Mitä työtä et suostuisi tekemään?
Onko sellaista?
Itse en voisi olla teurastaja, turkistarhaaja enkä joku nuoriso-ohjaaja ongelmanuorten parissa. Melkein kaikki muu menisi.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Roskakuski. Haju alueella ja kaikkien talojen säiliöissä on hirvittävä, jopa lenkkeilijälle. Oksu meinaa tulla katoksessa joka kerta. Muistuttaa kaksuja ja pissiä.
Voi käyttää maskia jos hajut häiritsee…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Roskakuski. Haju alueella ja kaikkien talojen säiliöissä on hirvittävä, jopa lenkkeilijälle. Oksu meinaa tulla katoksessa joka kerta. Muistuttaa kaksuja ja pissiä.
On hyvä liksa ja, jos hajuaisti ei kestä, niin ei se kestä roskapussin vientiäkään. Ne astian pestään myös välillä.
Vierailija kirjoitti:
En mitään työtä.
T: vihervassari
ei teille persuille mikään työ sovi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hyvä liksa ja, jos hajuaisti ei kestä, niin ei se kestä roskapussin vientiäkään. Ne astian pestään myös välillä.
Mieti kun 10tonnin säiliö aukeaa ja sellaisessa paikassa, mihin ei voi mitään konetta ajaa lisätään 20 astetta pakkasata. Lapiohommiin vain. Onhan se perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on oikeasti tärkeää työtä. Jos roskakuskit menisivät lakkoon, tulisi monelle aika tukalat paikat.
Vierailija kirjoitti:
Todella moni on sellainen. Mutta juuri eilen ajattelin Prisman kassajonossa seisoessa, kun näin pikakassalla vahtivuorossa olevan myyjän, että tuossa on varmasti pitkäveteisin ja tylsin ja helpoin työ mitä on. Siinä vain istut/seisot ja vahdit itsepalvelukassoilla olevia. En jaksaisi tuntiakaan.
He vain näyttävän vahtivan. Itse monet pikakassojen valvojista vaeltavat jossain hyvin kaukana haaveissaan... Ja kas, onkin jo kahvitauon paikka!
Valtionhallinnon virkamies/sihteeri, johdon sihteeri, poliitikko, diplomaatti, puoluetoimistolla sihteeri, luonnontietelijä, kalastaja, biologi, pappi.
En haluaisi olla Kelan etuuskäsittelijä. Enkä poliisi.
Tunnetti näyttelijä en haluaisi olla. Olisi hirveää nähdä omaa naamaansa jossain telkkarissa ja että ihmiset tuijottais tai osoittelis ja kyttäis mitä ostat kaupasta
Kauppa. Kaupoissa kylmää ja jäädyn helposti.
En mitään mikä voisi tuoda mitään hyvää maailmaan, ihmisille tai muille elämän muodoille. Hyi.
T Persu
Mitään hoitotyötä ja asiakaspalvelut työkin on niin ja näin. Omassa keittiötyössä on jonkin verran asiakkaiden kanssa oloa, että se kyllä menee asiakkaatkin samoja päivästä toiseen ja ne tuntee. Ovat oppineet antamaan palautteen rakentavasti. :)
MUTTA kun ap toi tuon nuorisotyön esille, niin mä sitten pärjään (ongelma)nuorten kanssa, vaikka palaute on toisinaan hyvinkin värikästä. Olen ollut vapaaehtoisena Walkersilla monta vuotta. Teurastamollakin olin parisen vuotta opiskeluaikana.
Siivoomaan en enää lähtis näillä nivelillä. Sen teen mitä keittiössä pystyn.
Musta tää on mielenkiintoista että ihmiset voi olla tällaisen kysymyksen kanssa hyvinkin eri linjoilla.
Mä en varmaan voisi olla kirurgi tai lääkäri, kun kammottais se vastuu liikaa.
En halua enää olla dementikkojen kanssa tekemisissä enkä koko hoitoalalla.
Voisin olla feissari.
En mitään missä jotuisi olemaan tekemisissä ma tujen kanssa, vihaan niitä sydämeni pohjasta.
Varmaankin just teurastaja ja turkistarhaaja. Varmaan kaikki muu menisi.. noh puhelinmyynti, mutta vain siksi koska inhoan puhelinmyyjiä, kun soittavat, mutta kai sitäkin työtä tekisi, jos ei muuta olisi…