Nasima, kansanedustaja.
Jaksan aina yllättyä siitä - vaikka ei pitäisi - kuinka häpeilemättä ja röyhkeästi hän on Suomea ja suomalaisia vastaan.
Kommentit (344)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi on poliittinen ja taloudellinen aate. Se vaatii, että tuotantovälineet, kuten tehtaat ja maat, ovat yhteisön tai valtion omistuksessa. Aatteen tavoitteena on luoda tasa-arvoinen yhteiskunta ja poistaa luokkaerot.
vain totaalinen idiootti voi uskoa tällaiseen ideologiaan
Tuliko tämä nyt väärään ketjuun?
Natsima on demarikommari, joten tuli just oikeaan ketjuun!
Hetken luulin jo, että kirjoittaja väänsi demarikommarin nimen muotoon, joka viittaa kirjaimellisesti natsismiin. Sitten tajusin, että pakko sen on olla kirjoitusvirhe. Eihän kukaan nyt niin taukki voi olla, että samassa lauseessa viittaa henkilöön ensin natsina ja sitten kommarina.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että persuilla on niin nohevia ja päteviä ehdokkaita ensi vaaleissa, että ei tarvitsisi muiden puolueiden ehdokkaita arvostella, mutta taisinkin olla väärässä.
Mitäs siellä onkaan tarjolla....?
- Saikku nepotisti Kaisa "veronmaksajien mökkitie mulle heti tietenkin kiitos" Juuso
- Riikka "60 miljardin pikavippi Temuthatcher ja valehteleminen geeneissä of course" Purra
- Mauri "lentävällä matolla olisit jo perillä koska maailmanmarkkinahinnat ja Sanna" Peltokangas
- Mari "venäläisiä nyt vaan tulee rajan ylitse" Rantanen
- Tomi "ettekö te tiedä kuka minä olen" Immonen
- Jani "juhlatarralenkkarit" Mäkelä
- Timo "minulla on vielä paukkuja ensi vaaleihin" Vornanen
- Sanna "kuka mitä häh" Antikainen
- Pekka "antakaa Jennan tulla tyköni" Aittakumpu
- Teemu "ehkä otin ehkä en" Keskisarja os. hamekangas
- Leena "vieläkö sitä ilmaista viinaa oli jossakin" Meri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi, että persuilla on niin nohevia ja päteviä ehdokkaita ensi vaaleissa, että ei tarvitsisi muiden puolueiden ehdokkaita arvostella, mutta taisinkin olla väärässä.
Perussuomalaiset ovat olleet hyviä ainoastaan juopottelussa, silmien vääntelyssä, velaksi elämisessä ja pyssyjen paukuttelussa.
Wille luikautti kyllä nätisti Suvivirren. Lol.
Hän miettii varmaan paljonkin koulujen päättäjäispäivön tunnelmaa.
Kaikki ne kisakireät 14-vuotiaat tytöt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatteliko persut oikeasti kytkeä koko eduskuntavaali teemansa Nasiman ympärille? Niinkö heikosti teillä todellakin menee?
Oliko jollakin persulla jotain mielipidettä aiheeseen vai todetaanko vain yksimielisesti, että heikot ovat persujen eväät?
Koska kommentteja ei ole tullut. Voimme yksimielisesti todeta, että heikot ovat persujen eväät.
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään tämä yksi henkilö jonku vaan sosialistien koko pimeä ja musta politiikka on yhtä valhetta ja petosta.Se ei palvele Suomalaisia mitenkään.
Persuilla on draaman tajua.
Kyllä teitä persuänkyröitä näyttää ärsyttävän minun kaltaiseni toiseen maahan, kulttuuriin ja uskontoon alunperin syntyneet ja lapsena tänne Suomeen muuttaneet. Noh, saman suomalaisen peruskoulun silti kävin kuin tekin, Suomen passilla matkusta, KELA:sta tuet nostan ja samaan verovirastoon veroni maksan.
Ettekä te sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosialismi on poliittinen ja taloudellinen aate. Se vaatii, että tuotantovälineet, kuten tehtaat ja maat, ovat yhteisön tai valtion omistuksessa. Aatteen tavoitteena on luoda tasa-arvoinen yhteiskunta ja poistaa luokkaerot.
vain totaalinen idiootti voi uskoa tällaiseen ideologiaan
Tuliko tämä nyt väärään ketjuun?
