Missä kahvitarjoukset?!?!?
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarjouksia koska yhdessä maassa oli huono kahvisato 15 vuotta sitten.
Sama juttu suklaan kanssa. Huono sato nosto monta vuotta sitten Suomessa hintoja, maailma markkinahinta laskenut jo pitkän aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kahvi pitäisi olla tarjouksessa? Se ostaa jolla siihen on varaa. Eikä se normaalihinnallakaan ole kuin jotain 10€/paketti.
Se on aika kova hinnankorotus kun parissa vuodessa hinta tuplaantunu. Ihan periaatteesta kun hinta johtuu ahneudesta, muu on seliseliä.
Noi on pikkuhiluja. Ja et sinä sitä hintaa saa alas vauvapalstalla itkemällä.
Minä kerran ruikutin täällä että Lidl on ottanut Dijon-sinapin pois valikoimista ja siitä muutama kuukausi, se ilmestyi jälleen hyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta turhan päihteen käyttö ja rauhoitu.
Suodatinkahvilla on useita suotuisia terveysvaikutuksia muun muassa:
Diabetes: Pienentää kakkostyypin diabeteksen riskiä.
Maksan terveys: Suojaa maksaa ja vähentää rasvamaksan riskiä.
Syöpäsuoja: Yhdistyvän pienempään maksa- ja kohtusyövän riskiin.
Mieli ja muisti: Parantaa tarkkaavaisuutta, muistia ja vireystilaa.
Sydän: Kohtuukäyttö sopii osaksi sydänterveellistä ruokavaliota.
Haittavaikutuksia on yhtä paljon.
Listaapa ulisija ne tähän, niin sitten verrataan. Ja nyt puhutaan kohtuukäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
CityMarket mobiilietu 3x KultaKatriina =10€. Tiedoksi muille paitsi aloittajalle.
Juo sinä sitä mautonta kuraa vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei laiteta Afrikkaan rahaa. Ostetaan kotimaista yrttiteetä.
Etelä-Amerikkaan laitan.
Kuka muutenkaan juo noita halpiskahveja. Mummojen laihoja litkuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, kohta pitää avata viimeinen tarjouskahvi 😲
Mulla onneksi riittä jouluun asti. Annoin äidillekin juuri pari pakettia.
Kahvi on tuoretuote ja maistuu huomattavasti paremmalta viimeistään kuukauden jälkeen paahtamisesta.
Mknä keitän sumpit vanhentuneesta murukahvista.
😗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
CityMarket mobiilietu 3x KultaKatriina =10€. Tiedoksi muille paitsi aloittajalle.
Juo sinä sitä mautonta kuraa vaan.
Jokainen juo sitä kahvia mitä itse haluaa.
Vaikka yrität olla ivallinen niin et siinä onnistu, teet vain itsestäsi id iootin tällä palstalla ja todennäköisesti myös IRL olet sitä
Onko sillä nyt loppujen lopuksi mitään väliä maksaako paketti vitosen tai kympin jos noita menee kuukaudessa pari pakettia.
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä nyt loppujen lopuksi mitään väliä maksaako paketti vitosen tai kympin jos noita menee kuukaudessa pari pakettia.
Mulla kestää 1 pkt 3 vko, se 500g.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siitä paketista keitä noin 50 kupillista kahvia? Taitaa tarkoittaa pieniä kupillisia. Mukiin noita menee kait kaksi eli jos juo mukillisen kahvia aamuisin niin kestäähän tuo paketillinen sen kolme viikkoa
Tarjoukset vain äpeillä😒niiden takia en uutta puhelinta osta.
Kaupat syrjii älypuhelittomia🤢
Vierailija kirjoitti:
Vähän myöhäistä viime lauantaina S-marketissa juhla mokka 3,99 ilman ostorajoitusta ostin kymmenen pakettia,pärjään loppuvuoden näillä
Vierailija kirjoitti:
On sillä iso merkitys.Fillaroin hakemaan tarjouksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös siitä paketista keitä noin 50 kupillista kahvia? Taitaa tarkoittaa pieniä kupillisia. Mukiin noita menee kait kaksi eli jos juo mukillisen kahvia aamuisin niin kestäähän tuo paketillinen sen kolme viikkoa
AI-yhteenveto
Yhdestä 500 gramman kahvipaketista tulee noin 60–70 virallista kahvikuppia (1,25 dl). Jos juot kahvisi suuresta mukista, jonka vetoisuus on noin 2,5–3 desilitraa eli kaksi normaalia kuppia, 500 gramman paketista riittää kahvia noin 25–30 isolle mukilliselle. [1, 2]
Kahvin riittävyys
Normaali kuppi (1,25 dl): Noin 65–70 kupillista (annostus 7–8 g / kuppi).
Iso muki (2,5 dl): Noin 30–35 mukillista.
Jättimuki (3,5 dl): Noin 18–20 mukillista. [1, 2, 3]
Mulla on 2,5 dl muki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän myöhäistä viime lauantaina S-marketissa juhla mokka 3,99 ilman ostorajoitusta ostin kymmenen pakettia,pärjään loppuvuoden näillä
Pitääkö olla es kortti että saa tolla hinnalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkö olla es kortti että saa tolla hinnalla?
S-ryhmän kaupoista saa kuka vain tarjouskahvit. Ja voi tosiaan käydä vaikka kymmenen kertaa samassa kaupassa., yhdellä kertaa saa yleensä vain 2 pkt.
Vain yhden kerran oli paikallisessa s-marketissa tarjous niin että sai ottaa niin monta kuin jaksaa kantaa 😀 sanoi myyjä kun kysyin oliko joku rajoitus pakettien määrälle.
Tarjoukset😒
Äpillä, sovelluksella tai klubilaisille🤢
Menen siis Halpahalliin.
Mää näin jonkun Lidlin mainoksen luultavasti tänään. Äpillä jotain mulle tuntematonta kahvia muistaakseni 2,99 pkt. En muista oliko jokin rajoitus esim 2 pkt asiakas. Miksikö en muista, no siksi kun en asioi Lidlissä eikä ole edes äppiä ja kahvikin oli tuikituntematon.
Ja se mainos näkyi kun skrollasin jotain lehteä. Ja olipa mainos kenen hyvänsä niin kahvi aina pistää silmään 😁