Mies vaikuttaa mielenkiintoiselta mutta horoskooppimme eivät sovi yhteen. Mitä tekisit, ottaisitko silti ison riskin ja tapaisit?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin tyhmän ihmisen on parempi olla yksin eikä pilata jonkun toisen elämää. Tuolla tavalla horoskooppeihin uskova on älyllisesti täysin vajaa. Tai sitten olet trolli. Tyhmä joka tapauksessa.
Näin kirjoittaa vain joku katkerana siitä, että on sattunut syntymään inhotuksi oinaaksi tai leijonaksi. Tsemppiä!
Tutkittua faktaa, että horoskooppeihin uskovat ovat matalaälyisiä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän on pakko olla huumoria tai 0/5 provo. Sillä eihän nyt kukaan oikeasti voi olla niin taukki että sommittelisi ihmissuhteita huuhaan perusteella.
Kyllä tuollaisia tyhmiä ihmisiä vain on. Tuollaiset vajaaälyiset sitten saa kulkea vapaalla jalalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin tyhmän ihmisen on parempi olla yksin eikä pilata jonkun toisen elämää. Tuolla tavalla horoskooppeihin uskova on älyllisesti täysin vajaa. Tai sitten olet trolli. Tyhmä joka tapauksessa.
Näin kirjoittaa vain joku katkerana siitä, että on sattunut syntymään inhotuksi oinaaksi tai leijonaksi. Tsemppiä!
En ole katkera vaan tuollaiset sokeasti horoskooppeihin uskovat ihmiset ovat todella yksinkertaisia. En ole oinas tai leijona vaan olen rapu. Mun horoskooppimerkki ei kuitenkaan määritä sitä miten mä elän elämääni ja teen valintoja elämässäni.
Olet aivan helvetin tyhmä ihminen.
Ei määritä miten elät tai mitä valintoja teet, mutta kertoo millainen olet.
No ei kerro! Haloo nyt taas!!!! Mulla on äitini kanssa sama horoskooppi ja kyllä me ollaan luonteiltamme hyvin erilaiset.
Otitko nousevat merkit huomioon? Ne tarkoittaa jopa enemmän kun perushoroskooppi. Nousevan merkin saat tarkalla syntymäajalla.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen jo 33 vuotta ollut yhdessä miehen kanssa jonka kanssa meillä astrologisesti ei ole mitään sopivuutta mutta sitä vastoin vastakkaisia planeettoja eri merkeissä, täydennämme toisiamme vaikka usein on sukset ristissä. Olen oppinut häneltä paljon, samoin hän varmasti minulta, olemme hioituneet kuin timantit. Lapset ovat sopivasti saaneet vaikutteita molemmilta, onneksi eivät ole puhtaasti kummankaan luonteisia:) Älä tuijota vain pelkkään aurinkomerkkiin:D
Jos teidän planeetat onkin eri aurinkokunnista?
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Ota vaan, Jarmo. Ei horoskooppimerkki mielikuvitusmiestä pahenna.
Kysy teenlehdiltä ja tarotkorteilta ellei uudenvuoden tina tai onnenkeksi anna vastausta?
Ei määritä miten elät tai mitä valintoja teet, mutta kertoo millainen olet.