Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten teidän miehenne huomioi sinua,jos olet

Vierailija
02.10.2008 |

.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tää kääntyikin sitten silleen, että jos parisuhteessa osoitetaan hellyyttä ja hellitellään toista vaikkapa erityisesti siksi, että tämä on kipeänä ja huonovointisena, niin tämä kipeä osapuoli on joku "high maintenance bich", jota oikein PITÄÄ jatkuvasti paapoa.

Ei minuakaan PITÄISI usein pussailla ja halailla, kehua kauniiksi tai sanoa rakastavansa, mutta kyllä se vaan on mukavaa, kun mies niin säännöllisesti tekee. Ja varmasti selviäisin flunssastani ilman miehen huomionosoituksia, ja se mitä häneltä perheemme toisena aikuisena ODOTAN kipeänä ollessani on suurempi kotitöihin ja lapsenhoitoon panostaminen, mutta kyllä minusta vaan on ihanaa, että mieheni on sellainen, joka tykkää tuoda kuumaa mehua ja nenäliinoja vuoteeseen, silittää päätä ja toivotella paranemista.

Samaa teen minäkin miehelle, kun hän on kipeä. Ihan siitä syystä, että rakastan häntä, haluan osoittaa hänelle hellyyttä ja etenkin silloin, jos tiedän, että hänellä on kurja olo, haluan tehdä näitä pieniä, toivottavasti ilahduttavia, huomion- ja hellyydenosoituksia.

Toivottavasti meistä ei koskaan tule sellaista toisilleen epäkohteliasta, hellyydetöntä ja kyynistä pariskuntaa, millaisia osan tämänkin ketjun vastaajien parisuhteet taitaa olla...

Vierailija
2/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jaksaa tehdä samat hommat kuin terveenäkin. Sellasta se elämä on....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo teetä/juomista, ostaa työmatkalla suklaata tms. Peittelee minut sohvalle ja tekee kotityöt.

Minä teen sitten saman kun mies on kipeänä.

Vierailija
4/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee kotihommat ja hoitaa lapset mutta tuo myös minulle lääkettä ja tekee sitä ruokaa mitä minä toivon (jos siis pystyn jotain edes syömään). Antaa parantua rauhassa.

Vierailija
5/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää jaksaa tehdä samat hommat kuin terveenäkin. Sellasta se elämä on....

Ei auta mitenkään. Lisäksi tosi usein käy niin että kun olen sairaana ja tuntuu etten millään jaksais vaikka laittaa lapselle iltapalaa, niin miehelle kehittyy joku vaiva tai vamma, jonka takia joudun kuitenkin tekemään kaikki pakolliset asiat. Järki sanoo ettei mies tehnyt itselleen vaikka palovammaa tahallaan, mutta hassua silti että aina tuntuu olevan joku este sille että sais edes vähän tukea.

Vierailija
6/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistaa, että oon kipeä, niin antaa mun nukkua...ö

Vierailija
7/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo mehua + muuta kun pyydän, tekee kotitöitä munkin puolesta, käy kaupassa jne.

MUTTA tämä vaan, jos itse on terve. Jos hänellä on PIENINKÄÄN flunssanpoikanen, hän ei kykene tekemään mitään muuta kuin lepäämään sängyssä ja näyttämään ties kuinka sairaalta.

Vierailija
8/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää minut yksin lasten kanssa jos pitää päästä vaikka baariin. Vaikka olisin siinä kunnossa, etten pääse ylös sängystä.

En tajua, miten jaksan tuota itserakasta ääliötä... kyllä rakkaus tekee hulluksi. :/

Vierailija
9/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

"high maintenance bich",

kun ei nayta oikein luonnistuvan...

Vierailija
10/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairaana?

Vierailija
11/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittää päätä, tuo nenäliinoja,...

Vierailija
12/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kaupassa ja tekee kotitöitä. Ja sitten kun mies on sairaana, mä käyn kaupassa ja teen kotitöitä. Pitäskö ap:n mielestä miehen lämmitellä kuumaa mehua ja kantaa villasukkia rouvalle 24/7 kun rouva on flunssassa?

Vierailija
13/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo suklaata tai mitä sitten haluankin, käy silittelemässä kun ehtii yms. Kun mies on kipeänä, minäkin tuon hänelle kaupasta yllätysherkkuja :o)

Pienetkin eleet piristää kummasti kun on kipeänä.

Vierailija
14/14 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko suuseksi nyt sitten ihan out? ai on vai, no mee sit tekee ruokaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi