Missä harrastuksissa tutustuu naisiin?
Mikä olisi hyvä tapa tutusrua harrastuksissa naisiin + 35.
Kommentit (56)
Vierailija kirjoitti:
Turhaan sä inkkeli sitä kyselet.
Eikö tähänkään voi vastata asiallisesti?
Hanki koira ja harrasta sen kanssa agilityä.
Tarinoiden mukaan pääset hyvinkin nopeasti doggy stylen makuun.
Vierailija kirjoitti:
Tanssi
Jos täysin rytmitajuton mies tunkee tanssitunnille, niin ajatteleeko naiset miehen olevan siellä vain yhdestä syystä?
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta olen allerginen. Muuten olisin jo mennyt jollekin aikuisten ratsastustunnille.
Vierailija kirjoitti:
Käsityökerho
Kiinnostava ajatus. Onko niitä muualla kuin kansalaisopistoissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä, mutta olen allerginen. Muuten olisin jo mennyt jollekin aikuisten ratsastustunnille.
Aikuisten ratsastustunti. Tirsk.
Riippuu, milllaisista naisista tykkää. Itse olen tutustunut kaljanjuonnin parissa lähiöbaarissa, mutta tuppaavat olemaan itsestään huolehtimattomia röökimuijia, jotkut tosin nuoren ikänsä takia vielä kauniita. Viiden vuoden päästä tilanne toinen.
Itse tutustuin nykyiseen kumppaniini lapsen harrastuksessa kun pojat pelasivat samassa joukkueessa. Katsomossa satuttiin istumaan vierekkäin ja juteltiin ja siitä se sitten lähti.
Tanssi! Lähde mukaan lavatanssikurssille ja siitä lavoille. Sinkkunaisia riittää.
Ei missään. Naiset haluavat harrastaa rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tanssi
Jos täysin rytmitajuton mies tunkee tanssitunnille, niin ajatteleeko naiset miehen olevan siellä vain yhdestä syystä?
Ei kaikki naiset edes huomaa, että olet täysin rytmitajuton. Alkeiskurssilla kaikki on muutenkin ihan aloittelijoita ja lisäksi iso osa naisistakin on rytmitajuttomia.
Vierailija kirjoitti:
Tanssi! Lähde mukaan lavatanssikurssille ja siitä lavoille. Sinkkunaisia riittää.
Niin varmaan jotain mummoja 😅
Turhaan sä inkkeli sitä kyselet.