Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilman liivejä julkisella paikalla kesäaikaan

Vierailija
06.08.2026 |

Oletko kulkenut/kuljetko julkisella paikalla esimerkiksi kaupassa, lenkillä tai kaupungilla kesäaikaan ilman rintaliivejä? Jos olet, niin mikä on ollut syy? Käytännöllisyys, mukavuus, huomionhaku vai mikä? Itse en voisi olla koon vuoksi, mutta ruokakaupassa ja kadulla on tullut vastaan tänä kesänä useampia, pääasiassa nuorempia naisia ilman liivejä ja mietin että onko kyseessä joku trendi vai mikä? Ja selvyyden vuoksi vielä, en erityisesti tuijottele tai ole muuten kiinnostunut, mutta väkisinkin joskus tähän kiinnittää huomiota.

Kommentit (169)

Vierailija
121/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli joskus useamman vuoden kausi, etten käyttänyt liivejä ollenkaan. Oli vaan paljon helpompi imettää ja kun tottui siihen mukavuuteen, niin ei todellakaan mitään rintaliivejä kaivannu. Olin lihava ja rintava, liivikoko joku 100E.

Onhan se typerää, kun miettii, että meidät naiset on indoktrinoitu tällaiseen, eikä osata edes kyseenalaistaa sitä. Ei miehetkään joudu käyttämään kalukukkaroita, vaan sukukalleudet saa boksereissa olla vapaana.

Vierailija
122/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liivit=paitapuseron päälle puettava vaate monikossa

Rintaliivit=naisten alusvaate

VÄÄRIN!
Liivi (aina yksikössä) = paitapuseron päälle puettava vaate

Liivit = rintaliivit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käytän liivejä koska arvostan itseäni joten en halua että nännini näkyy koko kansalle.

Kyllä silloin pitääkin huomioida ihmiset kun koko kansalle esiintyy. Mikä teatteri... 🙈 

Ei ne koko kansaa järisytä yhtä paljon kuin sua. Ei oikeastaan kuinkaan.

Vierailija
124/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö usko, että nainen voi arvostaa mukavuutta ja terveyttä? Ihan siis käytännössä jättämällä inhottavan vaatekappaleen käyttämättä?

Mä olen isorintainen nainen enkä todellakaan pitäisi mukava kulkea julkisesti ilman liivejä. Haluan kunnon tuen raskaille rinnoille. Oikean kokoiset liivit eivät ole inhottavat.

Isorintaisena olen mieluummin  ilman rintsikoita niin paljon kuin mahdollista. Ostan rintsikat liivikaupasta työntekijöiden avulla, joten ovat kyllä sopivat. Silti ilman mukavampi olo. Eri

No se on sun mielipiteesi. Nyt oli kyse julkisesti kulkemisesta joten kuljetko julkisesti ilman liivejä?

Kyllä löysä paita päällä. En käytä tyköistuvia vaatteita. Ihan sama mitä muut ajattelee. 

Vierailija
125/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te rintaliivittömät, onko sitten kiva kun tissit roikkuvat jo keski-iässä vyötäröllä?

Ei haittaa yhtään. Siinä roikkukoon.

Vierailija
126/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tosi irvokasta kun en ole ikinä kiinnittänyt huomiota vaikka aivan varmasti liivittömiä tullut vastaan 

No ei ne varmaan joka ikisellä liivittömällä näy kun tissejä ja nännejä on niin monia erilaisia, kokoisia ja näköisiä :D joskus näkyy erittäin silmiinpistävästi. Tosi kiva varmaan kun ällöttävät setämiehet kuolaa. Välillä tekisi mieli sanoa että jäikö itsensäpaljastelijalla alusvaatteet kotiin? :D yöks.

Setämiehet kuolaa vaikka olisi burkha päällä, heitä varten me naiset emme pukeudu

Ai väitätkö että nämä meidän suomalaiset ukot muka kuolaisi jotain afganistanilaisia naisia joilla on burkat päällä, joista ei edes näe että onko sisällä mies vai nainen? Hei haloo nyt, tiedät itsekin ettei tuossa ole mitään järkeä. Se että jos joku yksittäinen ukkeli "kuolaa" burkaan pukeutunutta naista, on mielisairas. Kyllä se nyt vain suurimmasta osasta miehiä enemmän kiinnittää huomiota jos on vähemmän vaatetusta, sitä ei vaan voi kiistää, sori.

Vierailija
127/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän liivejä koska arvostan itseäni joten en halua että nännini näkyy koko kansalle.

Mulla näkyy nännit jopa ohuen takin läpi, vaikka kuinka ois liivit ja paitakin. Olisko aika päästä tuosta nännifobiasta yli?

Katsokaa Frendit-sarjaa ja kauhistelkaa, miten nännit näkyy!

Vierailija
128/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsensä paljastelua kulkea niin että nännit näkyy tarkasti paidan läpi. Ja joo, sama homma miehillä jos kulkisi ilman boksereita ja munat näkyisi housuista läpi.

Vierailija
129/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ymmärtänyt valitusta, että rintsikat kiristävät ja puristavat ja aiheuttavat närästystä ja ovat epämukavat ja läpäti lää. Rintaliiveihin tottuu. NIiden pitää olla tiukat ja tukevat, jotta ne tekevät tehtävänsä. Hengittäminen  - jopa syvään hengittäminen - sujuu aivan vaivatta, koska rintaliivithän JOUSTAVAT. Ainoa mikä ottaa kipeää on se, kun joskus kaarituet kiilautuvat ulos vanhoista rintsikoista ja alkavat raapia rintalastaa. 

