Mies naisten harrastuksissa
Mitä ajatuksia herättää mies vaikka joogassa tai lukupiirissä? Onko siellä vain naisten takia?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Rohkea mies, joka tekee sitä mitä kiinnostaa, eikä välitä liikaa yhteiskunnan ahtaista miesrooleista.
Homojen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee minua. Toivoisin enemmän tiloja vain naisille.
Mitä kohtaa sua läski häiritsee. Häpeätkö itseäsi.
Yleensä muttei toki aina homo ja hänet otetaan hyvin vastaan. Rivitanssissa oli miehiä.
Kävin aikanaan vaimon kanssa hetken aikaa samassa ryhmäjumpassa. Olin aina ryhmän ainoa mies, oli hieman kuumottavaa (vaikka ei kukaan mitään kommentoinutkaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viksu poika, sano. Muistikirja ja kynä myös mukaan, ja tantat on kuumissaan. Joogassa takariviin.
Vaikka en sinänsä jaa ajatusta miesten ja naisten harrastuksista, niin kyllä se mies takarivissä saa olon epämukavaksi.
Häpeätkö itseäsi miten silmissä? Olet hyvin outo.
Kyllä se sitä dynamiikkaa muuttaa, ei siitä pääse minkään.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä muttei toki aina homo ja hänet otetaan hyvin vastaan. Rivitanssissa oli miehiä.
Meilläkin 2 miestä mukana eikä kumpikaan homoja.
Jos näin on, treffit tokalla viikolla viim.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se sitä dynamiikkaa muuttaa, ei siitä pääse minkään.
Kerro miten muuttaa. En ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Olipa seksistinen aloitus.
Aloitus oli hyvin kusipään aloitus. Harrastuksiin ei mennä seksi mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rohkea mies, joka tekee sitä mitä kiinnostaa, eikä välitä liikaa yhteiskunnan ahtaista miesrooleista.
Niin ei minultakaan sukupuolielimet häviä vaikka käyn joogassa . Työkseni olen autokauppias. Vaimo ja 2 lasta.
Autokauppias ei ole kovin miehinen ammattikunta ja nämä lipevät tyypit sopivat hyvin naisten harrastuksiin :)
Luen kirjoja silmillä, en pillulla tai kohdulla. Joogassakaan ne sukuelimet eivät tietääkseni kovin merkittävässä roolissa ole.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa kuitenkin olla niin, että miehet ovat keksineet niin joogan kuin myös lukupiirin.
Ensimmäisiä lukupiirejä oli Aristoteleen "koulu" Ateenan Lykeionissa. Ne olivat vapaamuotoisia keskustelutilaisuuksia, joita varmasti nykyään nimitettäisiin juuri lukupiireiksi.
Sinkuilla on aina kiikarointi meneillään. Sanokaa mitä sanotte!
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ainakin käynyt joogassa, tanssissa, jopa mindfulnessissa ja olen mies. Alvarellivärimaalaaminen se vasta nastaa olikin! Kohta käyn tästä saunaan ja taidan ottaa oluen kanssa pari bratwurstia.
Sama. Itsekin kävin joogassa ja nykyään myös kirjaston lukupiirissä- ihan outo ajatuskin, että nämä olisivat jotenkin giltsien juttuja. Juon parhaillaan olutta lomalla ja vedän muutaman vegemaggaran ehtoon kähmeessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa seksistinen aloitus.
Aloitus oli hyvin kusipään aloitus. Harrastuksiin ei mennä seksi mielessä.
Seksismi tarkoittaa sukupuoleen perustuvaa syrjintää. Ei yleensä liity seksiin.
Kyllä miehiä näkyi joogassa jo ysärillä ja yksi seisoi taitavasti päällään johon ei muut pystyneet.
Vierailija kirjoitti:
Luen kirjoja silmillä, en pillulla tai kohdulla. Joogassakaan ne sukuelimet eivät tietääkseni kovin merkittävässä roolissa ole.
Ellei sitten ole kyse tantra-joogasta.
Vaikka en sinänsä jaa ajatusta miesten ja naisten harrastuksista, niin kyllä se mies takarivissä saa olon epämukavaksi.