Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narkit ovat vallanneet asuinalueeni

Vierailija
05.08.2026 |

Kamala käydä kaupassa, kun siellä on aina jokin hässäkkä käynnissä. Kaikki irtoava varastetaan. Otin fillarin talteen sisälle ja se vie nyt yksiöstäni yhden seinätilan. Asun kaukana keskustasta, eikä toista kauppaa ole, missä asioida. Kaupassa saa oikeasti pelätä, sillä joku aika sitten siellä puukotettiin ihan satunnaisia asiakkaita. 

Se maailmanlopunjengi ajautuu nyt tänne, kun vuokrat lähempänä keskustaa eivät mahdu Kelan normeihin. Jos mulla olisi rahaa, niin muuttaisin pois, mutta ei mulla ole ja kauemmas keskustasta muuttaminen tarkoittaa sitä, ettei ole kauppaa. 

Oon jotenkin ahdistunut aina, kun pitää asioida kaupassa. 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä se vihervasemmistolainen kommunistipolitiikka teettää. 

Ai, mitä vuotta elät? Häiriköt ovat olleet poikkeuksetta kantasuomalaisia. Tiedoksesi, jos sulla oli rasistinen motiivi kommentissasi. 

Yksikään suomenkielinen raeskaaja ei ole suomalainen

Taivaan isä

Vierailija
22/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työpaikan lähellä on lähinnä osaketaloja, ei mitään halvimpia. Mutta yhdessä asunnossa oli "myyjä" ja se kyllä vaikutti paljon lähialueeseen. Lopulta saivat häädettyä, niin että muutti muutaman sadan metrin päähän johonkin toiseen sijoitusasuntoon.  Meiläl oli yhdessä vaiheessa suositus, että 17 jälkeen ei kannata enää töitä tehdä vaikka olisi kiirekin. Lisäksi aloimme pitää ovia lukossa myös virka-aikana ja hommasimme ovikellon.  Poliiseja näkyi jatkuvasti. Niitä poliiseja ei nyt enää samalla kadulla sillä tavalla näy.  OStajia oli kuulemma näkynyt pihassa vielä vuosikin sen jälkeen kun tuo häädettiin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, menet sinne kauppaan, etkä kiinnitä huomiota niihin. Problem solved. 

Vierailija
24/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vai. No, mä taas koen että tässä talossa jossa mulla on asunto, niin tässä on yks ainoa tyyppi, joka kaikkinensa saa hyvin paljon ongelmaa aikaiseksi. Yks ainoa.

Mietipä sitten sitä, jos niitä on monta samassa talossa tai rapussa. 

Vierailija
25/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai, mitä vuotta elät? Häiriköt ovat olleet poikkeuksetta kantasuomalaisia. Tiedoksesi, jos sulla oli rasistinen motiivi kommentissasi. 

Ne kantasuomalaiset juopponarkkarit ovat vihervassareita ja demareita, eli kommunisteja.

Vierailija
26/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Leppävaaran vanhalla Gallerian ostoskeskuksella jättämässä paketin K-kauppaan, kun olin sielläpäin liikkeellä. En ole käynyt Leppävaarassa vuosiin enkä vanhalla ostarilla varmaan kohta pariinkymmeneen vuoteen.

Jestas mitä porukkaa! Juoppoja ärisijöitä ja ihme levottomia hupparihyypiöitä hyppelemässä ja hihittelemässä aivan sekaisin. Näyttivät kantasuomalaisilta. Ulkomaalaisia oli myös paljon, mutta he olivat siistejä ja selvinpäin, liikkeellä lasten kanssa ym.

Vierailija
27/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kantasuomalaiset juopponarkkarit ovat vihervassareita ja demareita, eli kommunisteja.

Jaa, no, persut täällä aina eniten ääniä vaaleissa saavat. Tämä on persujen kaupunki ja tämä kaupunginosa vielä persuista persuin. 

Vierailija
28/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiva vietcongien maakuoppia alueelle

Vierailija
29/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun aivosi on syöpynyt tollasesta politiikkasönkötyksestä. Ne kantasuomalaiset juopponarkkarit ovat kantasuomalaisia juopponarkkareita, eli ihmisiä, eivätkä mitään muuta. Ihme politiikkavammaisia tämä sivu täynnä.

Vierailija
30/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

So on mullakin tossa kolme kasii ja lyrei, enkä aio vetää niitä. Juon galjaa... Natkkeja joka puolella, itsekin kokeilin peukkua ja ylisiivosin asunnon, en muuta, mutta ymmärrän pointin.

Vierailija
31/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin niitä saa väistellä. Pitää rekisteröidä kävellessä ja vaihtaa suuntaa ja junaan astuessa katsoa että menee eri vaunuun. Kaveri kertoo aina ikäviä juttuja levottomista ja pelottavista ratikka matkoista. 

Vierailija
32/32 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta hei! Nykynuoret on median mukaan fiksuja, kun käyttävät vähemmän alkoholia kuin aikaisempi sukupolvi.

Laillisuudestaan huolimatta alkoholi on yksi haitallisimpia päihteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kuusi