Pitäiskö äänestää persuja ekaa kertaa?
Olen aina aiemmin äänestänyt kokoomusta tai sitten keskustaa.
Perussuomalaisia olen pitänyt jotenkin juntteina.. Kärjistäen: " suosi suomalaisia, potki...". Siellä on tuntunut olevan ihme öyhöttäjiä ja semmosta baarista tullutta huutelua. You know.
Nyt kuitenkin kokoomus tuntuu liikaa menevän oikealle, joten keskusta voisi olla hyvä puolue.
Mutta, nyt useiden kouluttautuneiden, fiksujen ihmisten suusta kuullut puhetta, miten suomalaiset ovat tätämenoa katoava kansa ja tämän maan valtaa väkisinkin maahanmuuttajat, muslimit.
Ihmisinä samanarvoisia, mutta tämä maa kuuluu meille suomalaisille, keiden papat sodassa tästä taistelivat. Perussuomalaiset
Kommentit (359)
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole äärioikeisto. Omituinen valhe että PS olisi äärioikeistolainen, kun se ei oikein ole edes oikeistolainen vaan pikemminkin konservatiivinen siinä mielessä että tykkäsi siitä mitä Suomi oli ennen invaasiota ja vasemmiston erikoisia ulostuloja.
Jep, silloin kun käydään keskustelua äärioikeistopuolueista Euroopassa, niin PS ei edes mainita. Europarlamentissakin PS:n ryhmän oikealla puolella on vielä kaksi ryhmää.
Eiköhän ps arvot oo tämän hallituksen aikana nähty mm kaikki työntekijän heikennykset, ideologiset leikkaukset jne.
Ärsyttää ne kouluttamattomat persuäijät, mutta pidän Riikka P:n ja Mari R:n suorapuheisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa, jos kannatat sekä PS:n arvoja että Kokoomuksen talouspolitiikkaa ja olet sen verran varakas ettet joudu tekemään töitä elättääksesi itsesi. PS:n mukana tulee nimittäin väistämättä Kokoomuksen talouspolitiikka. Siis siinä tapauksessa, että PS pääsisi hallitukseen.
PS:n vaikutus tavalliseen duunariin ei ole negatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun varmaan ns. liikkuviin äänestäjiin. Oon äänestänyt eduskuntavaaleissa demaria, vihreää, keskustalaista ja kokoomuslaista. Pressavaaleissa samat. Nyt vakaasti harkinnassa persut nimenomaan maahanmuuttokriittisyyden vuoksi. Muuten koen vihreät luontoarvot tärkeiksi ja talouspolitiikassa olen hitusen oikealla. Vaikeaa on valita.
Sama täällä. Omaa puoluetta ei löydy.
Voisin maahaanmuutto kriittisenä (en vastaisena!) äänestää persuja, mutta olen muuten arvoiltani hyvin vihreä ja liberaali joten se ei ole puolueeni.
Vihreitä taas en voi äänestää koska he ovat intersektionaalisen feminismin ja woken kannalla ja vaikuttavat jopa miesvihaa kylvävältä puolueelta.
Kokoomus ei vaikuta olevan miesvihamielinen ja sopisi minuöle sillä olen yrittäjämyönteinen, mutta heillä taas talous kuviot ovat kummallisia ja duunarile haitallisia. Ei hyvä.
SDP olisi duunareiden puolella mutta ovat lähtemeet woke juttuihin mukaan, joita en kannata sitten yhtään. Ja kaikki Sanna Marin sekoilut...
Keskusta tukee eläinten tehotuotantoa,ei minulle. En ole ruotsinkielinen, enkä uskovainen..
Puolueet loppui.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää ne kouluttamattomat persuäijät, mutta pidän Riikka P:n ja Mari R:n suorapuheisuudesta.
Mitäs mieltä koulutetuista persuäijistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko on kun muut ajavat väestönvaihtoa.
