Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavallinen mies

07.08.2026 |

Täällä on usein ketjuja joissa tavallinen mies ei saa tavallista naista tai toisinpäin. Kertokaas nyt minkälainen on se tavallinen ihminen? Mies tai nainen?

Kommentit (25)

1/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan osaa kertoa?

Vierailija
2/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne pitää itseään tavallisena, jotka ei saa kumppania. Vaikkakin suurimmalla osalla TAVALLISISTA ihmisistä on kumppani. Ainakin itse tunnen enemmän pareja kuin sinkkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne pitää itseään tavallisena, jotka ei saa kumppania. Vaikkakin suurimmalla osalla TAVALLISISTA ihmisistä on kumppani. Ainakin itse tunnen enemmän pareja kuin sinkkuja.

Hyvä huomio.

Vierailija
4/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No me ollaan tavan tallaaja aviopari. Ei meillä mitään ihmeellisyyksiä ole. Mut kiva nähdä sua ap välillä täällä. Olet kiva tyyppi.

Vierailija
5/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TIEDÄN, että olen tavallinen. Olen kuitenkin naimisissa ja tyytyväinen tavallisuuteeni. 

6/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me ollaan tavan tallaaja aviopari. Ei meillä mitään ihmeellisyyksiä ole. Mut kiva nähdä sua ap välillä täällä. Olet kiva tyyppi.

Oi kiitos kovasti. Piristit mun päivää kummasti.

Vierailija
7/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallinen on varmaan sellainen, joka ei ole kaunis eikä ruma, ei rikas eikä köyhä jne. Siis joka asiassa sellaista massaan soluttautuvaa tyyppiä, joka ei erotu muista ihmisistä.

Se taas on vähän ihmisestä kiinni sitten, kuka kenenkin mielestä erottuu ja kuka ei. Mitään vedenpitävää vastausta tai tyyppiä tähän siis ei voi määritellä.

Vierailija
8/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juljus kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi kiitos kovasti. Piristit mun päivää kummasti.

Ole hyvä. Olet asiallinen kommentoinneissasi. Pidän siitä paljon.

Vierailija
9/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä aina hämmästyn, kun joku mies kertoo profiilissaan olevansa tavallinen mies.

Ei helvetti...onko se joku ansio, mikä pitää kertoa.

Ei koskaan tavista...vaan erilainen hyvällä tavalla kiitos.

Vierailija
10/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko aloittaja kertoa, että koetko sinä olevan tavallinen mies?

Vierailija
11/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on rohkea kun on omalla kuvallaan täällä. Vai onko kuva sinusta ap?

Vierailija
12/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä aina hämmästyn, kun joku mies kertoo profiilissaan olevansa tavallinen mies.

Ei helvetti...onko se joku ansio, mikä pitää kertoa.

Ei koskaan tavista...vaan erilainen hyvällä tavalla kiitos.

Mitä profiileja sinä katselet?

Vierailija
13/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun näin otsikossa, että aloittaja on Juljus, niin ryhdyin lukemaan ketjua. Kommentoijat pysykää asiallisena, sillä ap on asiallinen mies.

Vierailija
14/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kerran tavannut ihmisen, joka esitteli itsensä Ihan Tavalliseksi Mieheksi. Kymmenen vuoden kokemuksella hänestä voin sanoa, että seuraavan kerran kun joku noin kertoo, juoksen kirkuen karkuun! Ihan jäätävää ihmissakkaa, epäilen ettei edes ihminen. Varjoisaa kasvustoa.

Vierailija
15/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kun näin otsikossa, että aloittaja on Juljus, niin ryhdyin lukemaan ketjua. Kommentoijat pysykää asiallisena, sillä ap on asiallinen mies.

Ap on asiallinen mies vaan kun näen hänen kauniit huulensa kyrpäni ympärillä!

Vierailija
16/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän tähän ketjuun asiatonkin intopinkeänä tuli. Mut ilmoitin sen jo asiattomaksi. Ilmoittakaa muutkin, ja älkää kommentoiko asiattomalle yhtään mitään. Ei ylä- eikä alanuolia.

Vierailija
17/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko aloittaja kommentoida, että minkälainen sinun mielestäsi on tavallinen mies.

Vierailija
18/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tähän ketjuun asiatonkin intopinkeänä tuli. Mut ilmoitin sen jo asiattomaksi. Ilmoittakaa muutkin, ja älkää kommentoiko asiattomalle yhtään mitään. Ei ylä- eikä alanuolia.

Ilmoitin sinut asiattomaksi, ymmärrät varmaan miksi

19/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko aloittaja kertoa, että koetko sinä olevan tavallinen mies?

Voin kertoa kun pyysit. En koe olevani ihan tavallinen mies. Vertaan nyt itseäni muihin tuntemiini miehiin. Mä en koskaan ole ollut kiinnostunut esim rahasta tai muutenkaan menestyksestä. En hienoista autoista tai taloista enkä työurasta. En käy enään töissä ja elän todella vaatimatonta elämää muutenkin. Viihdyn hyvin itsekseni kotona, mutta nautin ja rakastan olla lasteni seurassa. Ihan erakoksi en itseäni kuitenkaan kutsuisi. Mulla on paljon kavereita, joita tapailen harvakseltaan. Urheilustakaan en ole kiinnostunut, enkä ole ollenkaan kilpailuhenkinen. Entisenä alkkiksena en käytä enää alkoholia juurikaan. En kalasta enkä metsästä. Pidän itseä myös tavallista suulaanpana ihmisenä. Välillä tulee sanotuksi kaikenlaista, mitä ei pitäisi...  Niin ja autona mulla on vanha nissan micra! 

Vierailija
20/25 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi Mika Moring on omasta mielestään tavallinen mukava mies joka ei ole tehnyt mitään väärää. Silti naiset aina jättävät hänet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan