Kokemuksia loukkaavista ihmisistä?
Jutellaan niitä näitä ja sitten pitää yhtäkkisesti sanoa jotakin tosi ilkeää. Näitä ihmisiä on työpaikoilla, kavereissa, harrastuspiireissä jne.
Kommentit (11)
Skorpioneja. Pakko pistää. Myrkky pakottaa sisällä.
Joskus valitsee sanansa huonosti, ei se välttämättä ole mitään pahaa tarkoittavaa. Nykyisin on vaikea puhua mitään ettei joku jostakin loukkaannu vaikka kuinka yrittäisi jutella tavanomaisista asioista. Niinpä olen päättänyt vältellä ihmisiä. Puhukoon niiden kanssa joiden kanssa sanat soljuvat sujuvasti. Onneksi kumppanin kanssa voi puhua pelkoa siitä että toinen vetää herneen nenään jostakin jonnin joutavasta väärästä sanasta tms.
Vierailija kirjoitti:
Sivistymättömiä moukkia. Tämä palsta on täynnä näitä ihmisiä.
Veit sanat suustani.Idiootteja täynnä.Raahautuvat päivästä toiseen ja kutsuvat sitä elämäksi.
sivu
Itse en loukkaannu, vaikka miten ilkeillään. Auta armias, jos itse sanon epähuomiossa jotakin, niin tehdään hirveä numero. Kerrotaan jokaiselle, että kuin ilkeästi sanoin ja kaikki tulevat sitten porukalla haukkumaan. Olen lopettanut puhumisen.
Toisen mollaamista ja itsensä korostamista. En välitä enää ihmisistä. Olin ennen Itse toisia kunnioittava. Itse en saanut koskaan kunnioitusta. Vaikka olen monella alueella nenestyneempi.
Vierailija kirjoitti:
Itse en loukkaannu, vaikka miten ilkeillään. Auta armias, jos itse sanon epähuomiossa jotakin, niin tehdään hirveä numero. Kerrotaan jokaiselle, että kuin ilkeästi sanoin ja kaikki tulevat sitten porukalla haukkumaan. Olen lopettanut puhumisen.
Voisiko olla, että ihmisiä ärsyttää, kun eivät saa toivomaansa reaktiota?
Haluavat että suutut? Ärsyynnyt? Vastaat vihaisesti.?
Jos vastaat vihaisesti ja syystäkin, olet muka hassun äkäinen?
Jos et kummemmin reagoi, siitäkin vedetään jotain maailmaa ihmeempää? Antaa ihmisten analysoida, jos tekevät niin.
Mutta oikeasti ihmisen tunteiden testaaminen tositilanteessa on melko sairasta, varsinkin, jos testaillaan aiheuttaen jotain aitoina esitettäviä ikäviä tilanteita, mutta testattava ei edes tiedä sitä.
Tai vaikka tietää, mutta muut luulevat, että ei tiedä niin siitähän vasta väärät tulkinnat saadaan.
Oletko ollut gang stalking toiminnan uhri?
Siihen sisältyy näytelmät tositilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä tulee porukalla haukkumaan?
Miten tehdään hirveeä numero?
Mistä muut kun se kenelle sanot jotain, tietävät mitä olet sanonut?
Kahden kesken tuollaista voi ollakin kun kaikki eivöt loukkaannu samalla tavalla. Eivät illrile tai vastaa ilkeilyyn samalla tavalla. Ottavat asiat eri tavalla.
Ai niin. Sitten se puolesta loukkaantuminen.
Loukkaannutaan kun jollekin ilkeillään. . . Itseasiassa suututaan enemmön sille kenelle ilkeillään, että miten annat sen sanoa noin??
Tuo on surkuhupaisaa.
Voidaan siis paheksua ihan oikeasti sitä uhria enemmän kun ilkeilijää.
Hmm olisiko jotain outoa ja kummaa koko kuviossa?
Ehkä paheksujalla ei ole puhtaita jauhoja pussissa itsellään?
Sivistymättömiä moukkia. Tämä palsta on täynnä näitä ihmisiä.