Persujen makuuhuoneista löytyy puoli Afrikkaa. M52
Joka maksaa itse oman elämisensä ja jopa tuottaa Suomeen verotuloja. Suuri osa PS:n kannattajista ei vastusta sellaista maahanmuuttoa.
Persut rakastavat mustaa munaa, mikä tekee koko puoleen puheista lähtökohtaisesti tekopyhiä.
"Älkää tuoko tummia maahan, paitsi jos MINÄ haluan harrastaa homosexxiä semmoisen kanssa, sit se on OK."
Voitteko lopettaa tuosta asiasta jankuttamisen?
Miksi pitäisi? Onhan se kaksinaismoralismi niin silmiinpistävää. Vihervassunaisia nimitellään maamu patjoiksi, kun itse otetaan mustaa moloa ahteriin.
Ei kiinnosta kenenkään värillisyys tai homous. Teitä kyllä kiinnostaa pelottavan paljon. Ja tietysti syytätte sitten muita siitä vaikka tuo ongelma on ihan omassa päässä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä! Mutta junttius arveluttaa. Suhtaudun positiivisesti sukupuolivöhemmistöihin ja ulkomaalaisiin, kunhan noudattavat lakeja ja tekevät töitä. Maallistuneet muslimit täysin ok. Mutta, ärsyttää ne kaikki Kela-tuille tulevat, rikolliset - etenkin seksuaalirikolliset - sekä ikuisuuskotiäidit. Elättejä ja rikollisia piisaa omasta takaa. Ja kaikki ne ylihyvistelijät, jotka saarnaavat, että kaikilla on oikeus monikulttuuriseen koulutiehen.
Haluat siis äänestää puoluetta, jonka mielestä ammattiliittoon kuuluminen on suunnilleen maanpetos, irtisanomisen pitäisi olla entistäkin helpompaa ja sunnuntailisät ym pitäisi lakkauttaa? Ja tämä kaikki on sen arvoista, että vuodessa ehkä karkotettaisiin muutama ihminen enemmän kuin nyt?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Pakko.
Meitä on muitakin.
Suomi ja suomalaiset ensin.
Siinä tapauksessa purrapersujen omiin kansalaisiin kohdistuvalle kurjistavalle vihaleikkaamiselle täytyy saada loppu. Persujen tämän kauden linja on laittanut kantaväestön kauas jonon perälle, kun perussuomalaiset ovat keskittyneet tuottamaan maahan uudisasukkaita mm. Vietnamista ja Filippiineiltä palkkoja polkemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs mieltä koulutetuista persuäijistä?
Puisto on ainoa semijärjellinen persu. On hänelläkin toki kaikenlaisia kreisejä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Mäkin oon harkinnut. En ole koskaan persuja äänestänyt, mutta on alkanut ärsyttämään heidän maalitus niin paljon, että voisin jopa äänestää. Eräskin sukulaiseni sanoi kirkkain silmin että persut vihaavat homoja. Kysyin että missä tällainen viha on tullut ilmi? Mutta mitään oikeaa esimerkkiä en saanut, pelkkää öyhötystä.
Persut on ainoa puolue jota mediakin maalittaa ihan surutta.
Harmi, että puolue on niin jumissa yhdessä aiheessa. Voisivat ottaa muitakin tärkeitä aiheita tapetille eivätkä ratsastaa yhdellä. Ehkä saisivat kannatusta lisää kun eivät keskittyisi vain yhteen asiaan.
On siellä niitäkin, joille mm ei ole pääasia. Holtiton rahanjako on myös noussut puheenaiheeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä! Äärioikeisto on tuhonnut Suomen
Miten kun äärioikeisto ei ole Suomessa päässyt hallitukseen saati eduskuntaan?
Ei persujen oikeistopopulismi kovin kaukana äärioikeistosta ole.
"Populismin tunnusmerkit
Vastakkainasettelu: Me (hyvä kansa) vastaan muut (itsekäs eliitti).
