Pariutuvatko stuertit ja lentoemot?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Stuertit pelaa yleensä vähän eri joukkueessa kuin lentoemot.
Kuin? Samassa tiimissä yläilmojen tarjoilijana. Toki jotkut stujut kiinnostuvat enemmän muista stiuerreista….
Stuertit pariutuvat keskenään ja lentoemot pariutuvat lentäjien kanssa.
Usein, eivät tosin välttämättä toistensa kanssa
Vierailija kirjoitti:
Usein, eivät tosin välttämättä toistensa kanssa
No keiden sitten?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, tunnenkin muutaman
Mun ystävä on lentoemo ja stuertin kanssa naimisissa!
Vierailija kirjoitti:
Emot haluaisivat kyllä lentäjän.
Niin totta.
Veikkaan että molemmat haluavat lentäjän.
Stuertti on lentoemännälle mainio homokaveri. Voivat höpsöttää samoista asioista, samalla lennolla.
Vierailija kirjoitti:
Näin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin
Lentäjät kyllä yleensä pariutuvat muiden kuin lentoemäntien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin
On niitä lentäjä-lentoemo parejakin, mutta yleisemmin lentäjän vaimo on korkeakoulutettu muulta alalta.
Kikattelevat tyttöjen juttuja. Molemmat katsovat himoiten sitä ykkösluokassa matkustavaa pukumiestä, jolla pullottaa muna ja salkku.
Vierailija kirjoitti:
Kikattelevat tyttöjen juttuja. Molemmat katsovat himoiten sitä ykkösluokassa matkustavaa pukumiestä, jolla pullottaa muna ja salkku.
Molemmilla tähtäimessä joko busineksen matkustaja tai lentäjä.
Ei kai emännille stuettti kelpaa kun lentäjien perässähän ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin
On niitä lentäjä-lentoemo parejakin, mutta yleisemmin lentäjän vaimo on korkeakoulutettu muulta alalta.
Miksi alapeukuttaa?
Kuka maaninen mielikuvituslentelijä näitä lentämiseen liittyviä aloituksia oikein tehtailee?
Työtä siinä missä mikä muukin, mutta äärimmäisen ahtaissa tiloissa ja ainakin kaukoliikenteessä ihan absurdeilla työajoilla.
Lähdet johonkin Tokioon Suomesta alkuillasta ja perillä 12-13 tunnin työvuoron jälkeen onkin jo puolipäivä seuraavana päivänä, vaikka Suomessa on vasta aamuyö. Aikaero Helsingistä Tokioon on nyt kesällä plus kuusi tuntia. Koska olet käytännössä valvonut läpi yön, pitää mennä päivällä nukkumaan.
Sitten lähdet Japanin ajassa esim. puoliltapäivin kotiin päin, mutta 12 tunnin lennon jälkeen Suomessa onkin vasta alkuilta.
Länteen päin aikaerot tietysti raksuttaa toiseen suuntaan. Kun kirjoitan tätä kello 15.45 Suomen aikaa, on kello Los Angelesissa vasta 5.45 aamulla, mutta Bangkokissa jo 19.45 illalla.
Kun miehistö tekee tätä veivausta aikavyöhykkeiden yli koko ajan, minkä maan ajassa sisäinen kello mahtaa olla? Itse olen jo yhdellä reissulla viiden tunnin aikaerosta ihan zombina.
Lentämisestä on minusta romantiikka aika etäällä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka maaninen mielikuvituslentelijä näitä lentämiseen liittyviä aloituksia oikein tehtailee?
Työtä siinä missä mikä muukin, mutta äärimmäisen ahtaissa tiloissa ja ainakin kaukoliikenteessä ihan absurdeilla työajoilla.
Lähdet johonkin Tokioon Suomesta alkuillasta ja perillä 12-13 tunnin työvuoron jälkeen onkin jo puolipäivä seuraavana päivänä, vaikka Suomessa on vasta aamuyö. Aikaero Helsingistä Tokioon on nyt kesällä plus kuusi tuntia. Koska olet käytännössä valvonut läpi yön, pitää mennä päivällä nukkumaan.
Sitten lähdet Japanin ajassa esim. puoliltapäivin kotiin päin, mutta 12 tunnin lennon jälkeen Suomessa onkin vasta alkuilta.
Länteen päin aikaerot tietysti raksuttaa toiseen suuntaan. Kun kirjoitan tätä kello 15.45 Suomen aikaa, on kello Los Angelesissa vasta 5.45 aamulla, mutta Bangkokissa jo 19.45 illalla.
Kun miehistö tekee tätä veivausta aikavyöhykkeiden yli koko ajan, minkä maan ajassa sisäinen kello mahtaa olla? Itse olen jo yhdellä reissulla viiden tunnin aikaerosta ihan zombina.
Lentämisestä on minusta romantiikka aika etäällä.
Et taida kuitenkaan itse olla alalla
Stuertit pelaa yleensä vähän eri joukkueessa kuin lentoemot.