Onko outoa ettei halua kertoa
Lapsuuden perheelleen (äiti, sisko, veli, isä) että yritetään lasta miehen kanssa? Ihan siis aikuisia ja pitkään yhdessä ollaan oltu ja elämä ihan tavallista muutenkin .
Kerrotteko te avoimesti tällaista? Mistä voi johtua että en halua kertoa vaikka ok läheisiä ollaan .
Kommentit (34)
Miksi pitäisi kertoa? Mä kerroin perheelle siinä vaiheessa, kun olin jo raskaana.
Älä tee lapsia kärsimään . Jos olet uskontolahkoinen.
Luulisi, että monella on itselläkin kokemusta eivätkä ole tykänneet kertoa ennen kuin on "varmaa".
Taitaa olla yleisempää että asiasta kerrotaan kun lapsi on jo saanut alkunsa tai kun sitä on jo pari vuotta yritetty ja on tutkimukset ja hoidot ajankohtaisia.
Ei kannata kertoa jos ei halua että jatkuvasti kysellään ja kytätään, et joko onnistui. Tulee paineita jos ei heti edes tärppää.
Kaikki eivät kyttää mutta osa on tökeröitä.
Ap, olen sanaton. Minkä ikäinen olet? Koulutus?
Ei ole outoa. Se on teidän oma asia eikä kuulu muille. Jos tulee lapsi ni tulee ja jos ei nii ei tarvi ainakaan mitään selitellä.
Kyselet toisten seksielämästä? Vattuako se sulle kuuluu.
Noniin luulin, että ihmiset kertoo tällaisia asioita, mutta näköjään olin väärässä. Olen jo +35 vuotiaskin...Ihan maisteri olen kun joku kyseli koulutusta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi kertoa? Mä kerroin perheelle siinä vaiheessa, kun olin jo raskaana.
Jep, me toimittiin samoin. Ei kuulu muille.
Tommosille nuuskijoille ei kannata kertoa kuin satuja. Enkä yhteyttä pitäisi.
Nyt tulossa reissu perheen kanssa johon kuuluu alkoholi..En itse nyt juo niin tuntuu oudolta kieltäytyä kun yleensä otan...Ap
Tai siis perhe varmasti ihmettelee kun en ota...Ap
Ei ole outoa ettei asiani sulle kuulu mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulossa reissu perheen kanssa johon kuuluu alkoholi..En itse nyt juo niin tuntuu oudolta kieltäytyä kun yleensä otan...Ap
Niin? Juo holittomia ja miksi asiasta pitäisi tehdä numero? Ei kai se kenellekään kuulu, jos joku juo tai ei juo alkoholia!?
Oletpa rasittavava ihminen. Änkeät toisten elämiin.
Tilanne seis ( ja noi ajatukset myös )
Se on ihan teidän oma asia, miten te tuon asian hoidatte. Kyllä se paljastuu kuitenkin, sitten kun se lapsi on tulossa.....jos on. Vältytte turhalta höösäämiseltä, jos ette kerro. Mutta jos ette koe sitä kiusalliseksi, niin ei se kertominenkaan huono ole.
Oli miten oli. Vaikka kysytkin näkemystä, niin te päätätte, ja se on aina oikea päätös.
Vierailija kirjoitti:
Tai siis perhe varmasti ihmettelee kun en ota...Ap
Minä ihmettelen ihmisiä, jotka ihmettelevät muiden juomisia tai juomattomuuksia. Ja kyllä, joku osaa laskea myös 1+1 ja ehkä ihan normaalia, että +30v. nainen voi olla raskaana. Ei siitäkään kuulu tehdä mitään numeroa etukäteen.
Ei tietenkään tarvitse kertoa, myöskään kysyttäessä. Voi miettiä sopivia, monotonisia kuittauksia etukäteen.