja kun samalla on ihan kiva käydä Ranualla, Oulussa, Iisalmessa ja Kuopiossa, niin eipä taida bussi taipua tähän tai ainakaan olla paljon halvempaa? Ja kun joka kaupungissa pitää käydä eri paikoissa, niin muutamia satasia menisi taksiin?
Ja on ihan kiva pysähtyä katsomaan poroja. Bussi ei pysähdy, jatkaa matkaa ja porot jää tien varteen odottamaan.
Ajan sähköautolla. Se on lähes ilmaista.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta, jos on liikkeessä yksin. Mutta kun minulla on viisi lasta, niin ei taida tulla bussi enää halvemmaksi? Ja kun samalla on ihan kiva käydä Ranualla, Oulussa, Iisalmessa ja Kuopiossa, niin eipä taida bussi taipua tähän tai ainakaan olla paljon halvempaa? Ja kun joka kaupungissa pitää käydä eri paikoissa, niin muutamia satasia menisi taksiin?
Ja on ihan kiva pysähtyä katsomaan poroja. Bussi ei pysähdy, jatkaa matkaa ja porot jää tien varteen odottamaan.
kyllä pysähtyy, jos porot on keskellä tietä. Eikä niitä saa mennä häiritsemään nousemalla autosta. Katsotaan vain auton sisältä.
Vierailija kirjoitti:
Jos asuu Ranualla niin omalla autolla voi ihan hyvin mennä. Keskustelu on nyt etelänvetelän näkökulmasta.
Mä ainakin menen omalla autolla Rovaniemelle mutta se auto on usein pakattu junan kyytiin. Sitten voi huristella omalla kulkupelillä ympäri Lappia. Harvalla on asiaa ainoastaan Rovaniemelle.
Vain maalaisjuntit puhuvat etelän vetelistä. Sivistyneet pohjoisen asukit eivät alennu moiseen haukkumiseen.
Bussissa voi nousta jaoittelemaan silloin, kun bussi pysähtyy. Tai tehdä käytävällä pystyasennossa pientä jumppaa. Yllätävän moni ihminen sitä tekee, olen huomannut. Jo kolmen tunnin matkoilla.