Missä harrastuksissa tutustuu naisiin?
Mikä olisi hyvä tapa tutusrua harrastuksissa naisiin + 35.
Kommentit (56)
Jooga, pilates, tanssi, kokkauskoulu, maalaustunnit, keramiikka, improvisaatioteatteri, lukupiirit...
Moukarin heitto tai kuulan työntö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssi
Jos täysin rytmitajuton mies tunkee tanssitunnille, niin ajatteleeko naiset miehen olevan siellä vain yhdestä syystä?
Alkeistunnilla moni muukin on rytmitajuton. Mutta jos oikeasti vihaat tanssia ja haluat mennä vaan iskeen naisia niin en kyllä suosittele tuota.
Joku naisellinen liikuntalaji, esimerkiksi pilates, jooga tai tanssitunti. Sitten sinun pitää itse olla aktiivinen keskustelun aloittamisessa ja esittää uskottavasti olevasi siellä harrastuksen vuoksi, eikä naisten vartaloiden. Naiset eivät yleensä pidä siitä, että miehet tunkeutuvat naisten reviirille.
Vihreän puolueen toimintaan mukaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki koira ja harrasta sen kanssa agilityä.
Tarinoiden mukaan pääset hyvinkin nopeasti doggy stylen makuun.
Muuten hyvä, mutta olen allerginen. Muuten olisin jo mennyt jollekin aikuisten ratsastustunnille.
Aikuisten ratsastustunti. Tirsk.
Mitä vikaa tuossa on? Kiinnostavat ihmiset opettelevat kiinnostavia asioita aikuisenakin.
Seksiä harrastaessa olen tutustunut useampaan naiseen.
M43
Ryhdy naisasianaiseksi. Naisten tapaaminen 100% taattu.
Kuntosalilla on hyvä mennä pullistelemaan tytön eteen ja vähän tuijottaa timmiä takapuolta. Siitä se lähtee,,,
Savityökurssi. Siellä sitten muovailet dildoa. Näitä ainakin Kallion kursseilla näkyi näytteillä.