Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mitähän vidua, maailman paskin ohjelma palaa!

Vierailija
05.08.2026 |

Kuka vtun tampio päättää näistä paska ohjelmista! Voi hyvä jeesus saatana mitä sontaa taas työnnetään tvstä. Joku kusinen bb alkaa uudelleen! Voi perkele mitä paskaa taas! Ääliöt laitetaan samaan huusholliin ja annetaan viinaa ja katsotaan mitä tapahtuu! Paskaa sanon minä,umpi paskaa!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB:stä se lähti, television alamäki. Sen jälkeen tullut pelkkää realitya realityn perään.

Vierailija
22/23 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä???

Aina ihmetyttää, että ihmiset jaksaa vinkua tv ohjelmista. Jos ei kiinnosta, et kato ja sillä hyvä. Itsekään en tuota ohjelmaa ole koskaan katsonut, enkä katso, mutta ei se kyllä minulta ole mitään pois, että se tv:stä tulee. Katsokoon ne ketkä haluaa.

Mä katon varmaan viittä eri ohjelmaa mitä tulee ja muut jää katsomatta, mutta ei niitä sen takia tarvitse lopettaa tai jättää näyttämättä, että kun MINUA ei kiinnosta. 

Jos ohjelma ei sinun persoonaa kiinnosta, niin mitä sitten? Jos jotakin toista kiinnostaa, niin kyllä se ohjelma saa sen toisen mielenkiinnon vuoksi tv:stä tulla. Minä teen sen ajan jotakin muuta, tai vaihdan kanavaa. Niin yksinkertaista.

Ihanaa jeesustelua, puhutko kaikille ihmisille kuten lapsille?

Mitäs jeesustelua tuossa oli??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmalla yksi suosituimpia realityjä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme