Vihaako ps myös mmuuttaja-naisia? Siis näitä nuoria äitejä?
Kommentit (86)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole niitä. On vain karvasuita.
Mene esim. länsi-, itä- ja pohjois-Helsingin lähiöihin, niin näet runsaasti kaapumamuja. Yhä enenevissä määrin sellaisia, joilla ei näy kuin silmät.
Vihaavat vasemnistolaisia liberaaleja yhtä paljon kuin veljensä ja miehensäkin. Ateistinen vasemmisto ajattelee perikristilliseen tapaansa täysin erilaisen moraalin omaksuneen väestön olevan jotenkin lojaaleja ja myötämielisiä itselleen jos on itse kiva. Vain islaminharjoittajien keskinöisiä suhteita sitovat lojaalisuus ja ystävällisyysvaatimukset ja näin on ollut siitä lähtien kun muhammed keksi itselleen islaminuskonnon.
Sinä et vissiin tunne yhtään muslimia itse? Voimia sinne perähikiälle 😂
Miksi joku suomalainen haluaisi tuntea muslimin?
Aika moni haluaa ja moni on mennyt naimisiin ja saanut lapsia sellaisen kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa ei ole niitä. On vain karvasuita.
Mene esim. länsi-, itä- ja pohjois-Helsingin lähiöihin, niin näet runsaasti kaapumamuja. Yhä enenevissä määrin sellaisia, joilla ei näy kuin silmät.
Vihaavat vasemnistolaisia liberaaleja yhtä paljon kuin veljensä ja miehensäkin. Ateistinen vasemmisto ajattelee perikristilliseen tapaansa täysin erilaisen moraalin omaksuneen väestön olevan jotenkin lojaaleja ja myötämielisiä itselleen jos on itse kiva. Vain islaminharjoittajien keskinöisiä suhteita sitovat lojaalisuus ja ystävällisyysvaatimukset ja näin on ollut siitä lähtien kun muhammed keksi itselleen islaminuskonnon.
Sinä et vissiin tunne yhtään muslimia itse? Voimia sinne perähikiälle 😂
Miksi joku suomalainen haluaisi tuntea muslimin?
Aika moni haluaa ja moni on mennyt naimisiin ja saanut lapsia sellaisen kanssa
Aika moni! joopa joo kelan kusi juoppo.
Tottakai jos ovat poikineet lisää Kelan elättejä.
Eikös moni heistä vihaa naisia noin ylipäätään? Paitsi jotain Purraa ja Lulu Rannetta...
Vierailija kirjoitti:
Eikös moni heistä vihaa naisia noin ylipäätään? Paitsi jotain Purraa ja Lulu Rannetta...
Mites sun työnhaku etenee vassuelätti?
Nämä kaapuakat on niitä haitallisimpia maamuja, kun lisääntyvyys on kaikilla 5+ lasta niin ovat Suomelle iso kuluerä ja väestö vaihtuu tehokkaasti tätä myötä.