Eikö missään voi käydä kampaajalla enää ilman, että kampaaja alkaa ottaa valokuvia?
Ärsyttää ettei voi pelkästään käydä laittamassa hiuksia kuntoon, vaan aina pitäisi olla kuvattava johonkin instaan lisäksi. Vaikka naama ei kuvassa näy, on se epämiellyttävää.
Kommentit (10)
Olen huomannut samaa. Pitäisikö sanoa, että se on sitten -15% laskusta, jos haluat kuviani käyttää.
Ei kai.
Ja siksi toisekseen, sulla on oikeus kieltäytyä. Hankkikoot mainosmateriaalin muualta.
Voi sanoa, että en halua kuvaa otettavan. Siihen on edelleenkin oikeus.
En selkeästi ole aikoihin käynyt kampaajalla, kun kuulostaa niin ihmeelliseltä..
Mä varmaan sanoisin, että voit valokuvata, mutta koska tulee mainoskäyttöön, niin haluan vastaavasti työstä alennusta tai kiinteän summan siitä valokuvan käyttämisestä julkisissa kanavissa. Aivan sama, näkyykö naama, ne mun hiukset siitä kuitenkin näkyisi.
Multa kysyttiin että saako ottaa kuvia, tajusin tuon kysymyksen vasta jälkikäteen kampaaja joka puhui huonosti suomea,en ymmärtänyt heti kysymystä vasta jälkikäteen, ei ottanut onneksi kuvaa
Kohta varmaan gyne ottaa vaginasta kuvan, ennen ja jälkeen. Jälkeen kuvan erottaa siitä kun hieroja näyttää siinä peace-merkkiä ja hymyilee kuin idiootti
En minäkään tykännyt. Ei edes kysynyt onko ok.