Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihminen tulla niin kankeaksi ettei saa itse vanhana kenkiä jalkaan eikä niitä kiinni? Mitä jos jää leskeksi, niin kukat ne kenkät sit

Vierailija
07.08.2026 |

laittaa jalkaan?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkälusikka. Sukkien laittoon on apuvälineitä.

Kenkien tietysti on oltava helposti laitettavat.

Vierailija
22/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla. Olen itse selkävaivainen ja tilanne oli alkukesästä niin paha, että jouduin ostamaan Skechersin slip on kengät. Ei siis välttämättä tarvitse olla edes kankea vaan tarpeeksi kova kipu tekee kyllä tehtävänsä. Olen muuten notkea yliliikkuvilla nivelillä eli silloin kun selkä ei ole niin pahana saan ongelmitta kämmenet lattiaan suorilla jaloilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkävartinen kenkälusikka on oiva apuväline. 

Vierailija
24/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä osta kenkiä joissa on kengännauhat. Käytä kenkälusikkaa. Sillä ei syödä kenkiä.

Vierailija
25/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukat laittaa kenkät

Jens laittaa ja anneli sitoo 

Vierailija
26/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankeutta voi olla monesta syystä. Minäkin ajattelen kauhulla sitä päivää että en saa vaatteita päälle ja kenkiä jalkaan. 

Sitä voi pelätä kaikenlaista. Minä pelkään kaatumista suihkutilassa. Horjahdin jo lattialla olevaan saippuaan. Mitään kiipeilyä asunnossani en enää harrasta ja näin ei tule verhojakaan pestyä ja vaihdettua. Imurointi tekee kipeää. Yms Yms vali... vali... yms yms...

Vierailija
27/27 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa haurauden ja terveyden rapistumisen maailmaan.

Jokainen päivä olet hiukan kankeampi ja asiat sujuvat hiukan huonommin. Jokainen päivä on kuin olisit luiskassa, joka vie kohti Suomen tunnetusti "hyvää" vanhusten huoltoa. Sänkyyn ja tuoliin sitomista, ruokaa saat jos pystyt itse syömään, kukaan ei kuuntele eikä välitä. 

Kun sairastut lääkäri tulee sinä päivänä joka on hänen kalenteriin vakituiseksi merkity. Jos et pärjää siihen asti, hän tulee toteamaan kuo lemansi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kuusi