Mitä mieltä olet siitä, ettei pitkäaikainen ystävä ole koskaan kertonut missä on töissä?
Vai onko ihan normaalia salata ystävältä työpaikan nimi?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole töissä?
On kuulemma töissä, mutta ei ole oikeastaan mitään kertonut työstään, eikä työpaikan nimeä suostunut kertomaan. Kerran siis kysyin aikoinaan, mutta ei halunnut vastata.
Jos ei halua kertoa työpaikan nimeä
Jos vaikka tekee kuutamokeikkaa ja tienaa rahansa siitä?
Itse olin joskus Nokialla töissä. Ei saanut kertoa firman asioista, sakko jopa 250000€.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei halua kertoa työpaikan nimeä
Ei näköjään halua ja kai ihmisellä on siihen oikeus. Mun tuttavapiirissä ei ole kuitenkaan tämmöisiä tapauksia. Mielestäni vähän outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei ole töissä?
On kuulemma töissä, mutta ei ole oikeastaan mitään kertonut työstään, eikä työpaikan nimeä suostunut kertomaan. Kerran siis kysyin aikoinaan, mutta ei halunnut vastata.
Hän on Supon agentti, joten ei ole soveliasta paljastaa työnantajaa.
Jos se on töissä terveysalalla se ei ehkä halua kertoa, kun sitten ruvetaan kyselemään että kirjoitatko ihan äkkiä reseptin ja katsotko tätä ihottumaa.
Sote-alalla on myös salassapitovelvollisuus, se ei halua kertoa missä on töissä kun sitten saattaisit kysyä onko Virtasen Maija tuttu, eikös se ole hoidettavana siellä missä työskentelet.
Ehkä se häpeää työtään tai ehkä se työ on jotain erikoista eikä huvita joka kerta ruveta selittämään mitä tarkalleen hilavitkuttaja tekee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin joskus Nokialla töissä. Ei saanut kertoa firman asioista, sakko jopa 250000€.
Etkö siis saanut kertoa, että olit Nokialla töissä?
Onko kertonut, millaista työtä tekee? Oletko kysynyt, miksi ei halua kertoa? Sen verran outoa on, että kysyisin, miksei halua kertoa.
Vierailija kirjoitti:
No varmaan sait sanoa, että olit Nokialla töissä? Ei tuosta mitään sakkoa saa.
Vierailija kirjoitti:
Valtio
Kysymys kuuluukin että mikä valtio
Todella outoa, jos pitkäaikainen ystävä. Onko hän ystävä vai tuttu vaan? Hän ei pidä sinua ystävänä.
Voi olla niin väsynyt työstä, ettei halua puhua siitä.
Outoa. Oletteko nyt edes ystäviä? Kuinka ym usein tapaatte? Tuollaiset asiat jaetaan kyllä, vaikka töistä ei tietenkään saa kertoa kuin ns yleisia asioita. Tiedätkö mitä hän on opiskellut tai millä alalla työskentelee?
Jos ei ole töissä?