Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tunnistat narkomaanin?

Vierailija
07.08.2026 |

Mikä yhdistää huumeiden käyttäjiä?

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun on pohjalla niin kireä olemus, äärimmäisen laiha, myös kasvoista, hampaita lähtenyt paljon, ei jaksa huolehtia hygieniasta. Silmissä voi olla tyhjä tai pistävä katse.

Näyttää vanhukselta kasvoistaan, mutta teinin vaatetus

Niin, pohjalla. Sinne ei kuljeta heti ensimmäisestä käyttökerrasta.

Kun suurin osa hallitsee käyttönsä niin miksi aina puhutaan vain ongelmakäytöstä? Sivuutetaan koko viihdekäyttö tai ei suostuta edes myöntämään että viihdekäyttöä on muillakin aineilla kuin alkoholilla.

Vierailija
62/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut pikkuvauva, kun olen törmännyt heihin ensimmäisiä kertoja, ja heitä on ollut aina ympärilläni jossain määrin, joten sitä vaan tietää. Entiset käyttäjätkin tunnistan aika suurella prosentilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

just just. Syöpäsairaskin näyttää narkilta. 

Ei näytä. Syöpäsairaat näyttää sairailta. 

Vierailija
64/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut pikkuvauva, kun olen törmännyt heihin ensimmäisiä kertoja, ja heitä on ollut aina ympärilläni jossain määrin, joten sitä vaan tietää. Entiset käyttäjätkin tunnistan aika suurella prosentilla. 

Tää on muuten varmasti just näin. Todennäköisesti tarkin narkkitutka on narkeilla itsellään.

Vierailija
65/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukunarkkarit tunnistaa siitä että he saavat kummallisen voimakkaita raivokohtauksia, esim. huutavat ja meuhkaavat jostain asiasta ja mahdollisesti hakkaavat nyrkkiä pöytään  ja hetken päästä ollaan taas ihan rauhallisia. Sekavuustila aiheuttaa joskus sekavia huudahduksia esim. kesken kokouksen. Elämänsä jo pilanneet narkkarit ovat langanlaihoja yrittävät pummata jatkuvasti rahaa tai myydä jotain. Loppuvaiheessa tulee vasta se epäsiisteys ja hampaiden putoaminen.

Tämä voi olla traumaoire ja harhainen tulkitsija itse kuvittelee kaiken selitykseksi huumeita. Esimerkiksi minä olen joutunut hyvin häiriintyneen kiusaamisen kohteeksi jo 10v. 

Mun kotia on pengottu toistuvasti pikku varkauksin, myös ruokaa säännöllisesti varasteltu. Näiden toimijoiden täytyy olla häiriityneitä suomiviranomaisia jeesustelemassa. Luulisi, että löytyisi oikeampa tekemistä.

Vierailija
66/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on soitettu puhelu, jossa hälytysääni puhelussa on äänetön yhtäkkiä ja samoin  itse numero/merkintä poistui heti saapuneista. Puhelin soittanut itsekseen puheluita lukemattomia kertoja. Olen todistanut muidenkin puhelimissa samoja ongelmia. Joitakin kiihottaa kovasti sotkeutua vaikeuttamaan muiden elämää manipuloimalla laitteita. Hyvin sairasta. 

Redan där, ny terrorist, redan där, egoist!

Vierailija
67/67 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää on muuten varmasti just näin. Todennäköisesti tarkin narkkitutka on narkeilla itsellään.

Kun pitkän käyttötaustan tietää, huomaa miten se elämä on tehnyt tuhojaan aivoissa. Nelikymppisen jutut voi olla teinien tasolla henkisesti. Kuka normaali aikuinen sellaista jaksaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi