Mies naisten harrastuksissa
Mitä ajatuksia herättää mies vaikka joogassa tai lukupiirissä? Onko siellä vain naisten takia?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi.
Miksi?
Rohkea mies, joka tekee sitä mitä kiinnostaa, eikä välitä liikaa yhteiskunnan ahtaista miesrooleista.
En ole osannut ajatella, että lukupiiri tai jooga olsivat jotenkin vain ja ainoastaan naisten harrastuksia
Iksinkku mies 40 +
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitettu asiattomaksi.
Miksi?
Miksi "mitä naiset tekee työelämässä?" on asiaton kysymys?
Häiritsee minua. Toivoisin enemmän tiloja vain naisille.
Soluttautunut suvereenisti marimekkopaidassa ja vain pienellä viitseliäisyydellä saa nähdä, kuinka sataa laariin..
Ei ole olemassa naisten tai miesten harrastuksia.
Mielummin joogaan karhun (ns. yoga-karhu) kanssa.
Vierailija kirjoitti:
En ole osannut ajatella, että lukupiiri tai jooga olsivat jotenkin vain ja ainoastaan naisten harrastuksia
Iksinkku mies 40 +
Ei niissä kuitenkaan juuri miehiä näy.
Viksu poika, sano. Muistikirja ja kynä myös mukaan, ja tantat on kuumissaan. Joogassa takariviin.
Vierailija kirjoitti:
Rohkea mies, joka tekee sitä mitä kiinnostaa, eikä välitä liikaa yhteiskunnan ahtaista miesrooleista.
Niin ei minultakaan sukupuolielimet häviä vaikka käyn joogassa . Työkseni olen autokauppias. Vaimo ja 2 lasta.
Sä olet täti kun käyt koiranäyttelyissä,a😄
Se on metoon paikka. Naisilla on oikeus harrastaa rauhassa omassa separatistisessa turvallisessa tilassa.
Onhan meillä vastaavasti naisia puutöissä eikä sinn sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Häiritsee minua. Toivoisin enemmän tiloja vain naisille.
Ethän ulossulje kommentillasi de-transitioitunutta henkilöä, jonka karvojen määrästä ei ota pirukaan selvää, että mikä on alunpitäen.
Taitaa kuitenkin olla niin, että miehet ovat keksineet niin joogan kuin myös lukupiirin.
Ei herätä muita ajatuksia kuin että onko apee täysjärkinen?
Itse olen ainakin käynyt joogassa, tanssissa, jopa mindfulnessissa ja olen mies. Alvarellivärimaalaaminen se vasta nastaa olikin! Kohta käyn tästä saunaan ja taidan ottaa oluen kanssa pari bratwurstia.
Ilmoitettu asiattomaksi.