Yksinkertaistaminen: Monimutkaiset yhteiskunnalliset ongelmat esitetään ratkaistaviksi helpoilla keinoilla.
Vetoomus tunteisiin: Käytetään suoraa, kansanomaista ja provosoivaa kieltä.
Muuntautuvuus: Populismi ei ole sidottu tiettyyn talouspoliittiseen ideologiaan, vaan sitä esiintyy sekä oikealla että vasemmalla."
Ei tämä nyt sen enempää PS kuulosta kuin vasemmistolta. Eliittipuheet on suoraan vasemmiston juttuja. Samoin yksinkertaistaminen, rikkaat entistä suuremmalle verolle ja lisää empatiaa niin kaikki tulee kuntoon. Vetoomus tunteisiin 100 % vasemmistoa.
Perussuomalaisista tuli tällä hallituskaudella se "itsekäs eliitti".
(En ole nähnyt tällä kaudella yhtäkään persujen puolueaktiivia, joka olisi joutunut laskemaan rahojaan ja pähkäilemään ostetaanko ruoka vai lääkkeet.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka maksaa itse oman elämisensä ja jopa tuottaa Suomeen verotuloja. Suuri osa PS:n kannattajista ei vastusta sellaista maahanmuuttoa.
Persut rakastavat mustaa munaa, mikä tekee koko puoleen puheista lähtökohtaisesti tekopyhiä.
"Älkää tuoko tummia maahan, paitsi jos MINÄ haluan harrastaa homosexxiä semmoisen kanssa, sit se on OK."
Miksi pitäisi? Onhan se kaksinaismoralismi niin silmiinpistävää. Vihervassunaisia nimitellään maamu patjoiksi, kun itse otetaan mustaa moloa ahteriin.
Ei kiinnosta kenenkään värillisyys tai homous. Teitä kyllä kiinnostaa pelottavan paljon. Ja tietysti syytätte sitten muita siitä vaikka tuo ongelma on ihan omassa päässä.
Joku Vigelius on eduskunnassa ainoastaan wokesta öyhöttämisensä takia. Mikä on hassua, koska hän homomiehenä ja ulqqarin puolisona nauttii wokettajien aikaansaannoksista keskivertohetskua enemmän. Hilarious.
Mitä mieltä olit siitä, kun PS teki leikkauksia, joiden tiesi johtavan lapsiperheköyhyyden lisääntymiseen ja Purra poseerasi sakset kädessä? Kun vielä ennen vaaleja olivat sitä mieltä, ettei köyhiltä leikata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se mikä kiinnostaa on kulttuurin ja elämäntavan tuhoaminen sekä se teidän "parempi" rasisimi. -sama
Ja olen siis näitä asioita vastaan.
Ja kirjoitin tämän jo kaksi kertaa surkean moderoinnin takia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olit siitä, kun PS teki leikkauksia, joiden tiesi johtavan lapsiperheköyhyyden lisääntymiseen ja Purra poseerasi sakset kädessä? Kun vielä ennen vaaleja olivat sitä mieltä, ettei köyhiltä leikata.
Muistakaa, muistakaa kaikki se Purran sadistinen, vahingoniloinen virne siinä valokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku Vigelius on eduskunnassa ainoastaan wokesta öyhöttämisensä takia. Mikä on hassua, koska hän homomiehenä ja ulqqarin puolisona nauttii wokettajien aikaansaannoksista keskivertohetskua enemmän. Hilarious.
Woke on täysin eri asia kuin homous tai ulkomaalaisen kanssa seurusteleminen.
Mikähän persujen tämän hallituksen toimissa antaa olettaa, että heiltä liikenisi kantiksille yhtään enempää rahaa vaikka kaikki ulkkarit häipyisi maasta? Nuohan vaan haukkuu työttömiä ja köyhiä, sairaat joutaa luiskaan ja työehtoja huononnettu rankasti, rahaa riittää vaan rikkaille. Niin että mitä nuo tarkalleen tekee tavallisen ihmisen puolesta?