Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttäremme muuttamassa omilleen opiskeluja varten - nyt kertoi että haluaa parisängyn (?!)

Vierailija
05.08.2026 |

Ei siis seurustele, on itse kertonut näin eikä pienehköön yksiöön oikein meinaa edes mahtua parisänky. Mitä tästä vanhempana pitäisi ajatella kun silti haluaa parisängyn?

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuon ikäinen päätä sen jo ihan itse. Te sitten vanhempina päätätte haluatteko osallistua kustannuksiin.

Vierailija
62/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä likka kunnon alasimen tarvitsee. Ikävä touhuta jossain 80 leveässä lasten sängyssä 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

? Monet ihmiset, minäkin, tykkää nukkua yksin parisängyssä. Toisekseen se on kätevä, jos kavereita jää yöksi esim. bile-illan jälkeen.

Juu juu

Vierailija
64/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bangflat.

Vierailija
65/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli parisänky kun opiskelin. Siinä nukkui monta naista vieressäni ja panin niitä. Parisänky on pakko olla koska muute ei kukaan tule yhden yön seuraksi.

Vierailija
66/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisängyllä on tyttären kätevää yksin levittäytyä läppärin ja kirjojen kanssa eli tehdä opiskeluun liittyviä töitä. Samoin, jos tulee kavereita kylään, voi loikoilla ja jutella. Mulla ja tiedän, että monella muulla keski-iläisellä sinkkumuijalla on parisänky, vaikka sitä itseään ei pääsisi enää ulkonäön rupsahtamisen takia harrastamaan. Parisänky ei oikopäätä tarkoita seksiä. Tulkaa tyttären vanhemmat nykyaikaan. 

Voi kuinka viatonta. Uskotelkaa vain noin itsellenne jos helpottaa..

Vierailija
67/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään kilttityttö...

Vierailija
68/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saa äiti olla niin ylpeä tyttärestään.

Vierailija
69/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna ostaa. Mitä sinä hänen rahankäyttöön ja hankintoihin enää sekaannut. Aikuinen itsenäinen nainen kyseessä.

Vierailija
70/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on todella ykisnkertainen ihmisoletettu.

Vierailija
71/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään kilttityttö...

Jep. Minä kun lähdin opiskelemaan, oikeasti silloin kiltti tyttö, pidin itsekin selvänä että hankitaan 80 cm leveä yhden hengen sänky, koska vietän siinä kaiken aikani yksin.

Noi parisängyn haluavat tarvitsee sellaista joko seksiä varten ja/tai bileillan jälkeisiä likkakavereita (seksiä voi olla silloinkin, kun ovat meneviä tyyppejä :D) varten.

Kertoo oikeasti paljon luonteesta, jos olisi vaatimaton hissukka, niin kelpuuttaisi tuon neitsytsängyn.

Vierailija
72/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin molemmille lapsille laadukkaat 120 cm sängyt, kun lähtivät opiskelemaan. Isommat eivät olisi pieniin yksiöihin mahtuneet ja kumpikin oli siinä kohtaa elämäänsä sinkku. Silti harmittaa, kun kolme vuotta myöhemmin vanhempi lapsi on jo muuttamassa yhteen ja se 120 cm sänky on kahdelle pysyvänä ratkaisuna liian kapea. Olisi kannattanut ostaa 140-senttinen sänky, niin tulisi järkevämpi käyttöikä hankinnalle.

Vierailija
73/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parittelusänky.

Vierailija
74/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillon ei kotoa muuttaneillakin 120 cm leveät sängyt, ihan normaali, ehkä tarkoitti kuitenkin tota leveyttä, hyvin mahtuu yksiöönkin.

Vierailija
75/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse parisänkyä. Päällekkäin siellä lähinnä ollaan, joten 80 cm riittää oikein hyvin.

Vierailija
76/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin molemmille lapsille laadukkaat 120 cm sängyt, kun lähtivät opiskelemaan. Isommat eivät olisi pieniin yksiöihin mahtuneet ja kumpikin oli siinä kohtaa elämäänsä sinkku. Silti harmittaa, kun kolme vuotta myöhemmin vanhempi lapsi on jo muuttamassa yhteen ja se 120 cm sänky on kahdelle pysyvänä ratkaisuna liian kapea. Olisi kannattanut ostaa 140-senttinen sänky, niin tulisi järkevämpi käyttöikä hankinnalle.

Olisi vaan kannattanut pysyä sinkkuna. Olisi sänkykin riittänyt pidempään.

Vierailija
77/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hohhoijaa, ei siihen 140 cm myöskään mahdu kaksi, yhdelle tilaa vaan 70 cm, ostavat sit 160 cm tilalle niin ei ongelmaa. 

Vierailija
78/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin suositukset 120cm sängylle. Sellaisen hankin itsekin yksiöön aikanaan ja siinä nukuttiin miehenkin kanssa alkuaikoina yhdessä ihan mukavasti.

Vierailija
79/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin tytär opiskelemaan lähdössä mutta mulla niin vanhoillinen koti että olivat sitä mieltä että parisänky hankitaan vasta avioparille.  Ja tämä vielä 10 vuotta sitten eli ei ole historiallisista ajoista kysymys. Poikkis on nykyään mutta peuhataan vaan sen luona parisängyssä kun mulla edelleen se pieni sänky lapsuudenkodista, tosin ahdas mun kämppä muutenkin. 

Vierailija
80/109 |
06.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

120 cm sänkyyn mahtuu loistavasti yksin ja joustavasti kaksin. Suosittelen sellaista. Ihan normaali toive, mutta järkevää olisi huomioida se huoneen koko noin, että mahtuisi jotain muutakin kuin se sänky.