Natsima on demarikommari, joten tuli just oikeaan ketjuun!
Hetken luulin jo, että kirjoittaja väänsi demarikommarin nimen muotoon, joka viittaa kirjaimellisesti natsismiin. Sitten tajusin, että pakko sen on olla kirjoitusvirhe. Eihän kukaan nyt niin taukki voi olla, että samassa lauseessa viittaa henkilöön ensin natsina ja sitten kommarina.
Toi persu luuli olevansa kovinkin nokkela kun yritti yhdistää toisiinsa Nasiman ja Saksan kansallissosialistisen aatteen heittämällä tommosen mukahauskan sutkautuksen.
Odotan jo innolla että saadaan Suomeen ensimmäinen muslimiministeri <3
Vierailija kirjoitti:
Nasima on vaaraksi Suomelle.
Saisinko nähdä todisteet? Ja ennen kaikkea, onko kyseessä jokin vakavampi kuin perussuomalaisten ihmisoikeuksia rikkovat sosiaaliturvan leikkaukset, 100,000 noussut työttömyys, maan talouden epävakauttanut 50 miljardin lisävelka ja tuhannet uudet konkurssit?
Vierailija kirjoitti:
Nasima on vaaraksi Suomelle.
Ei läheskään niin paljon ku nykyinen hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun hiljalleen alkaa Sanna Marin -pakkomielteet hieman siellä pään sisällä hiljentyä, niin Nasimasta saa näköjään sen seuraavan jankkauskohteen ainakin viideksi vuodeksi.
"MutkuNasima! REEEE!"
Vierailija kirjoitti:
Razmyarin äidinkieli on dari.
tämäki vielä
Dari on indoiranilainen eli arjalainen kieli. On se kumma kun ei persuille arjalaisetkaan kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs siellä onkaan tarjolla....?
- Saikku nepotisti Kaisa "veronmaksajien mökkitie mulle heti tietenkin kiitos" Juuso
- Riikka "60 miljardin pikavippi Temuthatcher ja valehteleminen geeneissä of course" Purra
- Mauri "lentävällä matolla olisit jo perillä koska maailmanmarkkinahinnat ja Sanna" Peltokangas
- Mari "venäläisiä nyt vaan tulee rajan ylitse" Rantanen
- Tomi "ettekö te tiedä kuka minä olen" Immonen
- Jani "juhlatarralenkkarit" Mäkelä
- Timo "minulla on vielä paukkuja ensi vaaleihin" Vornanen
- Sanna "kuka mitä häh" Antikainen
- Pekka "antakaa Jennan tulla tyköni" Aittakumpu
- Teemu "ehkä otin ehkä en" Keskisarja os. hamekangas
- Leena "vieläkö sitä ilmaista viinaa oli jossakin" Meri
- Wille "ikä on vain numero" Rydman
Vierailija kirjoitti:
Kyllä teitä persuänkyröitä näyttää ärsyttävän minun kaltaiseni toiseen maahan, kulttuuriin ja uskontoon alunperin syntyneet ja lapsena tänne Suomeen muuttaneet. Noh, saman suomalaisen peruskoulun silti kävin kuin tekin, Suomen passilla matkusta, KELA:sta tuet nostan ja samaan verovirastoon veroni maksan.
Etkä ole päivääkään tehnyt töitä.
Vierailija kirjoitti:
Älkää pelätkö ei demarit saa ääniä .Turhaakin turhempi puolue ,ei suomalaisten äänillä kuitenkaan.
Demarit 23%
Persut 15%
Ymmärtääkö persusika 4 matikallaan kumpi numero on isompi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkä ole päivääkään tehnyt töitä.
Saisinko nähdä todisteet tälle?
PensaMaurilla tainnut olla koko kesän ränni ku se Mersukorttikin on hyllyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää pelätkö ei demarit saa ääniä .Turhaakin turhempi puolue ,ei suomalaisten äänillä kuitenkaan.
Demarit 23%
Persut 15%
Ymmärtääkö persusika 4 matikallaan kumpi numero on isompi?
persusika, sellaista sivistynyttä kielenkäyttöä sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkästään tämä yksi henkilö jonku vaan sosialistien koko pimeä ja musta politiikka on yhtä valhetta ja petosta.Se ei palvele Suomalaisia mitenkään.
Persuilla on draaman tajua.
Muttei taloustaitoja.
Sitten ei kannata jälkeenpäin valittaa. Tiedätte mitä saatte