Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
E-taululla näöntarkastus
02.10.2008 |
Onko kellään tietoa mikä näkö pitäisi olla että on hyvä. Tyttärellä 0,7 molemmissa ja on optikolle menossa.
Kommentit (4)
ilman näitä kärsin jatkuvista päänsäryistä/migreeneistä. Joten saattaa olla hyvä vain mennä optikolle.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
että maksaako kaupunki kouluikäisten laseja.
Esim. laiska silmä tai karsastus riittää syyksi, pelkkä näön heikkeneminen ei. Tuo on kai kuntakohtaista. Joissakin kunnissa maksetaan kouluikään asti kaikki lasit, meillä kahdet ensimmäiset.
Alue: Aihe vapaa
http://www.arlainst.fi/index.php?k=12500