Juodaanko teillä alkoholia kun lapset ovat hereillä? (kuinka paljon?)
Entä juoko jompi kumpi tai molemmat vanhemmat kännejä lasten mentyä nukkumaan?
Kommentit (49)
josksu kun lapsi nukkuu saatan tirvasta kännit
Mies ottaa oluen tai kaksi... joskus ei sitäkään.
Joskus saattaa repästä ja ottaa 3 olutta
illan aikana, viikonloppuisin harvemmin, kun on jotenkin levänneempi olo. Ollaan juotu kymmenisen vuotta, kännissä ei olla koskaan, ruokaa laittaessa eka lasi, ja seuraavat
Minä (äiti)juon perjantaina 4 siddua ja lauantaina 4 siddua.
Humalaan en tule, pää kestää aika paljon viinaksia.
Isä juo pe ja la punkkua. Humalassa ei olla ja lapsia hoidetaan.
Tämä on muuten aika yleistä kun seuraa muita rivarissa asuvia lapsiperheitä täällä Rovaniemellä viikonloppuisin.
Ulkona örveltävistä ei tiedä millasia ne on selvinpäin. Siis se alkoholin aiheuttama tyhmyys ei tule silloin selville.
Vierailija:
Siinähän se koko juju onkin, että uskaltaa näyttää miten ääliöksi ihminen menee juovuksissa. Lapset huomaavat miten normaalisti järkevän ihmisen käytös muuttuu älyttömäksi ja ymmärtävät ehkä sitten ettei siinä ole mitään hohdokasta.
Kyllä humalaisiin törmää kodin ulkopuolellakin.
terv 14
Toinen voi ottaa enemmänkin lasten mentyä nukkumaan.
Ehkä pieni hiprakka ja poskien punoitus oireena. Humalahakuinen juominen jätetään siihen, kun lapset on hoidossa. Joskus tissuttelen yksin koneen ääressä kun lapset nukkuu, mutta silloin mies on selvänä. Minulle alkoholi maistuu valitettavan hyvin. Olisinkin rappiolla ilman miestä ja lapsia =)
Sitten kun lapsi nukkuu, rentoudutaan ja voi ottaa enemmän, muttei mitään sikakännejä kuitenkaan.
Mutta ei ota perskännejä. Jos joskus käy baarissa, niin sieltä tullaan kontaten mutta lapset kyllä nukkuu sillon. Eikä meillä koskaan alkoholiin liity riitaa, iskä on vaan hauskempi lasten mielestä pienessä sievässä.... Tosin ei se tarpeellista olisi lasten nähdä. MInä äiti sitten rutkutan, koska en itse juo koskaan ollenkaan.