Olen sitä mieltä, että rintsikoista epämukavina valittajat ovat läskejä ja ryhdittömiä, jotka eivät osaa hengittää oikein muutenkaan. Ja rintaliivit ovat eduksi, koska ne tekevät siluetista esteettisemmän, tukevat vartaloa ja parantavat ryhtiä. 

No mun äidin refluksitauti paheni rintaliivit päällä ja kun se valitti siitä lääkärille,niin kas kummaa ei lääkäri sanonut, että äiti vaan kuvittelee!

Sopivan lääkityksen kanssakin hänellä on parempi olo ilman liivejä.

Vierailija
130/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla näkyy nännit jopa ohuen takin läpi, vaikka kuinka ois liivit ja paitakin. Olisko aika päästä tuosta nännifobiasta yli?

Katsokaa Frendit-sarjaa ja kauhistelkaa, miten nännit näkyy!

Mikä v*tun nännifobia :D olisiko sulla k*rpäfobia jos näkisit miehen kulkemassa niin että munat vilkkuu housujen läpi. Pitää olla katsos suvaitsevainen ja moderni.

Ps. Minua ei kiinnosta mitkään roskasarjat kuten frendit. Sano nyt vielä, että katso salkkareitakin kun siellä on sitä ja tätä.

Vierailija
131/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57-vuotias ja melkoiset tissit on vielä. Mammografiassa ei näy mitään, kun on nin tiivistä tavaraa. Ultra pitää aina ottaa tarkastuksessa. En käytä rintaliivejä.

Vierailija
132/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkaa vaan ilman rintaliivejä, mutta huolehtikaa hyvät ihmiset nyt ettei intiimialueenne näy kaikille.

Vierailija
133/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät rintsikat tietenkään yleensä pahenna astmaa. Kyse on siitä, ettei halua vielä lisäksi muina aikoina ahdistavaa tunnetta. Voisimme vaihtaa astma-sanan tilalle vaikka sydämen vajaatoiminta tai tuo selkärankareuma tms. Eivät rintaliivit niitäkään aiheuta, mutta tuovat mukanaan samantyyppistä ahdistuksen ja jumin tunnetta. Sitä ei yleensä vapaaehtoisesti halua, jos on  vältettävissä.

No edelleen mulla on astma eikä hyvät rintaliivit kyllä mulle mitään ahdistusta ja jumin tunnetta tuo. Miksi tuota on niin vaikea hyväksyä? Mä ainakin ymmärrän, että muille voi noin käydä, mutta kovasti nyt haluat inttää, että noin käy jos on astma tms. 

Mikset sinä pysty nyt ajattelemaan että tuo kommentti ei koske sinua, ja anna olla? 😀

Miksi te jotkut ette ymmärrä, että ei kaikki astmaatikot yms. koe rintaliivejä ahdistavana? Miksi te jotkut ette ymmärrä, että on isorintaisia naisia jotka kokevat oikeasti todella epämiellyttäväksi kulkea julkisesti ilman liivejä?

Vierailija
134/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On itsensä paljastelua kulkea niin että nännit näkyy tarkasti paidan läpi. Ja joo, sama homma miehillä jos kulkisi ilman boksereita ja munat näkyisi housuista läpi.

Mulla on niin riippurinnat ettei nännit nöpötä. Ei pitäisi haitata ketään.

Vierailija
135/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät rintsikat tietenkään yleensä pahenna astmaa. Kyse on siitä, ettei halua vielä lisäksi muina aikoina ahdistavaa tunnetta. Voisimme vaihtaa astma-sanan tilalle vaikka sydämen vajaatoiminta tai tuo selkärankareuma tms. Eivät rintaliivit niitäkään aiheuta, mutta tuovat mukanaan samantyyppistä ahdistuksen ja jumin tunnetta. Sitä ei yleensä vapaaehtoisesti halua, jos on  vältettävissä.

No edelleen mulla on astma eikä hyvät rintaliivit kyllä mulle mitään ahdistusta ja jumin tunnetta tuo. Miksi tuota on niin vaikea hyväksyä? Mä ainakin ymmärrän, että muille voi noin käydä, mutta kovasti nyt haluat inttää, että noin käy jos on astma tms. 

Mikset sinä pysty nyt ajattelemaan että tuo kommentti ei koske sinua, ja anna olla? 😀

Miksi te jotkut ette ymmärrä, että ei kaikki astmaatikot yms. koe rintaliivejä ahdistavana? Miksi te jotkut ette ymmärrä, että on isorintaisia naisia jotka kokevat oikeasti todella epämiellyttäväksi kulkea julkisesti ilman liivejä?

Mikä helevetti sua vaivaa 😂😂

Vierailija
136/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paidoissakin on valinnanvaraa. Omituisen nännit sinulla jos ne aina " törröttää" 

Mulla on tollaset nännit, jotka aina törröttää :/

Ei auta edes liivit, ainakaan jos on yhtään kylmä.

Vierailija
137/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintaliivit ovat yleensä lycraa, joka on muovia. Miksi käärisin rintani muoviin? Olen nyt 69-vuotias, enkä ole pitänyt rintaliivejä sen jälkeen kun täytin 15. Pienet rinnat, eivät tarvitse tukea. 

Näkyvyysongelma.ratkeaa esim. paidoilla, joissa on rintataskut. Myös ohut puuvillapaita ajaa saman asian . Nyt aion  teettää vuorin yhden hellemekkoni yläosaan. 

Rintaliivit ovat yhtä epämukavat kuin pikkuhousut, joita en niitäkään pidä kotioloissa.

Vierailija
138/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysääs ny vähä liivejäs, taitavat puristaa liikaa nyt hei.

Vierailija
139/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes omista liivejä. Ei ole mitään niihin laitettavaa.

nainen kuitenkin

Vierailija
140/169 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehilläkin on nännit...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi