Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anti-Islam Rally in Tokyo. Japan Sees What the West REFUSES to See.

Vierailija
06.08.2026 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanissa ei pisslamisteja hellitä. Heidät ajetaan maasta pois.

Vierailija
2/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol. Persuilla onkin oppimista japseilta. Siellähän ei valkoista miestä ole edes kelpuutettu soaplandeihin asiakkaaksi, koska ei helmiä sioille. Vasta krooninen rahapula on avannut länsimaisille osan puljuista.

Vierailija
4/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siellä on mielenosoituksia, jos maan linja on paras ja oikea? 

Mikä on pointti mielenosoituksissa hallituksen puolesta?

Vierailija
5/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lol. Persuilla onkin oppimista japseilta. Siellähän ei valkoista miestä ole edes kelpuutettu soaplandeihin asiakkaaksi, koska ei helmiä sioille. Vasta krooninen rahapula on avannut länsimaisille osan puljuista.

Olen käynyt Japanissa jopa Yakuzan onseneissa.

Kerro lisää aiheesta/maasta josta et tiedä mitään.

Vierailija
6/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan sen pitäisi ollakin, yritykset saavat valita asiakkaansa ja maa saa tiukasti seuloa maahan muuttavat. Suomella paljon oppimista tosiaan.

Vierailija
7/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On  tunnettu fakta, etteivät porttolat ole olleet muille kuin japanilaisille auki. Vasta aivan viime vuosina osa on avautunut. Englannin kielitaidosta ei toki kannata liiemmin haaveilla. Mutta änkytä toki vastaan.

Vierailija
8/8 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On  tunnettu fakta, etteivät porttolat ole olleet muille kuin japanilaisille auki. Vasta aivan viime vuosina osa on avautunut. Englannin kielitaidosta ei toki kannata liiemmin haaveilla. Mutta änkytä toki vastaan.

En ehkä itse pitäisi porttoloita helminä. Kukin toki tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi