Bideesuihkut ällöttävät minua
Bideevarkaista tuli mieleeni, että olen aina vihannut bideesuihkuja. Olenko ainoa? Mieluummin käyn ihan suihkussa pesemässä itseni kuin kosken bideesuihkuun.
En vain ymmärrä, miten bideesuihku voi olla hygieeninen. Miten sen edes saa kunnolla puhtaaksi, paitsi desinfioimalla koko ajan? En tiedä olenko erityisen neuroottinen (joo, taidan olla), mutta minä en yksinkertaisesti pysty koskemaan bideesuihkuun ollenkaan.
Kommentit (26)
En tykkää vessoista, joissa ei ole bideesuihkua. Ruotsissakaan ei bideesuihku ole yleinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap ei itse saanut aikaiseksi laittaa linkkiä, tässä, olkaa hyvä.
Puuilossa erikoinen varkausaalto – ”Ei olisi voinut menneinä vuosina kuvitellakaan”
Noista varkauksista on jo erikseen ketju olemassa, en ajatellut että linkki liittyisi tähän kysymykseen mitenkään.
Mietin vain, olenko ainoa, ketä bideesuihkut ällöttää.
Varsinkin jossain yleisissä vessoissa. Minulle pitäisi maksaa miljoona, että käyttäisin bideetä työpaikalla. Tai jossain terveysasemalla, missä käskettiin suihkuttaa ennen virtsanäytettä - itse lähdin kotiin näytettä ottamaan.
Sä oot neuroottinen. Mietitkö ikinä, että jokaiseen ovenkahvaan on koskenut kyrpäänsä kädessä pitänyt mies, joka 95% todennäköisyydellä ei pessyt käsiään sen jälkeen?
Totta kai mietin. Siksi pesen käteni, kun olen käynyt julkisissa tiloissa missä kosketaan ovenkahvoihin.
Mutta en silti halua ihmisten takapuolibakteereita alapäähäni.
En minäkään yleisissä vessoissa sitä käytä, mutta kotona oikein hyvä hygienian ylläpitoon.
Itse ainakin ruiskutan sillä kunnolla suoleen vettä ja ruiskautan ulos muutaman kerran. Muuten sillä saa vain pintapuolisesti ja kun vähän työntää paperia peräaukkoon, niin paskanen se paperi on vaikka pintapuolisesti pyyhkien ei mitään tarttuisi, mutta kyllä se valkoisissa stringeissä näkyy, jos ei perse ole puhdas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä suihkutetaan vettä, ei sitä suihkupäätä alapäähän hierota.
No ei tietenkään hierota, mutta yhtä lailla takapuolesta roiskuu ja valuu vettä takaisin suihkukahvaan.
Harjoittele bideen oikea käyttö. Vaatii yleensä erillisen bidee-altaan. Nykyään niitä taas on. En lähtisi pytyn päällä lotraamaan. Tiedä, mitä pytystä roiskuisi.
Ei todellakaan. Luoja että niitä kaipaa kun on tottunut puhtopyllyyn. T kesät Norjassa